Neeeee haha, dat kan niet serieus zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Het wordt of donderdag of zondag ... de vervolgdate. At my casa.
Collega zegt net: 'Film kijken bij jou thuis? Maar je weet toch waar zulk soort avondjes vaak op uitlopen?"
Like ... DUH!!!
Die zijn dan zeker van ná de onderwijsvernieuwing want ik ken het wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Nou ja. Heb ik net een geweldig stuk geschreven (mwoah) over wild en gevogelte () en daarin de term 'in zwang zijn' gebruikt. Krijg ik een telefoontje van de collega die het weer naar de klant moet sturen: "Cc, heb jij dit weekend toevallig teveel naar De Jeugd van Tegenwoordig geluisterd? Je gebruikt volgens mij namelijk zelfverzonnen woorden. Niemand hier (op die kamer zitten drie collega's) die 'in zwang zijn' kent."
Bah, de jeugd van tegenwoordig ...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Manu: natuurlijk blauw!
Giroblauw past bij mij
Ha! jij-kan-niet-binnen-de-lijntjes-kleuren muziekquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:01 schreef Gert het volgende:
Tas wal an bietje mastaj jaoh, in the FOK!!
quote:
geen vlees?quote:
Ik ken geen nummer van Kiss met "fog".quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! jij-kan-niet-binnen-de-lijntjes-kleuren muziek![]()
(baggerbaggerbaggerbagger)
Dit kende je wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken geen nummer van Kiss met "fog".
Nee dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik geen nummer van Kiss ken met "fog" in de titel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit kende je wel wil je zeggen?
Een tekortkoming. Van Kiss dan wel te verstaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik geen nummer van Kiss ken met "fog" in de titel.
Morgen weer. En dan ook koken. Dus ik denk dat het wat makkelijks wordt: magnetronpuree met roomkomkommer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi, Gert mag niet beslissen wat hij gaat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |