Je mucktequote:
Ja, nu je het zegt...quote:
Ik wist niet waar het over ging he... getuige de TTquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
mijn TT zou zijn: waar we allen koning Hou eren
![]()
teruglezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging he... getuige de TT
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging he... getuige de TT
Omdat jij het bent:quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
teruglezenmisschien wil mpg wat voor je quoten
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef Houniet het volgende:
We gaan gewoon blind daten.
Cali gaat met elke gast hier wat doen (mits afmeld) en dan moet ze raden wie wie is?
Maar de mensen met een pic in fotoboek vallen dan ook af.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat je daar niet tegen kan.
Houniet is te koning om aan de wereld te laten zien
quote:
quote:
quote:
Dus Cali... wanneer spreken we af?quote:
Jij hebt OAdin alquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deed Luctor na, maar dat maakt nu ff niet uit
O, word ik dan bij voorbaat al uitgesloten?quote:
quote:
Dat Piles stotterde om in de smaak te vallen bij Caliquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
En trouwens PSV
Goedzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
zow....strijken is klaarmoest alleen nog een vest....maar dat meer mijn thuis vest
dus ik vond als cadeau voor al het harde strijken dat ik die dan niet hoefde
Vrouwenlogica... al kan ik er wel in meegaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
zow....strijken is klaarmoest alleen nog een vest....maar dat meer mijn thuis vest
luiheidquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
quote:
Dat is vervelend voor ze.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
psv wordt nogal ingemaakt..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwenlogica... al kan ik er wel in meegaan.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
weet ik toch.... Jij weet dat ik lekker verder pijp![]()
Dat is geen spelfout.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
in europees verband gezien jammer..
Trouwens zie ik nu pas die spelfout in de TT
Wees blij dat ze überhaupt de strijk heeft gedaanquote:
quote:
quote:
ok ok..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is geen spelfout.
Dit is gewoon een geod tpoic.
[..]
Wees blij dat ze überhaupt de strijk heeft gedaan.
Vind je het gek manquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jij was de gene die onder spanning stond en het niet mer kon houden
quote:
quote:
preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok ok..
ja daar ben ik verder ook wel blij mee.. Zijn mijn t-shirtjes in ieder geval weer toonbaar
quote:
vast welquote:
Teruglezen man! Deel 234 ofzoquote:
Nee tochquote:
Je hebt ze ook hier laten liggen vorige week na onze stomende avond .....Moet je ze ook maar weer ophalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Alleen heb ik daar niets aan als ze in Edinburgh liggen natuurlijk
Ja die gestoomde groentes waren lekkerrrrquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt ze ook hier laten liggen vorige week na onze stomende avond .....Moet je ze ook maar weer ophalen
AC/DC - Black Icequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef nicomart het volgende:
wie weet er nog goeie albums die ik kan downloaden?
quote:
Je moest eens wetenquote:
WMzquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is geen spelfout.
Dit is gewoon een geod tpoic.
Amy kwam er aan, AC/DC is niet helemaal mijn muziek.. Rowwen Hèze is nog wel een goeiequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
AC/DC - Black Ice
Amy MacDonald - This is the Life
Rowwen Hèze - Saus
jahquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja die gestoomde groentes waren lekkerrrr![]()
hoe heter hoe beter..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
maar dat was wel heel erg warm
Doe je wel voorzichtig?quote:
Wat een kutwebsitequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef nicomart het volgende:
Hou.. klopt het dat dapperestrijders.nl er zo brak uitziet in FF?
Nee, ze zijn gestoptquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef nicomart het volgende:
Hou.. klopt het dat dapperestrijders.nl er zo brak uitziet in FF?
Ik ben niet geprikkeld, ja!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig?
220V kan best prikkelend zijn![]()
Dan moet je misschien toch even aan het stopcontact likkenquote:
Ik vond het een van de betere sites. Nu zit ik maar te gapen bij Ajaxlife.nlquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh beetje jammer.. ik mis nog steeds een echte goede supporterswebsite van ajax
Ik ga donderdag weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog ff scheren, dan naar bed, en morgenavond wedstrijd
Loop al tijden met het idee om er zelf een op te zetten, maar al dat nieuws verzamelen is zo kutquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond het een van de betere sites. Nu zit ik maar te gapen bij Ajaxlife.nl
best fout?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
trusten, zachte gladde luctor
dat klinkt best fout
quote:
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
trusten, zachte gladde luctor
dat klinkt best fout
quote:
ben jij ook zacht en gladquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
zelfs ik werd er bijna opgewonden van
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef nicomart het volgende:
[..]maar wel een stoppelbaard voor de mannelijkheid
Maandagochtend voor het laatstquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
dat magnet 1 dag of (afhankelijk van groeisnelheid) 2 dagen niet geschoren is het lekkerste
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef Houniet het volgende:
Hoi. Lekker gedouched enzulks. En ook in ben kaal
.
Ik nog niet, al duurt t niet lang meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef HostiMeister het volgende:
En ik ben weer thuis en meteen ligt iedereen weer op zijn nest?
Bar weinig. Behalve dat iedereen wil wedden op wie er met cali zou gaan datenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bar weinig. Behalve dat iedereen wil wedden op wie er met cali zou gaan daten.
Blijkbaarvrij vlot anders had je het vast laten wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik vraag me af hoe lang het duurt tot ik de verkiezingen in de VS zat ben en ik in slaap val.
ja hier is dat 'in' dat is echt griezelig!! hele strakke zwarte skinny jeans...die net niet over de kont hangt met een stuk onderbroek erboven uitquote:Op woensdag 5 november 2008 08:31 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mannen in skinny jeans, cali? Dat is griezelen
Duh, het is Groot-Brittanniëquote:Op woensdag 5 november 2008 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hier is dat 'in' dat is echt griezelig!! hele strakke zwarte skinny jeans...die net niet over de kont hangt met een stuk onderbroek erboven uit
jah enquote:Op woensdag 5 november 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, het is Groot-BrittanniëEcht die Britten lopen volgens mij al en nog 10 jaar in skinny jeans
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hier is dat 'in' dat is echt griezelig!! hele strakke zwarte skinny jeans...die net niet over de kont hangt met een stuk onderbroek erboven uit
ik ook...bij vrouwen is het al lelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn bij mij op school nou altijd de emo's en gothics die zo lopen.. maar ik blijf het lelijk vinden
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah enhet zou verboden moeten worden
dat heb ik gemerkt jahquote:Op woensdag 5 november 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaargoed, Britten lopen er nou eenmaal altijd wat alternatief bij
Da skinny jeansquote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb ik gemerkt jah![]()
vind ik helemaal niet erg hoor.... Alternatief is
maar laat a.u.b. da skinny jeans in de kast hangen
Zeg het ze!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb ik gemerkt jah![]()
vind ik helemaal niet erg hoor.... Alternatief is
maar laat a.u.b. da skinny jeans in de kast hangen
Nou moet je oppassen hequote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ook...bij vrouwen is het al lelijkmaar bij mannen is het nog erger
nee die passen vast niet om mijn dikke reetquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef Californium het volgende:
weg
heb je ook een paar in de ksat hangen jah nico
jullie hebben een 3e wereld dagje ingelast?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef Puala het volgende:
Geinig, we zitten hier op stage zonder water
Nee, ze hebben ons tijdelijk afgesloten. Van 9 tot 12 ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
jullie hebben een 3e wereld dagje ingelast?
ah dat kan ookquote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ons tijdelijk afgesloten. Van 9 tot 12 ofzo.
Een schot?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bar weinig. Behalve dat iedereen wil wedden op wie er met cali zou gaan daten.
een schot in de roos!quote:
Ze willen allemaal, maar gaan toch niet naar Schotland.. Probleem opgelostquote:Op woensdag 5 november 2008 09:31 schreef nicomart het volgende:
een schot in de roos!
Het ging om de mannen in die topicDie schot durft ze maar niet te vragen, die bangepoeperd!
ze komt ooit terugquote:Op woensdag 5 november 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze willen allemaal, maar gaan toch niet naar Schotland.. Probleem opgelost
hey geen tvp!quote:
Maar heeeeeeeeeeeeeeele dunne mensen vind ik dan weer niet mooi, dus dan is er altijd wel iets dat tegenvaltquote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Californium het volgende:
Sorry Paula
Ik vind skinny jeans gewoon over het algemeen lelijk..... of je moet heeeeeeeeeeeeeeeel dun zijn (dan lijkt het een gewone broek), want anders vind ik het er echt niet uit zien....
Mwah van mij mag je het vinden hoor. Ik vind het ook niet super, maar gekocht is gekocht en dan moet je het dragen ook (aldus die koppige pa van me).quote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Californium het volgende:
Sorry Paula
Ik vind skinny jeans gewoon over het algemeen lelijk..... of je moet heeeeeeeeeeeeeeeel dun zijn (dan lijkt het een gewone broek), want anders vind ik het er echt niet uit zien....
Dan nog moet je er nu nog lekkerniet druk over makenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog moet je er nu nog lekkerniet druk over maken
doet ik nietquote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog moet je er nu nog lekkerniet druk over maken
Liekequote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
Ik heb een vriendin die meer dan een kop kleiner is....echt ook blond met blauwe ogen en knap koppie...en die heeft geen vet op d'r lijf....Ze is niet mega mega slank...maar ze is gewoon kleinen bij haar staat het
![]()
ze moeten ze gewoon uit de handel nemen om de mensen te beschermen die ze dragen terwijl het niet staatquote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
Ik heb een vriendin die meer dan een kop kleiner is....echt ook blond met blauwe ogen en knap koppie...en die heeft geen vet op d'r lijf....Ze is niet mega mega slank...maar ze is gewoon kleinen bij haar staat het
![]()
Ik wil kleedgeld.. maar ik mag het nietquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
Ik kan dat soort ouders Paulagekocht is gekocht dan moet je het ook dragen
CueIk ga eerst een schot proberen
![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
CueIk ga eerst een schot proberen
![]()
![]()
Uurtje of 3 ben ik in slaap gevallen volgens mij. Het was toen wel al vrij duidelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Blijkbaarvrij vlot anders had je het vast laten weten
Onderweg naar werk en goeiemorgen trouwens!
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef PteV het volgende:
ik verveel me de tering voor het eerst in dagen...moet eigenlijk een plan van aanpak maken maar echt totaal geen zin in
Die moet ik ook maken. Straks maar eens naar kijken, ik heb tot begin december de tijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef PteV het volgende:
ik verveel me de tering voor het eerst in dagen...moet eigenlijk een plan van aanpak maken maar echt totaal geen zin in
Je zou maar zonder luchtje de straat op moetenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef mash_ het volgende:
eerst scheren en daarna pas bedenken dta je nog luchtje op moet
Ja dan gaat aline zo zeurenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zou maar zonder luchtje de straat op moeten
Jaaa precies jaquote:
Stinkt je aftershave dan zo?quote:
Nee kijk!quote:
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 5 november 2008 12:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee kijk!
Ik heb zo`n luchtje die vind ze helemaal geweldig blabla. maar tis geen after shave. want me after shave is opdus moet nog even nieuwe gaan kopen. Maar ik ging me nu dus net scheren even snel met scheerapparaat maar als je daarna luchtje op doet prikt het zo! Snap je
nouja dat ben ik toch alquote:Op woensdag 5 november 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ken hetAan de andere kant, je bent dan wel gelijk wakker
Ojawelquote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja dat ben ik toch alMaar ik moet pas over 30min weg dus ik wacht nog wel even met dat luchtje
Dan prikt het vast niet meer zo
oh fuckquote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjawelDat duurt nog uuuren voordat het niet meer prikt
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh fuckAch nouja het moet maar. tis voor het goededoel
![]()
je wil henk westbroek versieren?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh fuckAch nouja het moet maar. tis voor het goededoel
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjawelDat duurt nog uuuren voordat het niet meer prikt
quote:
Moetje?quote:
Lekker weerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, op het intranet van school zouden bestanden zijn met informatie over afstuderen, zoals wat ze allemaal in het plan van aanpak willen zien. Ik zie alleen een concept stageovereenkomst, een prospectformulier ofzo en een stappenplan dat veel verder gaat dan alleen het plan van aanpak.
Ach ja, ik heb een maandje de tijd voor het PvA hoor, maar het is nu wel vervelend. Ach, dan maar een vrij middagje (ik heb gemaild, maar de stagecoördinator is weinig aanwezig, dus dat kan even duren).quote:
Whehequote:Op woensdag 5 november 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
wetenschap
voor je een PCR uit op 55, 60 en 62 graden ann. waarbij geen enkel product wordt gevormd, voer je een gradient uit van 55 tot 67 graden, geeft elke temperatuur resultaat....-->
Enige verschillen: Nieuwe werkoplossing van primers gemaakt, en ander pcr apparaat
Zeg dat dan meteen, dan word je door iedereen begrepen.quote:
alweer 3? je bent lekker bezigquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Californium het volgende:
heb dus 3 dagen lopen verklotenhad gelijk een gradient moeten doen of gelijk een ander PCR apparaat
mja...hij doet het iigkan ik weer verder
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
wetenschap
voor je een PCR uit op 55, 60 en 62 graden ann. waarbij geen enkel product wordt gevormd, voer je een gradient uit van 55 tot 67 graden, geeft elke temperatuur resultaat....-->
Enige verschillen: Nieuwe werkoplossing van primers gemaakt, en ander pcr apparaat
Dat is gewoon een manier om de tijd door te komen, of om langer daar te mogen zijn.quote:
dan kan je toch beter heel de dag fokken?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is gewoon een manier om de tijd door te komen, of om langer daar te mogen zijn.
Ik denk toch dat die andere manier op de een of andere wijze nog enigszins de indruk wekt dat ze druk bezig is met serieuze experimenten in het kader van stage onderzoekquote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan kan je toch beter heel de dag fokken?
fok!!! zal dat het zijn??quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die andere manier op de een of andere wijze nog enigszins de indruk wekt dat ze druk bezig is met serieuze experimenten in het kader van stage onderzoek.
Nee, juist nietquote:
Whehequote:
Net pas wakker ouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jij zeker... luie smerige klote studentquote:
Goede reden om een smerig dikke te kopen dus... Samen met een dikke midi console erbijquote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Tevens is mn geluidskaart naar de knoppen
Da wast!
Aanraders?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede reden om een smerig dikke te kopen dus... Samen met een dikke midi console erbij
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een stijveff flink masseren dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, het komt door de griepprik, dus masseren zal weinig zin hebbenquote:
Nee, 1100 alquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij zeker... luie smerige klote student
Luiwammes.quote:
Nee, zit totaal niet meer in die computer meuk eigenlijk.... Als je budget 0,0 is dan hoef je niet lang te zoekenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aanraders?Mn budget is echt 0,0
_
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, zit totaal niet meer in die computer meuk eigenlijk.... Als je budget 0,0 is dan hoef je niet lang te zoeken
stap een IT winkel binnen en vraag er naar?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja niet 0,0 maar ik ga er ook weer geen honderden euro's aan uitgeven
Gebruik zelf een redelijk onboard kaart maar niks bijzonders... Het ding speelt mijn mp3's en ableton werkt ookquote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja niet 0,0 maar ik ga er ook weer geen honderden euro's aan uitgeven
Nou, dan zou ik liever wat online bestellen...quote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
stap een IT winkel binnen en vraag er naar?
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
stap een IT winkel binnen en vraag er naar?
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft nietVaak moet ik hun meer uitleggen dan zij mij
[ afbeelding ]
Deze denk ik maar
Neeneequote:Op woensdag 5 november 2008 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
zo, ik ben momenteel op mijn werk op 5 verschillende "pc's" te werken, twee via SSH eentje via remote desktop, eentje via een java-webapplicatie en eentje waar ik fysiek achter zit
Ik ben geen nerd hoor
Ah, zijn die dingen inmiddels goed betaalbaar.... Toch zo'n Xfi kaart of zo ?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft nietVaak moet ik hun meer uitleggen dan zij mij
[ afbeelding ]
Deze denk ik maar
Jepsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, zijn die dingen inmiddels goed betaalbaar.... Toch zo'n Xfi kaart of zo ?
Ja, heb er nu een 2.1 setje van logitech aanhangen, niet zo lang geleden gekocht. Vind het zonde om aan zulke matige speakers een dikke kaart te hangen eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMet 64 MB X-ram
Ik heb nu ook al een X-fi en die dingen geven echt ene enorm geil geluid
Dan nog ooit eens goeie speakers en en dan is het feest compleet
Kost zo'n ding ?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMet 64 MB X-ram
Ik heb nu ook al een X-fi en die dingen geven echt ene enorm geil geluid
Dan nog ooit eens goeie speakers en en dan is het feest compleet
Welke speakers heb je dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, heb er nu een 2.1 setje van logitech aanhangen, niet zo lang geleden gekocht. Vind het zonde om aan zulke matige speakers een dikke kaart te hangen eigenlijk. Ben sowieso weinig thuis en de 2.1 set volstaat prima hier... Als ik wil knallen dan gaan de draaitafels aan op een paar flinke speakers
90 euroquote:
Nee, heb 2 Wharfedale speakers met bose woofer op een marantz versterker staan hier... Die speakers zijn wel puik en leveren prima geluid voor deze ruimtequote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke speakers heb je dan?Toch niet de Z-2300 he?
Mmh, dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, heb 2 Wharfedale speakers met bose woofer op een marantz versterker staan hier... Die speakers zijn wel puik en leveren prima geluid voor deze ruimte
Neuh, ik gebruik het alleen zelden, net als mijn draaitafels... Stofhappen, dat doen zequote:
Valt mee, ik heb een tijd geleden geld opzij gezet voor als mn pc een keer zou falen, dus dit doet geen afbreuk aan mn huidige saldoquote:
Je moet hem ook wat meer zakgeld gevenquote:
Ach ja, als je eenmaal met pensioen bent kan je ze weer lekker vaak gaan gebruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuh, ik gebruik het alleen zelden, net als mijn draaitafels... Stofhappen, dat doen ze
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet hem ook wat meer zakgeld geven
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet hem ook wat meer zakgeld geven
Ja... gaan we weerquote:Op woensdag 5 november 2008 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, als je eenmaal met pensioen bent kan je ze weer lekker vaak gaan gebruikenOf in januari als je moet gaan warmdraaien voor Another Malmö 2009
Strengquote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat zelf maar werken voor meer zakgeld
Ja jeuj, in welke tijdquote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat zelf maar werken voor meer zakgeld
Hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... gaan we weer? Dit keer voor een zaal van 15 man, kom je daar aan mainstage van de grootste club op prime-time, 3000man
Jahoorquote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zaterdag ochtend bij Flora Holland
Of zondagochtend in de kerk!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zaterdag ochtend bij Flora Holland
Oh dat is wel een goeie, ik kan enorm goed orgel spelen!quote:
Ideaal... niet te hippe deunen spelen en niet vloeken als het even niet gaat en je bent er klaar voorquote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie, ik kan enorm goed orgel spelen!
Wat is er mis met een beetje werken? Ben je tussen 10 en 12 klaar, kun je daarna nog naar Hengelo en krijg je goed verdiend.quote:
Precies, en mn vrome bek opzettenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... niet te hippe deunen spelen en niet vloeken als het even niet gaat en je bent er klaar voor
Er is niks mis met een beetje werken, maar wat heeft 2 uur werken per week voor zin?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje werken? Ben je tussen 10 en 12 klaar, kun je daarna nog naar Hengelo en krijg je goed verdiend.
4 tot 6 uur + extra omdat je 's ochtends vroeg werktquote:Op woensdag 5 november 2008 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje werken, maar wat heeft 2 uur werken per week voor zin?
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
4 tot 6 uur + extra omdat je 's ochtends vroeg werkt
Zeg dat maar tegen mijn baas... en dan voor het woord een "beetje" moet je hard roepenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje werken
Ja maar jij werkt nou eenmaal 60 uur in de weekquote:Op woensdag 5 november 2008 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn baas... en dan voor het woord een "beetje" moet je hard roepen
6 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoe laat moet ik dan wel niet beginnen
Ik heb thuis nog een folder waar op staat dat ze altijd mensen zoeken voor de ochtenden op zaterdagen en in de vakanties om alles gereed te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Daarnaast zijn er alleen banen van >38 uur en dat is ietwat veel op 1 zaterdag
Oohja, daarom verdien ik ook zoveel geld... excuses, ik mag niet klagenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt nou eenmaal 60 uur in de week
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef jackson het volgende:
Anders kom je dit net even tegen... WTF
http://partyflock.nl/photo/467746.html
Ja doeiquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja, daarom verdien ik ook zoveel geld... excuses, ik mag niet klagen
Juh, al ken ik die Bob nietquote:
Nou, de eerste opslag is weer binnenquote:
Volgens mij is dat zo'n knaap die soms mag openen op middelmatige en af en toe op goeie feestjesquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, de eerste opslag is weer binnen
Geen idee, prik maar een datum.... Dan drinken we bier en noemen we het een housewarmingquote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wanneer is jouw housewarming nou?
Dat hadden wij gisteren. Nu is de mist weg, maar zie ik nog steeds geen bergen en kasteelquote:Op woensdag 5 november 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
verder is eht hier de hele dag al mistig man! Normaal heb ik uitzicht op het kasteel en op bergen enzomaar vandaag is het meest dat ik nog kan zien, het gebouw dat hier voor dit gebouw staat
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee, prik maar een datum.... Dan drinken we bier en noemen we het een housewarming
Vóór zes uur. Zes uur moet je op de werkvloer staanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doeiHet is weekend, dan ga ik niet om fuckin' 6 uur opstaan
Ik vind half 7 elke dag al heel een hele opoffering...
Je wilt geld of je wilt het niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja doeiHet is weekend, dan ga ik niet om fuckin' 6 uur opstaan
Ik vind half 7 elke dag al heel een hele opoffering...
Overleggen kan altijd natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal eens met m-kay overleggen, ook al loopt dat vaak op niks uit
Als het zo moet zoek ik wel manieren waarop ik evenveel verdien met iets meer risicoquote:
Zo is dat. Lekker om 5 uur opstaan op zaterdag,quote:Op woensdag 5 november 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Vóór zes uur. Zes uur moet je op de werkvloer staan.
Verdient wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dat is waarquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is dat. Lekker om 5 uur opstaan op zaterdag,.
Daarvoor moet jij wel elke doordeweekse dag om 6 uur uit de verenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Moeten is een groot woord. Ik kan er best later uit, maar ik hou niet zo van haastenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij wel elke doordeweekse dag om 6 uur uit de veren.
Is dat Vlaardings?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Ik kan er best later uit, maar ik hou niet zo van haasten
Je bent zwanger?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT
Waarquote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT
Whehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Ik kan er best later uit, maar ik hou niet zo van haasten
Welk deel precies?quote:
quote:
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ik ben in het Holyziekenhuis geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |