quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!
Ik was een van drieIk heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken
Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:26 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Troel!! Spannend hoor!
Ik heb bedacht dat ik een Freecell ga doen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!
Ik was een van drieIk heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken
Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, hij kan ziek blijven, maar ik heb ook wel meegemaakt dat zoonlief de ene dag doodziek was en de volgende dag kiplekker. Wat mankeert hem behalve koorts?
Weet je, dan zou ik lekker thuisblijven met hemquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik pak em er nog even bij hoor.
[..]
Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.
Verkoudheid is wel overheen te komen maar die tandjes zijn niet te stoppen he?! Wist trouwens niet dat ze daar ook echt flinke koorts van kunnen krijgen. Misschien is het ook wel een griepje. Hij is iig al weken af en aan hangerig, heeft luiers waar je bijna u tegen zegt, heeft ook knalrode wangen en 's nachts wordt ie ontroostbaar wakker.
Nope, dit heeft ie al wel 2 weken af en aan als het niet meer is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beterschap BrentemanMisschien ook nog een beetje naweeën van z`n verjaardag?
Niet zo heel goed eigenlijk, hij is een flink stuk dunner dan m`n andere hand door spierafbraak en hij doet heel vaak ook gewoon pijn nu. het ziet er niet naar uit dat dit snel overgaat..heel erg jammergenoeg.quote:
Doe -es pm-en wat je nog moet? Leuk! Ik heb ook een jaar meegedaan, maar ben het daarna steeds vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Syrena het volgende:voor de zieken! En een
(duimen
) voor Troel.
Bwoah, ik ben weer bezig met de Krakercompetitie (http://sitegenerator.bibliotheek.nl/publiekskrakers/home/)
Maar het gaat helemaal niet lekkerVan drie vragen heb ik echt geen idee meer wat ik nog kan intikken in Google. En daar word ik echt sjaggo van
En ik ben op mijn werk en snak naar lekkers, maar dat mag niet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef PM-girl het volgende:stomme spaghetti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |