quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Vuile het volgende:
Kurwa is hoer of kut of zo iets.
Yesquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hehehe, spreek je dat dan uit als KOERVAH?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Kentoet het volgende:
goei = lul
jij spreekt slut uit als slaht?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:40 schreef voetballeh het volgende:
hey ik ga mischien uit met wat homies en 1 van m'n homies brengt wat poolse chicks mee.
Nu wil ik ze impressen door wat Poolse vieze woorden te kunnen zeggen.
Kunnen de Pools sprekenden me hier even helpen met wat leuke dingen?
Kzou graag willen weten hoe ik zeg:
'Pijp me'
'neuken?'
'Vuile hoer'
'Stomme sukkel'
'Vieze homo'
in't Pools.
Maar als julie nog wat dingen weten die leuk zijn om te zeggen in't Pools dan lees ik het graag!
AUB liefst poolse woorden/zinnen FONETISCH opschrijven, anders weet ik niet hoe ik ze moet uitspreken.
Voorbeeld: slut = slaht fonetisch.
alvast bedankt!
Ja, daarom weet ik dat ook. Ik hoorde het tijdens een Nederland - Polen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef voetballeh het volgende:
[..]
lol serieus? spreek je dat uit zoals Ed de Goei?
dan heet ie dus eigenlik Ed de Lul in't pools
[ afbeelding ]
Jij spreekt slut uit als slut in het Nederlands? Dan ben je zelf de dombo denk ik.quote:
Nee in het Nederlands is het gewoon slet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij spreekt slut uit als slut in het Nederlands? Dan ben je zelf de dombo denk ik.
some one translate that pleasequote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef DoctorB het volgende:
Zeg dit tegen de chiks:
Wszystkie polskie żony do szczać smrķd
Dan ben je de hossel baas
zoeits? (Alle Poolse vrouw stinken naar pis)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef Roemertje het volgende:
[..]
some one translate that please
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef mime_negert het volgende:
TS, laat ze wel weten hoe je date was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |