Klopt ja, was al weer weggeschakeld daar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat is niet de Fox News zender maar een Fox internet blog uitzending.
Die aanval op Irak was er naar mijn idee sowieso wel gekomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nja, het was niet Bush zijn schuld dat er 2 vliegtuigen in het WTC vlogen. Zonder dat gegeven waren de VS en wij misschien wel nooit in Agfhanistan terecht gekomen en misschien wel op een hele andere manier in Irak.
Ik wil overigens niet beweren dat Bush alles goed heeft gedaan, integendeel.
Als Bush niet gekort had op terrorisme bestrijding en geluisterd had naar zijn CIA-adviseurs dan was deze ramp (met zakmessen!!!) nooit gebeurd. Bovendien moesten ze een aanleiding hebben voor Irak... ach weet je.. lees liever the Shock Doctrine van Naomi Klein... dan weet je zeker dat Obama moet winnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nja, het was niet Bush zijn schuld dat er 2 vliegtuigen in het WTC vlogen. Zonder dat gegeven waren de VS en wij misschien wel nooit in Agfhanistan terecht gekomen en misschien wel op een hele andere manier in Irak.
Zijn dat de kiesmannen? En hoezo kan men dat nu al zeggen? De stembussen zijn in de meeste staten nog wel 2.5 uur open?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef horned_reaper het volgende:
volgens RTL is het 291 VS 163 in het voordeel van Obama, en is de strijd eigenlijk al gestreden.
Het zal eens nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
Op Ned 2 net: Virgina, N. Carolina is zware regen en de stembiljetten (met de hand dus daar) worden elektronisch moeilijk gelezen omdat ze nat zijn. De belangrijke staten dus.. Daar begint het gedonder al
Wie is die jankerd nou?? Een gewone (quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Die zwarte republikein in Nova is inderdaad wel tenenkrommend slecht. Wat een jankerd zeg.
In dat boek staat natuurlijk alles objectief verteld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als Bush niet gekort had op terrorisme bestrijding en geluisterd had naar zijn CIA-adviseurs dan was deze ramp (met zakmessen!!!) nooit gebeurd. Bovendien moesten ze een aanleiding hebben voor Irak... ach weet je.. lees liever the Shock Doctrine van Naomi Klein... dan weet je zeker dat Obama moet winnen
Nog geen, maar zodra ik thuis ben gaat CNN-HD 1080i aan..... lekker scherp beeld met al die kaartjes, polls, en uitslagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Naar welke zender kijken jullie nu??
wordt nog een heel schemaquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Andromedia het volgende:
Als je nu, tussen 22.35 en 00.00 uur wilt kijken, kijk dan naar RTL 4.
En daarna is Nederland 1 (NOS) het best om te kijken, dat duurt tot na 04.00 in de morgen en dan heb je ook de uitslag op het eind.
Ja dat zijn kiesmannen, en blijkbaar halen ze dat uit het gemiddelde van een stuk of 100 peilingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn dat de kiesmannen? En hoezo kan men dat nu al zeggen? De stembussen zijn in de meeste staten nog wel 2.5 uur open?
Dat zijn cijfers op basis van peilingen. Als niemand gaat stemmen dan komt er niets van uit en Fox News is veel meer aan het zeggen dat het nog kan dan de andere nieuwszenders en ik denk dat het dan McCain het meeste helpt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef horned_reaper het volgende:
volgens RTL is het 291 VS 163 in het voordeel van Obama, en is de strijd eigenlijk al gestreden.
Klinkt veelbelovend.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef horned_reaper het volgende:
'de geschiedenis laat zien dat republikeinen beter tegen regen kunnen'quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
Op Ned 2 net: Virgina, N. Carolina is zware regen en de stembiljetten (met de hand dus daar) worden elektronisch moeilijk gelezen omdat ze nat zijn. De belangrijke staten dus.. Daar begint het gedonder al
En weggaan uit die grote olieput is eigenlijk niet de bedoeling, die vrienden van Bush pompen zich wezenloosquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die aanval op Irak was er naar mijn idee sowieso wel gekomen
In Florida zal het ook wel weer fout gaan , net als de vorige keer..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
Iets te zeker. Ik moet het eerst nog zien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:43 schreef Dos37 het volgende:
In Nederland is men al heel zeker dat Obama gaat winnen
dat stond ook op de site FOX News, Black Panthersquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef horned_reaper het volgende:
RTL meld trouwens ook net dat (het ontging me even half) er democratische toezichthouders worden weggehouden bij de stembureaus met wapenstokken en andere zooi.
Gaat dus lekker daar
Hier ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iets te zeker. Ik moet het eerst nog zien.
Nou, als dat het enige boek is waarin ik de eindeloos reeks beweringen over Bush, Bush sr. Cheney, Kissinger, Rove, Perle, Wolvovitz en Rumsfeld ben tegengekomen.... Ik heb inmiddels zoveel over deze schurken gelezen (boeken geschreven door een paar van de meest voor aanstaande journalisten en schrijvers) dat het geen gelul meer kan zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In dat boek staat natuurlijk alles objectief verteld.
quote:TEXAS COUNTY REPORTING "MAJOR" ELECTION PROBLEM. DETAILS SOON.
Ja, de overwinning wordt al gevierd, maar die beer is nog niet afgeschoten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:43 schreef Dos37 het volgende:
In Nederland is men al heel zeker dat Obama gaat winnen
Jij moet je alarm wat vaker laten afgaan luider zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Hopelijk wint McCain, eerste stemlokalen gaan toch open @ 00:00 nederlandse tijd?
Ik ook hoor...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik niet. Hij wint. Appeltje eitje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een gave schermen hebben ze toch bij CNN.
flip4macquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Fokski het volgende:
[..]
De enige andere stream die ik ken van Fox News is op tvunetworks.com en daar moet je een windows extensie voor installeren en/of werkt met windows media player.
Yup, op 23 februari 2009.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Hopelijk wint McCain, eerste stemlokalen gaan toch open @ 00:00 nederlandse tijd?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Holy shit. Typte ik nou hopelijk wint McCain. Dit is wel heel ernstig, daar moest dus nog niet achter. McCain is echt een ouwe lul, die gaat verder op de oude manier, terwijl er toch duidelijk iets mis aan het gaan is in de VS. Ik ben voor vernieuwing, dus Obama.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij moet je alarm wat vaker laten afgaan luider zetten.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Holy shit. Typte ik nou hopelijk wint McCain. Dit is wel heel ernstig, daar moest dus nog niet achter. McCain is echt een ouwe lul, die gaat verder op de oude manier, terwijl er toch duidelijk iets mis aan het gaan is in de VS. Ik ben voor vernieuwing, dus Obama.
ernstige fout trouwens.
"Don't give up hope. Be strong. Have courage and fight. Fight for a new direction for our country. Fight for what's right for America. Fight to clean up the mess of corruption, infighting, and selfishness in Washington.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Dus dat, als Obama het wordt maken wij een belangrijk moment mee, het zal geschiedenis worden, denk ik.........Dus laten we niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Holy shit. Typte ik nou hopelijk wint McCain. Dit is wel heel ernstig, daar moest dus nog niet achter. McCain is echt een ouwe lul, die gaat verder op de oude manier, terwijl er toch duidelijk iets mis aan het gaan is in de VS. Ik ben voor vernieuwing, dus Obama.
ernstige fout trouwens.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef Caesu het volgende:
hier zijn de 'Black Panthers' voor een stembureau.
quote:Aantal keren bekeken: 20820
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Straks bij CNN de eerste resultaten uit de Exit-polls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |