ik moet zeggen dan ik sommige metal best goede muziek vind, het is maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:20 schreef Ps2K het volgende:
Volgens alle gristenen is alle metal muziek van de duivel, dus ik kan alleen maar concluderen dat de hel in ieder geval een betere soundtrack heeft
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk is die er. Kijk maar eens in het banmeldtopic.
Die na de dood zou volgen als je er in geloofd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Welke hel hebben we het nu over?
Die van de supersnelle fokservers natuurlijkquote:
Maar volgens wel geloof? Zit nogal verschil in.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die na de dood zou volgen als je er in geloofd.
Leuke vraag voor TS die die waarschijnlijk niet kan beantwoorden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar volgens wel geloof? Zit nogal verschil in.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk is die er. Kijk maar eens in het banmeldtopic.
Dat is wel een interessante visie. Best logisch eigenlijk als je er zo over nadenkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Metallinos het volgende:
Ik vond dat er in de serie Blackadder er wel een leuke visie naar voren kwam. Hel is voor de slechte mensen om hun 'slechte' dingen te doen tot de eeuwigheid. Waarom zou de baas van het kwaad (de duivel) mensen die slecht zijn straffen in zijn rijk? Lijkt me eerder dat hij ze zou belonen voor al het slechte werk dat ze op Aarde hebben gedaan, hun tegenstand tegen god en dat men daar dus lekker kan zuipen, neuken en feesten tot in de eeuwigheid, gepaard met martelen, moorden en stelen voor degene die daar zin in hebben.
Maargoed, ik geloof niet in de hel.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Metallinos het volgende:
Ik vond dat er in de serie Blackadder er wel een leuke visie naar voren kwam. Hel is voor de slechte mensen om hun 'slechte' dingen te doen tot de eeuwigheid. Waarom zou de baas van het kwaad (de duivel) mensen die slecht zijn straffen in zijn rijk? Lijkt me eerder dat hij ze zou belonen voor al het slechte werk dat ze op Aarde hebben gedaan, hun tegenstand tegen god en dat men daar dus lekker kan zuipen, neuken en feesten tot in de eeuwigheid, gepaard met martelen, moorden en stelen voor degene die daar zin in hebben.
Maargoed, ik geloof niet in de hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |