abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 22:06:35 #276
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_62984039
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef Dave7 het volgende:
Stel dat aegon omlaag schiet morgenochtend, na bekendmaking voorbeurs van de kwartaalcijfers. In wat voor tijdsbestek zakt het dan in? Kan ik nog wat redden om nu een verkooporder te plaatsen?
Vast niet, je kunt wel bestens verkopen maar dan heb je wel de kans dat je hem echt heeeel erg laag verkoopt.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_62984087
Hm, sluiten op bijna daylow... Lekker positief voor morgen .
pi_62984173
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef Dave7 het volgende:
Stel dat aegon omlaag schiet morgenochtend, na bekendmaking voorbeurs van de kwartaalcijfers. In wat voor tijdsbestek zakt het dan in? Kan ik nog wat redden door nu een verkooporder te plaatsen?
Nee

Ik zou ze maar houden dan tenzij ze bekend maken failliet te gaan
pi_62984275
^

geen beleggingsadvies trouwens
pi_62984354
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Vast niet, je kunt wel bestens verkopen maar dan heb je wel de kans dat je hem echt heeeel erg laag verkoopt.
Wat is heel erg laag? 3,50 als ik bestens verkoop? Neem aan dat die order zo snel mogelijk wordt uitgevoerd, zodat de schade nog meevalt toch?

Ik heb ze gekocht @ 4,16 dom, dom, dom
pi_62984496
Als je je geld niet meer terug wil moet je morgenochtend een bestens verkooporder ingeven.

Geen paniek, je hebt je aandelen toch niet gekocht voor een dag??
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 november 2008 @ 22:20:19 #282
862 Arcee
Look closer
pi_62984535
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, sluiten op bijna daylow... Lekker positief voor morgen .
Och, dat de AEX gister op day high eindigde betekende een dikke min voor vandaag, dus een slot van DJ op day low misschien een mooie plus voor morgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:22:01 #283
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_62984591
Morgen komen de cijfers van Aegon i
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_62984609
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Als je je geld niet meer terug wil moet je morgenochtend een bestens verkooporder ingeven.

Geen paniek, je hebt je aandelen toch niet gekocht voor een dag??
Ja, maar als ik daarmee de schade beperk tot 20%? Ik bedoel, het kan net zo goed aan het eind van de dag -50% staan? En of het daarna dan weer goed komt is wel een beetje waar ik me zorgen over maak.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:23:48 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62984663
Die cijfers zullen goed zijn, maar Aegon zal erop dalen.

Dat denk ik iig nav het koersverloop van de laatste 3 dagen.
The End Times are wild
pi_62984697
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef MoltiSanti het volgende:
don't uderestimate the powers of the PPT
viel tegen vandaag
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_62984748
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Ja, maar als ik daarmee de schade beperk tot 20%? Ik bedoel, het kan net zo goed aan het eind van de dag -50% staan? En of het daarna dan weer goed komt is wel een beetje waar ik me zorgen over maak.
Onrealistisch scenario imo.
En áls je dan bij opening wil verkopen, voer dan toch alsjeblieft een minimumprijs in. Bij de opening bestens is het slechtste wat je kunt doen.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:33:13 #288
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62985015
Dat klopt. Ik heb al een paar keer gevraagd waarom mensen overnight gaan en waarom dan ook nog bestens, maar niemand kan mij een antwoord geven!
The End Times are wild
pi_62985407
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Onrealistisch scenario imo.
En áls je dan bij opening wil verkopen, voer dan toch alsjeblieft een minimumprijs in. Bij de opening bestens is het slechtste wat je kunt doen.
Denk er nog even over na. Maar wat zou dan een verstandige minimumprijs zijn?
pi_62985594
Zijn gewoon winstnemingen van de afgelopen positieve week.
pi_62985676
quote:
laatst gewijzigd: 05-11-2008 20:22
BAM consortium krijgt opdracht in België van 840 miljoen

Koninklijke BAM Groep nv (BAM) heeft in combinatie een opdracht verworven voor de aanleg van een spoorverbinding in Belgie.

Het contract bedraagt circa EUR840 miljoen en betreft de aanleg van de Liefkenshoekspoorverbinding bij Antwerpen. BAM heeft een 50%-belang in het consortium Locorail middels haar werkmaatschappijen CEI-De Meyer en Wayss & Freytag Ingenieurbau. Verder nemen CFE en Vinci Concessions, ieder voor 25%, deel.

Opdrachtgever is Infrabel, de infrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet.

De opdracht omvat het ontwerp en bouw van een tweesporige verbinding met een totale lengte van 16,2 kilometer, waaronder een bijna 6 kilometer dubbel-geboorde tunnel die de linker- en rechteroever van de haven van Antwerpen verbindt.

Locorail is verantwoordelijk voor ontwerp, bouw, financiering en onderhoud gedurende 38 jaar van de nieuwe spoortunnel.

De werkzaamheden zullen eind 2008 starten en naar verwachting medio 2013 voltooid zijn, meldt het persbericht.
W00t!

Morgen mijn BAM dik omhoog?
pi_62985866
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Denk er nog even over na. Maar wat zou dan een verstandige minimumprijs zijn?
moet je op de dag zelf bekijken

we weten toch nog niet wat er morgen komt?
pi_62986208
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

moet je op de dag zelf bekijken

we weten toch nog niet wat er morgen komt?
Hmm oke, dus verstandiger om het even aan te kijken dan direct bij opening te handelen? En ja, ik weet het is mijn eigen beslissing.
pi_62986280
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:07 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Hmm oke, dus verstandiger om het even aan te kijken dan direct bij opening te handelen? En ja, ik weet het is mijn eigen beslissing.
De opening is altijd zo wispelturig. Daarnaast heb je niet op een slecht niveau gekocht, kijk het even aan.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_62986557
w00t, ik ga mijn portefeuille indelen op basis van een professor bij ons op school die jarenlang op de FTSE gewerkt heeft. Hevige concurrentiestrijd op school wie de hoogste rendementen per week kan halen, 123 .. 148.. 166 ..( ja ook mensen met -50 / -66 ) tlijken wel allemaal buffetjes bij ons in de klas. Overigens is het niet te doen zonder bloomberg.

En blijf ik me verbazen over reacties als er 'goed nieuws' is .. dat men het soms raar vind dat het desbetreffende aandeel niet mee stijgt. T'is toch ook niet zo dat als de vraag voor olie stijgt dus de prijs gaat stijgen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62986843
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
w00t, ik ga mijn portefeuille indelen op basis van een professor bij ons op school die jarenlang op de FTSE gewerkt heeft.
Hoe doet hij dat dan? Ik ben zelf ook nog bezig een strategisch plan op te zetten voor mijn portefeuille maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_62987107
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Hoe doet hij dat dan? Ik ben zelf ook nog bezig een strategisch plan op te zetten voor mijn portefeuille maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik ga volgende week dinsdag bij hem langs, zit op dit moment nog in mn tentamen week. Vrijdag laatste tentamen over bonds/treasury bills en dat soort shit

Ik zal even kijken of ik een link van hem kan vinden
link!
hij's ook de Senior Vice President Scotia Capital Inc.

Ik vroeg m'n professor bij wie ik moest wezen voor wat 'extra' hulp qua beleggen , toen zei die dat ik maar even bezoekje moest doen op de office uren van die vent, hij is vet aardig and willing to help zo
Dus dinsdag kijken wat hij uit de hoed kan toveren
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 23:52:37 #298
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62987413
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Vrij basaal zou je kunnen beginnen met (historische) beta analysis dmv het CAPM-model, en daarmee je risk wat spreaden.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_62987453
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:52 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Vrij basaal zou je kunnen beginnen met (historische) beta analysis dmv het CAPM-model, en daarmee je risk wat spreaden.
En netto blijft het gokken
pi_62987533
Tot dusver ben ik de afgelopen jaren alleen maar met aandelen / turbo's bezig geweest. Ik wil me ook wat verder verdiepen in andere mogelijkheden voor mijn diversification. Dat moet ook wel als ik die Aston Martin DB voor mn 25e voor de stoep heb willen staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')