Oh je moest gewoon je brainfart ergens kwijt, zeg dat dan gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:01 schreef nescdro het volgende:
[..]
Doei
edit:
waarom ga je niet ergens anders lopen zeuren ik ben je hondje niet
stel dat de hel bestaat, dan durf ik te wedden dat je gewoon niet bewust bent van de hel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh je moest gewoon je brainfart ergens kwijt, zeg dat dan gelijk.
En ik maar denken dat je er een serieus topic van wilde maken.
Nee, je begrijpt het niet, het ligt aan ons, wij snappen dit geniale topic niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wat nou ons?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet, het ligt aan ons, wij snappen dit geniale topic niet.
Ja, ik probeer stoer te doen, maak eens volzinnen man.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef nescdro het volgende:
[..]
wat nou ons?
de rest snapt het topic wel dus wat kom je nou stoer doen
Ik heb gelezen, reacties gegeven en vragen gesteld flapdrol.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef nescdro het volgende:
[..]
stel dat de hel bestaat, dan durf ik te wedden dat je gewoon niet bewust bent van de hel.
De hel is niet voor eventjes, de hel is voor altijd.
In de hel brand je voor altijd, er is geen moment van ontspanning.
Als ik dit waar is kan ik me gewoon niet voorstellen dat sommige mensen naar de hel willen,
want niemand kan het uithouden in de hel.
Tenzij die persoon een hele andere visie van de hel heeft
LEZEN!!
je hebt zelf een brainfart in je hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
maar niet goed genoeg want anders kwam je niet met zo'n domme vraagquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, reacties gegeven en vragen gesteld flapdrol.
Wat je zegt ben je zelluf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef nescdro het volgende:
[..]
je hebt zelf een brainfart in je hoofd
Domme vraag? Enlighten me oh great one.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef nescdro het volgende:
[..]
maar niet goed genoeg want anders kwam je niet met zo'n domme vraag
waarom geef je niet antwoord op me vraag, inplaats van mij op een foute manier te bekritiseren ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Domme vraag? Enlighten me oh great one.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:24 schreef P8 het volgende:
*pakt popcorn
dit topic gaat een hel worden voor de TS
Dat heb ik al gezegd schat. Misschien moet jij je eigen advies even opvolgen en ook even lezen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:29 schreef nescdro het volgende:
[..]
waarom geef je niet antwoord op me vraag, inplaats van mij op een foute manier te bekritiseren ?
ik wil wel eens weten hoe jij er over denkt of is dat te moeilijk voor je hersenschijtende kutkop
het staat nergensquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd schat. Misschien moet jij je eigen advies even opvolgen en ook even lezen.
Komkom, TS reageert ook niet echt fijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Bastard het volgende:
Treurig, maar kunnen we ontopic verder?
Terwijl het gewoon meer een bewering van hem was waar de bron van gevraagd werd, tsja...quote:
mij kwetsen, ik kwets terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Komkom, TS reageert ook niet echt fijn.
Het begon vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |