Vast niet, je kunt wel bestens verkopen maar dan heb je wel de kans dat je hem echt heeeel erg laag verkoopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef Dave7 het volgende:
Stel dat aegon omlaag schiet morgenochtend, na bekendmaking voorbeurs van de kwartaalcijfers. In wat voor tijdsbestek zakt het dan in? Kan ik nog wat redden om nu een verkooporder te plaatsen?

Neequote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef Dave7 het volgende:
Stel dat aegon omlaag schiet morgenochtend, na bekendmaking voorbeurs van de kwartaalcijfers. In wat voor tijdsbestek zakt het dan in? Kan ik nog wat redden door nu een verkooporder te plaatsen?
 tenzij ze bekend maken failliet te gaan
  tenzij ze bekend maken failliet te gaan

Wat is heel erg laag? 3,50 als ik bestens verkoop? Neem aan dat die order zo snel mogelijk wordt uitgevoerd, zodat de schade nog meevalt toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Vast niet, je kunt wel bestens verkopen maar dan heb je wel de kans dat je hem echt heeeel erg laag verkoopt.

Och, dat de AEX gister op day high eindigde betekende een dikke min voor vandaag, dus een slot van DJ op day low misschien een mooie plus voor morgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, sluiten op bijna daylow... Lekker positief voor morgen.

Ja, maar als ik daarmee de schade beperk tot 20%? Ik bedoel, het kan net zo goed aan het eind van de dag -50% staan? En of het daarna dan weer goed komt is wel een beetje waar ik me zorgen over maak.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Als je je geld niet meer terug wil moet je morgenochtend een bestens verkooporder ingeven.
Geen paniek, je hebt je aandelen toch niet gekocht voor een dag??

viel tegen vandaagquote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef MoltiSanti het volgende:
don't uderestimate the powers of the PPT

Onrealistisch scenario imo.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik daarmee de schade beperk tot 20%? Ik bedoel, het kan net zo goed aan het eind van de dag -50% staan? En of het daarna dan weer goed komt is wel een beetje waar ik me zorgen over maak.

Denk er nog even over na. Maar wat zou dan een verstandige minimumprijs zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Onrealistisch scenario imo.
En áls je dan bij opening wil verkopen, voer dan toch alsjeblieft een minimumprijs in. Bij de opening bestens is het slechtste wat je kunt doen.

W00t!quote:laatst gewijzigd: 05-11-2008 20:22
BAM consortium krijgt opdracht in België van 840 miljoen
Koninklijke BAM Groep nv (BAM) heeft in combinatie een opdracht verworven voor de aanleg van een spoorverbinding in Belgie.
Het contract bedraagt circa EUR840 miljoen en betreft de aanleg van de Liefkenshoekspoorverbinding bij Antwerpen. BAM heeft een 50%-belang in het consortium Locorail middels haar werkmaatschappijen CEI-De Meyer en Wayss & Freytag Ingenieurbau. Verder nemen CFE en Vinci Concessions, ieder voor 25%, deel.
Opdrachtgever is Infrabel, de infrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet.
De opdracht omvat het ontwerp en bouw van een tweesporige verbinding met een totale lengte van 16,2 kilometer, waaronder een bijna 6 kilometer dubbel-geboorde tunnel die de linker- en rechteroever van de haven van Antwerpen verbindt.
Locorail is verantwoordelijk voor ontwerp, bouw, financiering en onderhoud gedurende 38 jaar van de nieuwe spoortunnel.
De werkzaamheden zullen eind 2008 starten en naar verwachting medio 2013 voltooid zijn, meldt het persbericht.

moet je op de dag zelf bekijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Denk er nog even over na. Maar wat zou dan een verstandige minimumprijs zijn?

Hmm oke, dus verstandiger om het even aan te kijken dan direct bij opening te handelen? En ja, ik weet het is mijn eigen beslissing.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
moet je op de dag zelf bekijken
we weten toch nog niet wat er morgen komt?

De opening is altijd zo wispelturig. Daarnaast heb je niet op een slecht niveau gekocht, kijk het even aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:07 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Hmm oke, dus verstandiger om het even aan te kijken dan direct bij opening te handelen? En ja, ik weet het is mijn eigen beslissing.

Hoe doet hij dat dan? Ik ben zelf ook nog bezig een strategisch plan op te zetten voor mijn portefeuille maar dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
w00t, ik ga mijn portefeuille indelen op basis van een professor bij ons op school die jarenlang op de FTSE gewerkt heeft.

Ik ga volgende week dinsdag bij hem langs, zit op dit moment nog in mn tentamen week. Vrijdag laatste tentamen over bonds/treasury bills en dat soort shitquote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan? Ik ben zelf ook nog bezig een strategisch plan op te zetten voor mijn portefeuille maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan

, toen zei die dat ik maar even bezoekje moest doen op de office uren van die vent, hij is vet aardig and willing to help zo
 , toen zei die dat ik maar even bezoekje moest doen op de office uren van die vent, hij is vet aardig and willing to help zo 

Vrij basaal zou je kunnen beginnen met (historische) beta analysis dmv het CAPM-model, en daarmee je risk wat spreaden.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan? Ik ben zelf ook nog bezig een strategisch plan op te zetten voor mijn portefeuille maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan

En netto blijft het gokkenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:52 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vrij basaal zou je kunnen beginnen met (historische) beta analysis dmv het CAPM-model, en daarmee je risk wat spreaden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |