quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Nee, wel een kneus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik een racist omdat ik iedereen haat?
Nee alleen iemand met veel mensenkennisquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik een racist omdat ik iedereen haat?
quote:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1!111!11111EINZZWEIICHBINDABEI!!11!11111quote:Op zondag 2 november 2008 20:05 schreef Catch_me het volgende:
Paar weken terug had ik ineens zulks pijn in me ballenniet normaal man
Ben maar naar de dokter (in tegenstelling tot alle andere fok! helden en andere verzonnen topics was het een man en geen bloedgeile vrouw) geweest die me doorstuurde naar de uroloog in het ziekenhuis. Lang verhaal kort: bijbal ontsteking
![]()
Elke keer als ik nu al een half kloppend lid heb krijg ik kanker harde steken in me lul/ballen godverdomme
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1!111!11111EINZZWEIICHBINDABEI!!11!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuurkool.quote:
Heb je wat tegen mij, kiddo?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Kun je niet een cyanide pil innemen ofzo
Geboortedatum: 11-07-1989quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je wat tegen mij, kiddo?
Jij gedraagt je niet echt als iemand die uit 1981 komt, falende droeftoeterquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Geboortedatum: 11-07-1989
jong broekie
Peugeot 206quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Catch_me het volgende:
hoe is het met de fiat panda van je moeder?
Whehe, kom op zeg. Als je hier zo graag mee wilt praten, ga dan niet lopen rellenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef Catch_me het volgende:
Hij kan het niet hebben dat ik van het goede leven ben
Een goed leven met bijbal ontsteking jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef Catch_me het volgende:
Hij kan het niet hebben dat ik van het goede leven ben
Gecondoleerd.quote:
Noh... 2e...quote:
quote:
Ja, omdat het zo kankergrappig is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:50 schreef Catch_me het volgende:
Je begint een beetje in de herhaling te vallen
Allemaal leuk en aardig, maar misschien lig ik niet eens op de routequote:
Dude, doe eens normaal.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Catch_me het volgende:
Je moeder heeft zeker ook kanker?
Ja, das nu weer leuk geweest. Nu normaal doen of opbokken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef Catch_me het volgende:
Je zou toch moeten weten dat je alleen een baas bent als je met kanker scheld.
Plaats dan meteen een doodverwensingquote:
Een kneusquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Net als de rest van de SC'ers tegenwoordig?
Ja, maar je mag heul niet met 'kanker' schelden.quote:
Oh kanker, dat is waar ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ja, maar je mag heul niet met 'kanker' schelden.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Net als de rest van de SC'ers tegenwoordig?
TOFJES !quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik spreek voor 99% van de SC gebruikers
oh arme jijquote:
Welkomquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik kom niet heel vaak op fok, maar vind het wel leuk om te lullen. Nooit in een SC KLB geweest trouwens.
En... uitgekotst?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuurkool geeten.
Whehe, jij vind lullen leuk. Whehe.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik kom niet heel vaak op fok, maar vind het wel leuk om te lullen. Nooit in een SC KLB geweest trouwens.
Oh, je weet wel dat je naaktfoto's mag posten voordat we je kunnen verwelkomen eh?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ze mag wel even met mij lullenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, jij vind lullen leuk. Whehe.
Ookal een TOGTFO policy?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, je weet wel dat je naaktfoto's mag posten voordat we je kunnen verwelkomen eh?
Aangezien je minderjarig bent lijkt t me beter dat je t via pm doet.
Ja, ik woon in een dorp.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Guus kom naar huus want de koein staan op melkn.
Springen, newbquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Guus kom naar huus want de koein staan op melkn.
Whehehequote:
let maar niet op jordeeeh die heeft alleen zijn mammie ooit bloot gezienquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
let maar niet op jordeeeh die heeft alleen zijn mammie ooit bloot gezien
Zelfs dat niet. Of heel lang geleden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Check gewoon Sex Sellsquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef postmortum het volgende:
godver waar is JOS , ik moet hosseltips hebben
Is dat nog niet verteld op FOK! ? Jos heeft een ongeluk gehad gisteravond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef postmortum het volgende:
godver waar is JOS , ik moet hosseltips hebben
Hee jou ken ik nogquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Naja, ik denk niet dat ik naakt op iemands mammie lijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef KingOfPop het volgende:
Broekpaling was weer eens tweede in de dagcijfers, faler!
Watveur?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is dat nog niet verteld op FOK! ? Jos heeft een ongeluk gehad gisteravond.
Daar willen we het niet over hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Of heel lang geleden.
He jammer, doeiquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Naja, ik denk niet dat ik naakt op iemands mammie lijk
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Ik stond weer eens 1equote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!!!!11!
"Weer eens"
![]()
1e keer volgens mij.
Ontzettende vrouw...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, Gilmore Girls is op tv.![]()
Ik heb de complete serie gedownload. 120 Gb volgens mij.![]()
Ik heb echt een afkeer tegen soaps maar deze is tof.
jordeeh lijkt naakt op zijn mammie , ze hebben allebei tietenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Oh, hij is hier al langs geweest?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vertel verder dan.![]()
Hij is nu wel vreten bij z'n oma.
Zijn moeder is shemale?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
jordeeh lijkt naakt op zijn mammie , ze hebben allebei tieten
Goeie diss man. Gelukkig heeft m'n moeder ook geen borstkanker gehad en mist ze er nu 1.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
maar maar , is het verboden om in de bedrijskantine je frinkandel in je blind date te hosselen ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat wist ik heul niet , sorry hequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goeie diss man. Gelukkig heeft m'n moeder ook geen borstkanker gehad en mist ze er nu 1.
Uhm, ja?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, hij is hier al langs geweest?
Neen, nu pleeg ik zelfmoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat wist ik heul niet , sorry he
ja mag dat nu of nietquote:
Ik wilde jullie een hartaanval bezorgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhm, ja?![]()
.
MAOR VERTEL HET VERHAOL
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een hartaanval bezorgen
quote:
Ja, die denkt nog wel een keer na voordat ze gaat duikenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder had middenrif kanker, ze mist nu d'r kleine teen.
Wat een bak.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, die denkt nog wel een keer na voordat ze gaat duiken
En jij hebt een kankergezwel in je aarsch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder had middenrif kanker, ze mist nu d'r kleine teen.
Wat een bak.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En jij hebt een kankergezwel in je aarsch?
Net uitgepoept. Danku.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En jij hebt een kankergezwel in je aarsch?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
Waar is sXm? Die goede ouwe tijd.......
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:47 schreef KingOfPop het volgende:
Gezellig hier, ik ga maar weer even.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HIER SPREGT DIE KALI!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@lolzzzzzzzzzzzzz
EINZZWEI ZWEINEREI!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:47 schreef KingOfPop het volgende:
Gezellig hier, ik ga maar weer even.
Ik hoor liever verhalen over een blind date.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
hey mensen , donderdag horen jullie hoe mijn blin date gegaan is , ik ben weer weg
gefopt, ik zou haar kankerhard neukenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HIER SPREGT DIE KALI!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@lolzzzzzzzzzzzzz
EINZZWEI ZWEINEREI!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
gefopt, ik zou haar kankerhard neuken
die echte, echte!quote:
quote:
whehe weer milfjes scorenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Donderdag nog naar ajax?
Ik ga waarschijnlijk met mn pa
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Donderdag nog naar ajax?
Ik ga waarschijnlijk met mn pa
Hou op! Me hoofd spaced hem door jouw!quote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:03 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hou op! Me hoofd spaced hem door jouw!
Laat ik het anders zeggen: Mijn fragiele hersenpan kan niet op tegen zulke hoge intellectuele uitspraken.![]()
Blind datenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
hey mensen , donderdag horen jullie hoe mijn blin date gegaan is , ik ben weer weg
Nee maar sowieso, blind daten, wtfquote:
pm wordt me dadelijk toch hard genomen door een kerel van 63quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, blind daten, wtf
Afspreken met iemand die je niet kent
Internet daten
Ja, of hij zit ineens tegenover een tyfuslelijk wijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
pm wordt me dadelijk toch hard genomen door een kerel van 63
Je bent een baas wanneer je zulk soort vragen jezelf niet hoeft te stellen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:31 schreef Elmostyle het volgende:
Ben je pas KLB-SC-Baas als je door DE baas Onur bent bekekenof hoe zit dat hier
Uhhhhquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:31 schreef Elmostyle het volgende:
Ik bepaal daarover.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:31 schreef Elmostyle het volgende:
In t hoekje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
zo maar psv kijken
Excuus om bier te drinken
Die kans lijkt me bijzonder groot als je gaat blind daten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, of hij zit ineens tegenover een tyfuslelijk wijf
Jepquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die kans lijkt me bijzonder groot als je gaat blind daten.
Ik doe niet anders, altijd leuk de gezichten van de dates te zien als ze zien hoe ik er werkelijk uitziequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, blind daten, wtf
Afspreken met iemand die je niet kent
Internet daten
Omdat als je lelijk bent je dan nog kans maaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep
Maar echt, waarom zou je blind daten?
En wat is het verschil als wanneer je met iemand date die je wel kent?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat als je lelijk bent je dan nog kans maakt.
Maar, als je blind bent, zie je toch sowieso niet wie er tegenover je zit?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat als je lelijk bent je dan nog kans maakt.
Je hebt dan toch je blindenstokquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, als je blind bent, zie je toch sowieso niet wie er tegenover je zit?
wrm dan niet naar kroeg psv gaan kijken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
zo maar psv kijken
Excuus om bier te drinken
Dan zou 't uberhaupt niet tot die date komen. En op de date zelf kun je je blinddate overweldigen met je fantastische innerlijk, waar 't uiteindelijk ook om draait natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat is het verschil als wanneer je met iemand date die je wel kent?
Gaat ie waarschijnlijk ook doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wrm dan niet naar kroeg psv gaan kijken?
Ehm dat kan ook zonder een date?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zou 't uberhaupt niet tot die date komen. En op de date zelf kun je je blinddate overweldigen met je fantastische innerlijk, waar 't uiteindelijk ook om draait natuurlijk.
Neequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gaat ie waarschijnlijk ook doen.
[..]
Ehm dat kan ook zonder een date?
Ik heb gewoon gelijkquote:
Tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Had overigens geen betrekking op mezelf heurr.
quote:
Jatoch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
ALL I WANNA DO IS *(#*(@#(@(*#( AND #@*(#(*@#(*@#(@ AND TAKE YA MONEY!
Ja maar als je op date bent is de setting heel anders dan dat je iemand gewoon aanspreekt. Bovendien had m'n opmerking meer betrekking op de situatie waarin de personen elkaar al kennen maar nog niet in levende lijve hebben gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
Waarom zou je iemand op een blind date wel kunnen "overweldigen met je fantastische innerlijk", en zonder blind date niet? Bij beiden heb je toch eerst t uiterlijk?
Noem jij eens wat op danquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
serieusdie grafmuziek gaat toch nergens over
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
je vroeg toch om grafmuziek?of bedoelde je noujuist fatsoenlijke muziek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
serieusdie grafmuziek gaat toch nergens over
nee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb uitgebreide muzieksmaak xD
beterz?
1e Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb uitgebreide muzieksmaak xD
beterz?
quote:
Die is op zich wel tof ja.quote:
Oh, nu niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom komt enkel Sum 41 langs @ shuffle?
Oh.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef Elmostyle het volgende:
ik had op z'n minst in een kwaliteitstopic als deze toch wel een bierdiscussie verwacht
Thor !quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:07 schreef Cyberzone het volgende:
Bring out the BANHAMMMER!!!!
[ afbeelding ]
Bier is vies.quote:
Ik zag "Thor" en ik dacht; he, Noorsbloed is er ook weerquote:
Wat is dat ?quote:
Ik dacht dat jij weg wasquote:
Nee. Geheelonthouder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Zeeland?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
xD laat dan maar..
blijkbaar drinken ze buiten zeeland alleen Euroshopper ofzo
Ik 4.00 uurquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg was![]()
5.00 uur opstaan
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee. Geheelonthouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ik moet mijn muziek afzetten ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jup, die provincie waar ze in het zuiden geeneens treinen hebbenquote:
Hmm, nee sorry, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jup, die provincie waar ze in het zuiden geeneens treinen hebben![]()
Gelukkig ben ik vrijdag ff in utrecht & Breda & Den haag, dat is tenminste stad te noemen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je avatar is kapoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
....quote:
Fanta discussiequote:
AMENquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef Rhythm het volgende:
DRINK UT BEER AS ET KAAD ES DRINK UT BEER AS ET KAAD ES DRINK HET BEER AS ET KAAD ES ET ES KAAD ET ES KAAD
Houden zo, kutste provincie van heel nederlandquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, nee sorry, nooit van gehoord.
Wat lach jij nou weer?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zag "Thor" en ik dacht; he, Noorsbloed is er ook weer
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik al wat bekendheid heb geworven.
Ohquote:
je haat me gewoonquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik bedoel: fijn dat je lacht
Ik heb supergenen ik weet het ..quote:
Schreeuw gewoon dat ze moet persenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb supergenen ik weet het ..
Maar zoiets duurt toch echt 9 maanden.
Maar ik wil geen extra druk op haar leggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Schreeuw gewoon dat ze moet persen
Ja niet aanstellen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Schreeuw gewoon dat ze moet persen
Is dat Kate Winslet? MIEN GODquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |