Neeeee haha, dat kan niet serieus zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Het wordt of donderdag of zondag ... de vervolgdate. At my casa.
Collega zegt net: 'Film kijken bij jou thuis? Maar je weet toch waar zulk soort avondjes vaak op uitlopen?"
Like ... DUH!!!
Die zijn dan zeker van ná de onderwijsvernieuwing want ik ken het wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Nou ja. Heb ik net een geweldig stuk geschreven (mwoah) over wild en gevogelte () en daarin de term 'in zwang zijn' gebruikt. Krijg ik een telefoontje van de collega die het weer naar de klant moet sturen: "Cc, heb jij dit weekend toevallig teveel naar De Jeugd van Tegenwoordig geluisterd? Je gebruikt volgens mij namelijk zelfverzonnen woorden. Niemand hier (op die kamer zitten drie collega's) die 'in zwang zijn' kent."
Bah, de jeugd van tegenwoordig ...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Manu: natuurlijk blauw!
Giroblauw past bij mij
Ha! jij-kan-niet-binnen-de-lijntjes-kleuren muziekquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:01 schreef Gert het volgende:
Tas wal an bietje mastaj jaoh, in the FOK!!
quote:
geen vlees?quote:
Ik ken geen nummer van Kiss met "fog".quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! jij-kan-niet-binnen-de-lijntjes-kleuren muziek![]()
(baggerbaggerbaggerbagger)
Dit kende je wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken geen nummer van Kiss met "fog".
Nee dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik geen nummer van Kiss ken met "fog" in de titel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit kende je wel wil je zeggen?
Een tekortkoming. Van Kiss dan wel te verstaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik geen nummer van Kiss ken met "fog" in de titel.
Morgen weer. En dan ook koken. Dus ik denk dat het wat makkelijks wordt: magnetronpuree met roomkomkommer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi, Gert mag niet beslissen wat hij gaat eten
Tzatiki?quote:
Ik kwam je gisteren nog tegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen op zijn brood, ivm rook in de kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nu trouwens koken btw dus eetsmakelijk alvast aan 1 ieder alhier
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
We mogen mee-eten!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga nu trouwens koken btw dus eetsmakelijk alvast aan 1 ieder alhier
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kwam je gisteren nog tegenja, ik wist waar je het bloemetje vandaan hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nu trouwens koken btw dus eetsmakelijk alvast aan 1 ieder alhier![]()
Hier Bami.Goedemorgen :W
maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:56 schreef Soury het volgende:
Hachee dus eindelijk. Moet nog wel 3 uur wachten
zeker kut.quote:[b]Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Copycat
Kut is alleen dat er thuis nog een afwas op me staat te wachten.
Ben jij mijn broer? Die is ook met een verbouwing bezig ...quote:
Het ruikt nu al zo verdommde lekkerquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij mijn broer? Die is ook met een verbouwing bezig ...
Nee, volgende maand heffen we ons op en verdwijnen we in het niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef Manu82 het volgende:
Gaan we eigenlijk volgende maand verhuizen naar CUL?
En daar zitten we dan met z'n 2enquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, volgende maand heffen we ons op en verdwijnen we in het niets.
En vanaf januari is er het Vuurzee-subforum.
Er is zelfs een topic waarin de mensen posten wat ze gaan eten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we hier naartoe Culinesse à gogo
Coolquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic waarin de mensen posten wat ze gaan eten.![]()
Wat eten en drinken we vandaag Deel 118!
Bienenstich???????????????quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
CoolBen echt aan het koken en experimenteren geslagen sinds ik tijd heb !!!
Wil zondag een bienenstich maken![]()
Als test die wil ik meenemen naar mijn zus met kerst.
Doe ik altijd.. Maak lekker veel de rest gaat in de vriezer. Soms wel een probleem omdat ik niet meer weet wat het is/wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:52 schreef noekje het volgende:
Of gewoon een lekkere stoofpot, Soury. Heb je gelijk voor 2 dagen eten en je vriest wat in.
Ja das een taart, maakte de moeder van mij ex vaak. Zo gruwelijk lekker. Dus ff gegoogeld en recept gevonden. Maar ja in taarten enzo ben ik niet zoooo goedquote:
heb ik ook altijd....... doorzichtige invriesdingen lossen veel op, al zie je soms zelfs dán nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik altijd.. Maak lekker veel de rest gaat in de vriezer. Soms wel een probleem omdat ik niet meer weet wat het is/was
taart dus, zal ook eens googlenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das een taart, maakte de moeder van mij ex vaak. Zo gruwelijk lekker. Dus ff gegoogeld en recept gevonden. Maar ja in taarten enzo ben ik niet zoooo goed![]()
Maar we nemen altijd wat mee met kerst dus ga ik het proberen. En mijn collega's zijn maandag proefkonijnen.
Hehehehehe
Ja precies.. http://www.smulweb.nl/136614/koken/recept/Bienenstichquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef blomst het volgende:
[..]
taart dus, zal ook eens googlen
wel een moeilijke taart
Ach dat doorsnijden zal wel mee vallen, lekkere taart doet een scheve taart vergetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies.. http://www.smulweb.nl/136614/koken/recept/Bienenstich
Linkje voor je en een tip las ik al om het doorde midden te snijden.
Met een dikke draad . ipv een mes
Oh god dat word een drama
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach dat doorsnijden zal wel mee vallen, lekkere taart doet een scheve taart vergeten
makkelijke versie http://www.smulweb.nl/110(...)kkelijke-bienenstich
Dat bedoel ik ik zie niet meer wat het is, en ben niet zo slim om er wat op de kalken (wat het is) denk altijd dat ik het nog wel weetquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik ook altijd....... doorzichtige invriesdingen lossen veel op, al zie je soms zelfs dán niet
precies het verschil tussen sommige dingen
Dacht ik ook toen ik vanmorgen vroeg of die op ging blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Sjesus Fan ik dacht dat je Dementor was .. Ik kijk niet eens naar namen maar ava's hoe verwarrend.
Lijkt er een beetje veel op![]()
Zo ver ben ik nog niet... Wat is dat danquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:42 schreef debuurvrouw het volgende:
je hebt ook speciale messen voor taarten doormidden te snijden. zodat ie in 3 mooie gelijke stukken is enzo. Beter voor je vulling
Heb ik gelezen ook de vergissing gemaakt. De hele dag alquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik vanmorgen vroeg of die op ging blijven.
Stuurde dus een liefdes PM naar jou ipv Dementorquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn AVA is maar tijdelijk hoor.....
Ik ben het !!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Zie, nu dacht ik het weer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ben het !!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Heb al zo'n trek.. En zit in die lekkere lucht van mijn eten die niet opschietquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben nog even snel wat inelkaar aan het flansen voor vanacht![]()
dus ik ben weer naar de keuken....... tot strakkies .....
www.bueiwenrarrdear.frquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
Wat is de buienradar van frankrijk?
Dit feest dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
www.bueiwenrarrdear.fr
Je kan toch europa zien en inzoomen![]()
Of hier http://www.teleweer.nl/po(...)Dfrankrijk%26dag%3D0
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Stuurde dus een liefdes PM naar jou ipv Dementor
heb ik zelluf ook altijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je wel zitten-en naar me maar ik let echt op avatars.
Handig waar is Frankrijkquote:
Ja, kijk maar! Nu raak jij zelf in de war.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik zelluf ook altijdwas ook een ''klein'' beetje expres
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, kijk maar! Nu raak jij zelf in de war.
Nee toch, of heeft hij inside bronnen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Die wedstrijd wordt waarschijnlijk afgelast, hoorde ik van broerlief?
Kun je die ook veranderen in die rat van Brian???quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ben het !!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet. Maar dat zei hij een kleine twee uur terug. Ivm noodweer of zo?quote:
ohw, geloof dat een half uur geleden het veld is goedgekeurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar dat zei hij een kleine twee uur terug. Ivm noodweer of zo?
Voetbal is per definitie niet interessant.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Ik moet gewoon ook niet proberen interessant te doen met voetbalpraat.
Vertel hem maar dat ze Jurgen Colin hebben gekochtquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Ik moet gewoon ook niet proberen interessant te doen met voetbalpraat.
Voetballen zijn stom.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voetbal is per definitie niet interessant.
Alwéér??!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vertel hem maar dat ze Jurgen Colin hebben gekocht
Die kruipen juist niet achter de TV en wat betreft atletische vermogens en rap denkwerk kan ik een hoop andere leuke dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voetballen zijn stom.
Het spel dat er mee wordt gespeeld, daarentegen, is dan weer wel boeiend. Althans, voor de jagers onder ons, alsmede de liefhebbers van atletische vermogens en rap denkwerk.
En verder ben ik blij dat het weekend is. Hup PSV!![]()
(Manu, ik leef met me mee!)
Uh huh, en ik heb jouw foto gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kruipen juist niet achter de TV en wat betreft atletische vermogens en rap denkwerk kan ik een hoop andere leuke dingen verzinnen.
Ja, dat kan ik.
Och ik poch tenminste niet met de playboy oplage van 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Uh huh, en ik heb jouw foto gezien.![]()
laat ons lekker voetbal kijken, steken we nog wat op van het commentaar van Frank Snoeks
I don't\know. Voetballers zijn net alsquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Copycat het volgende:
En moet mijn broer blij zijn met die Colin? Of moet hij zijn strafbanktactiek nog even voortzetten?
Kan pas tegen uur of 11 gaan slapen, maar waarschijnlijk ben ik vrij vroeg wakkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
Wat wat wat??
Maar goed, wie gaat het vannacht volgen?
Ik! Met editor Ton! We zijn paraat - bier in der Kuhlschrank, chips en nootjes, wiet en BBC!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
Wat wat wat??
Maar goed, wie gaat het vannacht volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |