Naar mijn informatie, 87 in de minquote:Op woensdag 5 november 2008 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Dow futures nog maar heel licht (50 punten) in de min
t'is weer veranderdquote:Op woensdag 5 november 2008 13:44 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Naar mijn informatie, 87 in de min
Het gaat nog iets verder. De vraag naar staal daalt wereldwijd. Het probleem met de staalindustrie is dat ze altijd evenveel produceren en niet hierop kunnen acteren; gevolg: te veel staal en te goedkope prijzen. Zie de huidige daling van de koers van ArcelorMittal maar als de linkse hoek die is gegeven. De rechtse moet nog komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef star_gazer het volgende:
Tja, ArcelorMittal krijgt natuurlijk indirect de klappen van de auto-industrie...
Hoe kom je aan die info, ik kan het nergens vindenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef pberends het volgende:
Mittal gaat de productie 30% omlaag brengen. 30 procent!
RTLZ, uitzending 14:00 wordt het ook genoemd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, ik kan het nergens vinden![]()
Overigens is dat heel lastig voor een staalfabriek om de productie met 30% te verminderen. Dat is of 6 maanden geleden ingecalculeerd of dat komt nog!
RTL Z inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info, ik kan het nergens vinden![]()
Overigens is dat heel lastig voor een staalfabriek om de productie met 30% te verminderen. Dat is of 6 maanden geleden ingecalculeerd of dat komt nog!
Idd, futures staan ondertussen nog lager. -122quote:Op woensdag 5 november 2008 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL Z inderdaad.
Was de Dow overigens weer open om 15.30 ofzo?
En ik stiekem maar hopen dat het lager uitvalt...quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef ItaloDancer het volgende:
16:00
ISM Services (oktober)
Vorig 50,2
Verwachting 47,0
Verwachting: 47,0quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef ItaloDancer het volgende:
16:00
ISM Services (oktober)
Vorig 50,2
Verwachting 47,0
Met de huidige logica, wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 15:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Verwachting: 47,0
Werkelijkheid: 32,0
Dow: +10%
Dat kan, maar die zijn dan automatisch duurder. Kijk eens op iex.nl daar zie je alle opties die te koop zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Dave7 het volgende:
Is het mogelijk om een call Aegon te kopen (koers 4,08 euro) met een uitoefenprijs van bijvoorbeeld 3,80 euro? Of moet bij aankoop van een call de uitoefenprijs altijd boven de koers op dat moment liggen?
Die cijfers waren toch al bekend?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:22 schreef star_gazer het volgende:
Als Aegon morgen nette liquiditeits-cijfers geeft, gaat dat aandeel exploderen
Alleen winst (verlies) toch, niet het kapitaal en de plannen met de 3 miljard van Bosquote:Op woensdag 5 november 2008 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Die cijfers waren toch al bekend?
Is een bericht van gisterenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:44 schreef pberends het volgende:
Tijdelijke daling denk ik.
Vertrouwen stijgt: Euribor-tarieven dalen verder
Eén belangrijkste indicatoren voor het vertrouwen in de financiële sector is de Euribor, de interbancaire rentetarieven, en die dalen al 3 weken onafgebroken.
En morgen ECB met renteverlaging.
Idd, geeft je een lekker vertrouwd gevoelquote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef appelsientje het volgende:
Kijk we gaan weer vertrouwd naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |