Pleeg gewoon zelfmoord als het in wordt gevoerdquote:Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat ik tijdens mijn leven de invoering van de videobeelden niet hoef mee te maken.
Ja, maar je hebt verschillende gradaties. In volle sprint is een licht tikje dat amper op beelden te zien is, al genoeg zijn. Voetbal is niet zo absoluut als bijvoorbeeld tennis.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Videobeelden hebben dan wel degelijk nut, om achteraf te zien bijv. of iemand uberhaupt is geraakt.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze moeten gewoon met videobeelden kunnen werken. Desnoods geef je een team een maximum van 3 varianten op een time out, waarbij je ze de mogelijkheid geeft een arbitrale beslissing te laten herzien (door een extra waarnemer bv, of een speciaal aangewezen team van waarnemers desnoods met behulp van computers - ik noem maar effe wat).
Zo voeg je iets toe aan het spel met respect voor de natuurlijke flow van het spel. Bovendien kun je niet blijven volhouden dat fouten zijn toegestaan waar zulke belangen op het spel staan.
Met een dergelijke oplossing zou je beide kampen tegemoet kunnen komen.
Haha... Ik stond er ook al verbaasd vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat niemand die TT is opgevallen, Diepfries
Spelfoutje in de TTquote:
Tsja... tegen Ajax een foutje maken, oei oei oei.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu toch een wedstrijd 'schorsing' voor Van Boekel en grens?
Ze kunnen het leuk inpakken met 'in de luwte houden', maar eigenlijk is dit gewoon schorsen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef SCH het volgende:
***OETBAL******************************
**** Arbiters van AZ-Willem II gehaald
**De KNVB heeft scheidsrechter Pol van
Boekel en assistent Rob van der Ven van
de eredivisiewedstrijd AZ-Willem II van
komende zaterdag gehaald.Aanleiding is
de ten onrechte afgekeurde treffer van
Ajax in het duel met Heracles (2-2).
Van der Ven gaf in de blessuretijd van
die wedstrijd aan dat het doelpunt van
Suarez moest worden afgekeurd vanwege
buitenspel.Dat bleek onjuist te zijn.
"We stellen de arbiters en assistenten
aan op basis van prestaties.Daarom is
besloten Van de Ven van de wedstrijd te
halen.Van Boekel verwijten we niks,maar
na alle commotie is het beter dat hij
ook even in de luwte blijft",zo liet
een woordvoerster van de KNVB weten.
Weet niet of je dit een schorsing moet noemen maar het is wel opvallend. Er worden toch wekelijks discutabele of verkeerde beslissingen genomen.
Ze geven wel aand at de arbiter geschorst is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze kunnen het leuk inpakken met 'in de luwte houden', maar eigenlijk is dit gewoon schorsen.
Dat van Boekel niet mag fluiten slaat nergens op, een arbiter kan zo'n geval niet beoordelen.quote:"We stellen de arbiters en assistenten
aan op basis van prestaties.Daarom is
besloten Van de Ven van de wedstrijd te
halen.
fouten moeten gecorrigeerd kunnen worden, zoals het hoort.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef ASroma het volgende:
ik vind de scheidsrechters in Nederland wel meevallen, de traditionele top 3 wordt niet meer met gemak kampioen en iedereen praat elkaar maar na over dat de scheidsrechters zo slecht zijn. En dan altijd die zure koppen van die verwende spelers en trainers dat de scheidsrechter het weer gedaan heeft.Zelfde in het amateurvoetbal, wat een malloten lopen er rond die tekeer gaan tegen die scheidsrechters.
Alle karakters van die scheidsrechters worden kapot gemaakt en monddood gemaakt, ook door jaap uilenberg en consorten. Laat de scheidrechters alsjeblieft gewoon hun werk doen en ze vrij laten fluiten naar wat een wedstrijd nodig heeft. En probeer ze niet geforceerd in een bepaalde richting te duwen met extra straffen ofzoScheidsrechters hebben recht op zelfontplooiing alleen dan kunnen ze uitgroeien tot de echte culina's en karakters die het veld beheersen. Niet met een moker boven je hoofd die bij een enkele fout al een straf oplevert, het lijkt het voormalige irak of noord-korea wel
Helaas wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef SCH het volgende:
Die grensrechter maakte een fout, niet eens zo'n hele gekke fout want het is gewoon soms moeilijjk te zien. Het komt volgens mij meer door de ophef. En die ophef ging toch vooral over of je tv-beelden moet meenemen in de beoordeling.
Was dit bij Heracles-Willem II gebeurt, dan had Van de Ven er gewoon gestaan dit weekend. Eens?
daarom moet het ook tijdens de wedstrijd gebeuren. net zoals de videoherhalingen of time-out bij bijvoorbeeld het tennis, ijshockey, rugby of basketbal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoe langer je wacht met het nemen van moeilijke beslissingen, hoe groter de wanorde.
Niet mijn gebruikelijke tekst, maar hier wel van toepassing denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |