abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:03:34 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63104709
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Stevens is wel medeverantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63104902
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:14:19 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63105014
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
bij Ajax wisselde alle belanrijke positiets in de club redelijk snel in 10 jaar........... er was gewoon een enorm gebrek aan stabiliteit. Iets waar PSV juist altijd om bekend stond.

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63106231
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
pi_63106864
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:03:50 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63110941
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111414
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
Hiddink komt echt niet meer terug helaas
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:21:13 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63111474
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hiddink komt echt niet meer terug helaas
wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111581
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
Die hakken nog eerder hun eigen sjarrel af
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:04:43 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113032
quote:
Jong PSV wint in Amsterdam van Jong Ajax
Jong PSV heeft maandagavond het goede voorbeeld gegeven voor het eerste elftal voor komende zondag. De reserves wonnen op sportcomplex De Toekomst met 1-2 van Jong Ajax. Jonathan Reis zorgde voor beide treffers van Jong PSV.

De ploeg staat na de zege met 17 punten uit tien duels op gelijke hoogte met Ajax op een vijfde plaats, vijf punten achter koploper Jong NEC.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63113295
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:15:13 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113372
Hoop dat ze een beetje snel zijn:
quote:
'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
10/11/2008 21:06

Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.

Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.

Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.

Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.

Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
Room 23
pi_63113422
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Vorig seizoen toch ook al matchwinnaar als ik me het goed herinner?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63113846
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
Vorige week in het Brabants Dagblad:
quote:
EINDHOVEN - Jonathan Reis is op de weg terug. De Braziliaanse aanvaller is hersteld van zijn zware voetblessure en doet inmiddels weer mee met de groepstraining bij de beloften. Afgelopen maandag viel hij in de slotfase in tijdens Jong Vitesse - Jong PSV.

Huub Stevens had vorige week een gesprek met de grillige aanvaller, die afgelopen zomer uit de selectie werd gezet omdat hij misstappen had begaan tijdens zijn revalidatie. "Jonathan is met de goede intentie bezig" , zei de coach. "Dat heb ik hem verteld. Ik heb vanaf het begin gezegd dat alleen hijzelf de deur weer kan openen. Hij weet precies wat ik ervan vind.
...
  maandag 10 november 2008 @ 22:04:20 #265
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63115217
quote:
Méndez dreigt PSV met vertrek vanwege gedrag Stevens

EXCLUSIEF - Edison Méndez dreigt PSV met een vertrek, áls coach Huub Stevens hem 'respectloos' blijft behandelen.

Vorige week zondag kwamen Stevens en Méndez met elkaar in aanraking tijdens een training. Aanleiding voor die woordenwisseling was het wisselbeleid van de trainer. Méndez vond het onbegrijpelijk dat hij na een 'acceptabele' wedstrijd tegen ADO Den Haag zonder opgaaf van reden was gepasseerd voor de wedstrijd tegen Willem II.

Toen Stevens die zondag voor de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille op het trainingsveld met Méndez in gesprek wilde, kreeg hij het gevoel dat Stevens hem alleen uitleg wil geven als hij hem toevallig nodig heeft. Méndez heeft ook gezegd dat hij op deze manier terug wil naar Ecuador.

De houding van Méndez die dag op het trainingsveld, leidde destijds tot een tirade van Stevens, die op zijn beurt vond dat de Ecuadoriaanse international hem respectloos behandelde.
bron: vi.nl
  maandag 10 november 2008 @ 22:22:09 #266
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63115854
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

bron: vi.nl

Het eerste goede nieuws van de aankomende transferperiode!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 10 november 2008 @ 22:28:36 #267
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63116111
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

nou idd.. strik erom en weg ermee..
pi_63116255
Mendez wilde toch al eens eerder terug naar Equador...toen het puntje bij paaltje kwam ging hij niet

Z'n contract loopt toch komende zomer af?
  maandag 10 november 2008 @ 22:37:55 #269
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63116416
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

Ik zeg adios!

Eindelijk plaats voor wat voetbal op het middenveld in plaats van deze houthakker. Ik heb werkelijk waar géén idee wat Koeman, Wouters, Vergoosen EN Stevens in hem zagen wat de rest van Nederland niet zag en hem daarom maar bleven opstellen.
pi_63116947
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
pi_63117215
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef WooZ het volgende:
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
Ja maar...
Hij werd tegen Willem III zonder reden gepasseerd
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:29:11 #272
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63118242
quote:
PSV mist oude helden, en andersom
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - PSV mist zijn oude Braziliaanse helden Heurelho Gomes en Alex en dat gevoel is wederzijds. ,,Pedro,’’ zei Gomes zaterdag na het verlies in Nijmegen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

De Brazilianen Alex (links) en Heurelho Gomes, inmiddels ex-PSV'ers. FOTO ANP
Zaterdagavond laat, na de nederlaag tegen NEC, had PSV’s perschef Pedro Salazar telefonisch contact met Heurelho Gomes. Vanuit Londen houdt de huidige keeper van Tottenham Hotspur de verrichtingen van zijn oud-ploeggenoten nauwgezet in de gaten. ,,Pedro,’’ zei Gomes toen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven. In zijn hart had Gomes het liefst de rest van zijn loopbaan bij PSV onder de lat gestaan. Na een stevige botsing met directeur Jan Reker was er voor de doelman echter geen weg meer terug. Hij zette zijn handtekening onder een contract bij Spurs.

Ondanks zijn vertrek zoemt de naam van Gomes, de man die jaarlijks tien punten voor PSV pakte, nog altijd rond in Eindhoven. Zoals de fans na vier nederlagen in tien competitiewedstrijden ook steeds meer terugverlangen naar Phillip Cocu (gestopt), Jefferson Farfán (Schalke 04), uiteraard Alex (Chelsea) en ook naar Arouna Koné, de Ivoriaan die koos voor een avontuur bij Sevilla.

Maar zoals PSV zijn oudgedienden mist, zo missen heel wat oud-spelers op hun beurt de club waar ze zo’n geweldige tijd beleefden. Neem Alex. In Eindhoven noemden ze hem De Tank, veel meer nog was hij een eenmansleger. Op goede dagen deed Alex het verdedigende werk gewoon in zijn eentje.

Bij Chelsea is hij in anderhalf jaar niet verder gekomen dan een plek als vaste stand-in voor John Terry of de Portugees Ricardo Carvalho. De Engelse competitie is twaalf duels oud, Alex speelde slechts zes keer, waarvan ook nog tweemaal als invaller. De conclusie luidt: in Engeland vinden ze Alex niet zo goed als wij.

,,Ik zou niet willen zeggen dat Alex bij Chelsea ongelukkig is, hij heeft er tenslotte ook een absoluut topsalaris,’’ aldus Salazar. ,,Maar hij heeft wel te maken met de kwaliteit van zijn medespelers, de concurrentie is gewoon groter.

,,En hij heeft ook weer moeten wennen aan een ander land. De begeleiding is bij Chelsea toch minder dan bij PSV. Bij ons worden spelers regelmatig ergens naartoe gebracht, bijvoorbeeld voor administratieve formaliteiten. Bij een club als Chelsea zeggen ze: Je verdient zóveel, je moet zelf maar zorgen dat er iemand met je meegaat.’’

In hartje Londen gaan de gedachten van Alex dan ook nog regelmatig terug naar de drie seizoenen die hij - als huurling van Chelsea - in de Nederlandse eredivisie doorbracht. Hetzelfde geldt voor Arouna Koné, die begin vorig seizoen voor FC Sevilla koos. In Spanje zakte de Ivoriaan langzaam weg in de anonimiteit, inmiddels heeft hij een zware knieoperatie ondergaan. Koné zat onlangs op de tribune bij PSV-Roda JC en gebruikte die gelegenheid om in de kleedkamer zijn oude ploeggenoten te begroeten.

Zelfs Gomes, de onaantastbare ex-doelman van PSV, heeft zijn draai in de Engelse competitie nog niet gevonden. Met Tottenham Hotspur stond de Braziliaan op een gegeven moment zelfs helemaal onderaan. Die desastreuze start straalde ook op Gomes af, de doelman maakt in Engeland vooralsnog een verre van vlekkeloze indruk.

Vooral na het bizarre 4-4 gelijkspel tegen Arsenal werd Gomes met kritiek overladen. In het vooraanstaande BBC-programma Match of the Day werden openlijk vraagtekens gezet bij zijn capaciteiten. Met name bij hoge ballen ziet de Braziliaan er nogal eens zwak uit.

Al die kritiek, het moet even wennen zijn voor Gomes, die in Eindhoven een heldenstatus bezat. ,,Ik begrijp dat hij al een paar weken met pijnstillers speelt,’’ zegt Pedro Salazar, die bij PSV ook vertrouwensman van veel spelers is. ,,Hij is heus niet ongelukkig nu, maar mijn inschatting is dat hij bij PSV gelukkiger zou zijn.’’

Want, legt de perschef uit, bij Gomes is de liefde voor PSV bepaald niet afgezwakt. Integendeel zelfs. ,,Gomes was natuurlijk een speler die enorm betrokken was bij PSV. Bij de club, de supporters, zijn medespelers. Bij ons had hij overal een mening over, van het veld tot de bus. Omdat hij alles top wilde. Bij Spurs is dat, denk ik, toch heel anders. Daar doet hij zijn werk en gaat hij daarna gewoon naar huis.’’
Room 23
pi_63118291
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
lollig
  maandag 10 november 2008 @ 23:33:50 #274
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118356
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
22 december ontslaan ze hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 23:45:03 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63118617
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.

Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Gomes en Alex kom maar terug

Koné......... volgens mij mis ik hem niet zo
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')