Ja ik had ook vreselijk de neiging om zijn toestel af te pakken en hem eens gezellig twintig keer vol in zijn gezicht te flitsen. Koop dan een diffuser ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef On het volgende:
Die kerel die de hele tijd foto's nam wilde ik wel kapot schieten trouwens, die flits hinderde echt heel erg.
wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
Iemand mischien interesse in de CAN - Tago Mago LP, nooit gebruikt? Laatst bij CAPO gekocht maar ik kwam er achter dat ik 'm al in m'n collectie had.
Camden Underworld in Londen. Maar een uurtje reizen voor mij. Leuk zaaltje en lekker goedkoop ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Damn, waar speelde Nadja? Ik wil ze zo graag nog een keer zien. Op roadburn waren ze ook al zo enorm vet dit jaar. Aiden Baker is ook een aardige kerel. Zelfs emails met fangeslijm mijnerzijds antwoord hij gewoon...
ah ok! Breda-londen is helaas wel meer dan een uurtje!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Camden Underworld in Londen. Maar een uurtje reizen voor mij. Leuk zaaltje en lekker goedkoop ook.
is niet erg.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
Sorry, de LP is al zo goed als verkocht aan ON... die stuurde me een PM, had niet gezien dat je eerder al had gereageerd BB.
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!*quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Bosbeetle het volgende:
lento :
Ufomammut :![]()
![]()
lento + Ufomammut :![]()
![]()
![]()
![]()
cuby + blizzards :![]()
![]()
![]()
2 dopeplaaten:quote:Op woensdag 3 december 2008 11:09 schreef emokid het volgende:
All is mijn eerste aanraking met Stoner Rock denk ik, tenminste, dat kun je het noemen toch? Ik ben er weg van. Wat raden jullie me behalve Kyuss nog meer aan? Nieuwerwets mag ook.
Mooi, weer een frequente poster er bij voor mijn favoriete topic in MUZquote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef emokid het volgende:
Ik vermaak me wel, heb ze allemaal genoteerd mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop