Doe ik altijd.. Maak lekker veel de rest gaat in de vriezer. Soms wel een probleem omdat ik niet meer weet wat het is/wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:52 schreef noekje het volgende:
Of gewoon een lekkere stoofpot, Soury. Heb je gelijk voor 2 dagen eten en je vriest wat in.
Ja das een taart, maakte de moeder van mij ex vaak. Zo gruwelijk lekker. Dus ff gegoogeld en recept gevonden. Maar ja in taarten enzo ben ik niet zoooo goedquote:
heb ik ook altijd....... doorzichtige invriesdingen lossen veel op, al zie je soms zelfs dán nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik altijd.. Maak lekker veel de rest gaat in de vriezer. Soms wel een probleem omdat ik niet meer weet wat het is/was
taart dus, zal ook eens googlenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das een taart, maakte de moeder van mij ex vaak. Zo gruwelijk lekker. Dus ff gegoogeld en recept gevonden. Maar ja in taarten enzo ben ik niet zoooo goed![]()
Maar we nemen altijd wat mee met kerst dus ga ik het proberen. En mijn collega's zijn maandag proefkonijnen.
Hehehehehe
Ja precies.. http://www.smulweb.nl/136614/koken/recept/Bienenstichquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef blomst het volgende:
[..]
taart dus, zal ook eens googlen
wel een moeilijke taart
Ach dat doorsnijden zal wel mee vallen, lekkere taart doet een scheve taart vergetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies.. http://www.smulweb.nl/136614/koken/recept/Bienenstich
Linkje voor je en een tip las ik al om het doorde midden te snijden.
Met een dikke draad . ipv een mes
Oh god dat word een drama
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach dat doorsnijden zal wel mee vallen, lekkere taart doet een scheve taart vergeten
makkelijke versie http://www.smulweb.nl/110(...)kkelijke-bienenstich
Dat bedoel ik ik zie niet meer wat het is, en ben niet zo slim om er wat op de kalken (wat het is) denk altijd dat ik het nog wel weetquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik ook altijd....... doorzichtige invriesdingen lossen veel op, al zie je soms zelfs dán niet
precies het verschil tussen sommige dingen
Dacht ik ook toen ik vanmorgen vroeg of die op ging blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Sjesus Fan ik dacht dat je Dementor was .. Ik kijk niet eens naar namen maar ava's hoe verwarrend.
Lijkt er een beetje veel op![]()
Zo ver ben ik nog niet... Wat is dat danquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:42 schreef debuurvrouw het volgende:
je hebt ook speciale messen voor taarten doormidden te snijden. zodat ie in 3 mooie gelijke stukken is enzo. Beter voor je vulling
Heb ik gelezen ook de vergissing gemaakt. De hele dag alquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik vanmorgen vroeg of die op ging blijven.
Stuurde dus een liefdes PM naar jou ipv Dementorquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn AVA is maar tijdelijk hoor.....
Ik ben het !!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Zie, nu dacht ik het weer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn AVA is maar tijdelijk hoor.....
Ik ben het !!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Heb al zo'n trek.. En zit in die lekkere lucht van mijn eten die niet opschietquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben nog even snel wat inelkaar aan het flansen voor vanacht![]()
dus ik ben weer naar de keuken....... tot strakkies .....
www.bueiwenrarrdear.frquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
Wat is de buienradar van frankrijk?
Dit feest dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
www.bueiwenrarrdear.fr
Je kan toch europa zien en inzoomen![]()
Of hier http://www.teleweer.nl/po(...)Dfrankrijk%26dag%3D0
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Stuurde dus een liefdes PM naar jou ipv Dementor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |