abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63462974
Ben net terug met een suis in mijn oor van Colour Haze in de Baroeg, was zeer vet.

De eerste band begon erg goed en het bleef instrumentaal ook dik in orde, alleen jammer van dat geschreeuw van die frontman.
Toner Low was tof psychedelisch beukwerk met vette drone riffs alleen ben ik ondertussen wel even wat gaan drinken.
Colour Haze was natuurlijk awesome ze speelden alles waar ik op hoopte, Moon, Peace Brothers and Sisters, Love, Temple en als Afsluiter Sundazed. Erg getalenteerde muzikanten en ik ben blij dat ik één van mijn favoriete bands weer heb kunnen zien. Die toegiften bleven ook maar komen,
het had van mij nog wel uren door kunnen gaan!
  zondag 23 november 2008 @ 22:33:34 #52
11502 nipeng
The last ride is free
pi_63463422
Prima vermaakt. Goed om Tonerlow ook weer eens te zien.

Colour Haze is een goede band...maar dat wisten wel al. Ze hebben iets van anderhalf uur gespeeld met toegift. Leuk dat de drummer niet op de gebruikelijke verhoging was geplaatst maar gewoon tussen de twee andere heren was opgesteld. Het zegt wel wat over de band. Een intieme en gemoedelijke sfeer weten ze altijd neer te zetten.
pi_63463550
Ja dat doen ze standaard geloof ik, was in ieder geval ook zo toen ik ze de vorige keer zag. Die toegift was net zo lang als hun hele eerste set volgens mij. "We can play only one more song".

Die kerel die de hele tijd foto's nam wilde ik wel kapot schieten trouwens, die flits hinderde echt heel erg.
  zondag 23 november 2008 @ 22:43:59 #54
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_63463858
Colour Haze
Was de 7.50 wel waard.
O)))
  zondag 23 november 2008 @ 22:45:06 #55
11502 nipeng
The last ride is free
pi_63463899
Aha ik had ze pas een keer eerder gezien en dat was in de batcave. Daar heb je geen keus, daar speel je altijd dicht op elkaar.
  zondag 23 november 2008 @ 23:30:05 #56
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_63465547
In de kleine zaal(013) 2 jaar geleden waar genoeg ruimte is stond het drumstel ook ver naar voren. Dus lijkt mij dat ze dat inderdaad altijd doen
O)))
  zondag 23 november 2008 @ 23:49:13 #57
13973 ranja
image means nothing
pi_63466049
Colour Haze was gaaf inderdaad. Bij de stand nog even wat muziek van ze gekocht.
Vorige keer dat ik ze zag speelden ze 2-en-half uur, nu stonden ze maar een uur ingepland. De zanger zei dat hij wel wat wilde regelen om langer te spelen. Dat is wel gelukt duidelijk, toch maar slechts 8 nummers gehoord.

Eerste voorprogramma was een nummer of 3 leuk, behalve de zang, daarna ging het nog veel te lang door. Toner Low was wel erg gaaf, ook met die psychedelische achtergrond.
  maandag 24 november 2008 @ 12:37:00 #58
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_63475137
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef On het volgende:
Die kerel die de hele tijd foto's nam wilde ik wel kapot schieten trouwens, die flits hinderde echt heel erg.
Ja ik had ook vreselijk de neiging om zijn toestel af te pakken en hem eens gezellig twintig keer vol in zijn gezicht te flitsen. Koop dan een diffuser ofzo.
Verder wel prima vermaakt beide dagen
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_63475256
Iemand mischien interesse in de CAN - Tago Mago LP, nooit gebruikt? Laatst bij CAPO gekocht maar ik kwam er achter dat ik 'm al in m'n collectie had.
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 13:30:37 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_63476410
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
Iemand mischien interesse in de CAN - Tago Mago LP, nooit gebruikt? Laatst bij CAPO gekocht maar ik kwam er achter dat ik 'm al in m'n collectie had.
wat wil je er voor hebben?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_63478552
Ik ben ook wel geinteresseerd...

edit: best wel heel erg eigenlijk, of heb je hem al verkocht aan bosbeetle?

[ Bericht 74% gewijzigd door On op 24-11-2008 14:55:55 ]
pi_63478559
Ik heb hem al
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_63481042
Wat wil je r voor hebben????
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_63538114
Zo Nadja was goed gisteravond. In het begin wat geplaagd door technische problemen maar toen die eenmaal opgelost waren was het erg vet en erg hard, vooral de bas. Voorprogamma's Atavist en Satori waren minder interessant. Satori was soundtrack achtige ambient wat op zich best wel goed was maar aan de lange en saaie kant voor 45 minuten en Atavist was muzikaal ok (niet bijster origineel) maar werd voor mij compleet geruineerd door de afschuwelijk slechte vocalen (Donald Duck die in z'n edele delen geknepen wordt)
pi_63539899
Damn, waar speelde Nadja? Ik wil ze zo graag nog een keer zien. Op roadburn waren ze ook al zo enorm vet dit jaar. Aiden Baker is ook een aardige kerel. Zelfs emails met fangeslijm mijnerzijds antwoord hij gewoon...
pi_63540599
Tank86 vervangt Brain Police zondag 30 november @ W2. Volledige programma is nu dus: Witchcraft + Dozer + Tank 86.
.
  woensdag 26 november 2008 @ 21:46:55 #67
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_63548034
November 26, 2008

For Immediate Release

REACTIVATED NWOBHM LEGENDS ANGEL WITCH, BARONESS & MINSK CONFIRMED FOR ROADBURN FESTIVAL 2009

Reactivated NWOBHM legends ANGEL WITCH [based in London, UK] have been confirmed for the Friday Roadburn date, April 24, alongside Cathedral & Saint Vitus and more.

Firmly rooted in the New Wave of British Heavy Metal, ANGEL WITCH, comprised of guitarist and vocalist Kevin Heybourne, Chris Fullard [guitar], Will Palmer [bass] & Andy Prestidge [drums] will celebrate the genre's 30th anniversary by playing songs from the band's legendary S/T debut album, and singles from that era.

Roadburn is also pleased to report that post-metal stalwarts BARONESS and MINSK have been confirmed for the Thursday Roadburn date, April 23rd.

"Baroness' "Red Album" has pushed them to the forefront of underground metal. Combining thunderous riffs, roaring vocals and crashing drums, the band has created a monumental record that soars, thanks to its mainly instrumental focus. With their music created in the same vein as former label mates Mastodon, the 'Red Album' is an epic math-metal and prog-infused masterwork that never slows down- save for when the acoustic rears its beautiful head at just the right moments' -- Sarah Kitteringham, Roadburn

In other related news, TERRORIZER, the world's leading extreme music magazine will be sponsoring Roadburn 2009.

"Yet again Terrorizer Magazine has been invited to be a part of Roadburn Festival, and yet again we are incredibly proud to align ourselves with such a gargantuan event in the extreme music calendar. I can think of few other festivals who so wholly mirror our magazine's own passion for the riff, are as enthusiastic about those unique artists that push the boundaries of extreme music and are as obsessed with searching out the most exciting bands on the planet.

Roadburn Festival is a truly special event that should be an essential ticket for any music devotee. Not only for its steadfast commitment to producing an unrivalled weekender in terms of its enviable line-up, but also because it's a festival by fans for fans and ever since April 21 2008 we have been waiting with bated breath for the announcement of its 2009 edition and are again so thrilled to be involved" --Louise Brown, Editor, Terrorizer Magazine.

Roadburn 2009 is set to be held, Thursday April 23 to Sunday the 26th at the 013 venue in Tilburg, Holland. Tickets will be available from Saturday, December 13. For more info, please check www.roadburn.com.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_63548717
Sorry, de LP is al zo goed als verkocht aan ON... die stuurde me een PM, had niet gezien dat je eerder al had gereageerd BB.
pi_63557297
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Damn, waar speelde Nadja? Ik wil ze zo graag nog een keer zien. Op roadburn waren ze ook al zo enorm vet dit jaar. Aiden Baker is ook een aardige kerel. Zelfs emails met fangeslijm mijnerzijds antwoord hij gewoon...
Camden Underworld in Londen. Maar een uurtje reizen voor mij. Leuk zaaltje en lekker goedkoop ook.
pi_63557520
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:07 schreef bartrid het volgende:

[..]

Camden Underworld in Londen. Maar een uurtje reizen voor mij. Leuk zaaltje en lekker goedkoop ook.
ah ok! Breda-londen is helaas wel meer dan een uurtje!
  Moderator donderdag 27 november 2008 @ 16:46:25 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_63569436
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
Sorry, de LP is al zo goed als verkocht aan ON... die stuurde me een PM, had niet gezien dat je eerder al had gereageerd BB.
is niet erg.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_63579954
Iemand de nieuwe Circle (Hollywood) al gehoord? Ik ben hem nu aan het binnen halen.
pi_63580543
Ik houd al die releases van Circle niet meer bij , die gasten hebben al zoveel uitgebracht. Prospekt en Alotus vind ik goed, sommige dingen van hun vind ik weer wat minder. Ik hoor wel of ie goed is.
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:15:43 #74
11502 nipeng
The last ride is free
pi_63585637
De nieuwe circle is wel ok, ben niet zo kapot van de nieuwe zanger. .. enne zoveel nieuwe releases doet circle helemaal niet vergeleken met een acid mothers temple.
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:16:07 #75
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_63599357
De oude zanger vond ik ook beter bij Circle passen, deze heeft zo'n standaard stem.
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')