http://en.wikipedia.org/wiki/Fresh_Kills_Landfill <-- oa daaro.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje
Ik lees in de discussie dat er 1 stuk staal is onderzocht door het NIST, wat ook nog niet te achterhalen valt. Dat noem ik geen grondig onderzoek van het materiaal. En een mogelijke dooddoener: waar is het staal van WTC1 en 2 gebleven?
Aha. Omdat 1 detail niet kon worden thuisgebracht en daarom zijn waarde voor het onderzoek is verloren, is het hele onderzoek niet grondig.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje
Ik lees in de discussie dat er 1 stuk staal is onderzocht door het NIST, wat ook nog niet te achterhalen valt. Dat noem ik geen grondig onderzoek van het materiaal. En een mogelijke dooddoener: waar is het staal van WTC1 en 2 gebleven?
Dat is de juiste mentaliteit. Welkom bij de club.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach waarom zouden ze überhaupt nog deftig onderzoek doen ?
De identiteit van de daders lag letterlijk op straat te rapen en de helft van de wereld heeft alles "live" zien gebeuren.
Wat valt er dan nog te onderzoeken ?
En de zondebok werd ook direct bij naam genoemd op tv-stations, als iedereen Osama uitspreekt zal het zo wel zijn zeker ?
Peace of cake ... case closed ... next ...
photoshop is voor elke klootviool weggelegd. Niets is meer echt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Houtworm het volgende:
Wat betreft de robuustheid van de WTC torens,
[..]
Zoals ik al zei, er is dus bewust rekening gehouden met het "zwaaien" van het gebouw bij wind.
En een gebouw waardoor je de zonsop/ondergang kunt zien, vind ik ook niet echt robuust.
[ afbeelding ]
waarom is dat staal binnen no-time verpatst aan India en China. Wat is dat voor kolder. Waarom accepteer je dat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als bewijsmateriaal er niet is, dan kun je het niet onderzoeken. Wat er wel was aan materiaal is meer dan gronding onderzocht.
Het is weer hetzelfde verhaal. Twijfel zaaien over details in plaats van duidelijk aangeven wat er fout is.
Tja maar OBL wanted poster zegt niets over 911. FBI zegt geen link te kunnen leggen. En toch denk de massa dat OBL het is. Rara hoe komt dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach waarom zouden ze überhaupt nog deftig onderzoek doen ?
De identiteit van de daders lag letterlijk op straat te rapen en de helft van de wereld heeft alles "live" zien gebeuren.
Wat valt er dan nog te onderzoeken ?
En de zondebok werd ook direct bij naam genoemd op tv-stations, als iedereen Osama uitspreekt zal het zo wel zijn zeker ?
Peace of cake ... case closed ... next ...
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:41 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Aha. Omdat 1 detail niet kon worden thuisgebracht en daarom zijn waarde voor het onderzoek is verloren, is het hele onderzoek niet grondig.
Lekker simpel weer.
Het staal van WTC 1 en 2 is uitgebreid onderzocht en daarna verkocht. Had je nog een paar van die stalen balken in je tuin willen hebben?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja maar OBL wanted poster zegt niets over 911. FBI zegt geen link te kunnen leggen. En toch denk de massa dat OBL het is. Rara hoe komt dat?
Je reageert weer zeer selectief. Nu weer negeer je dat hoge gebouwen helemaal niet robuust worden gebouwd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
photoshop is voor elke klootviool weggelegd. Niets is meer echt.
Zoals ik al zei, dat is NA het onderzoek verpatst. Het is nog lang genoeg in New York gebleven. Pas in mei 2002 is de laatste stalen balk van ground zero gehaald.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom is dat staal binnen no-time verpatst aan India en China. Wat is dat voor kolder. Waarom accepteer je dat.
Weer zo'n strohalm... Het staat niet expliciet op de FBI site, dus hij is niet de meeste gezochte man van Amerika....quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja maar OBL wanted poster zegt niets over 911. FBI zegt geen link te kunnen leggen. En toch denk de massa dat OBL het is. Rara hoe komt dat?
Er is geen Grand Jury over 9/11 geweest. Dus vandaar dat het niet op hun wanted lijst staat.quote:The alleged terrorists on this list have been indicted by sitting Federal Grand Juries in various jurisdictions in the United States for the crimes reflected on their wanted posters. Evidence was gathered and presented to the Grand Juries, which led to their being charged. The indictments currently listed on the posters allow them to be arrested and brought to justice. Future indictments may be handed down as various investigations proceed in connection to other terrorist incidents, for example, the terrorist attacks on September 11, 2001.
welk onderzoek? Door wie ? Heb je daar de resultaten van ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is NA het onderzoek verpatst. Het is nog lang genoeg in New York gebleven. Pas in mei 2002 is de laatste stalen balk van ground zero gehaald.
quote:Fire experts told Congress that about 80% of the steel was scrapped without being examined because investigators did not have the authority to preserve the wreckage
During the official investigation controlled by FEMA, one hundred fifty pieces of steel were saved for future study.
FEMA's BPAT, who wrote the WTC Building Performance Study, were not given access to Ground Zero. Apparently, they were not even allowed to collect steel samples from the salvage yards.
http://911research.wtc7.net/wtc/groundzero/cleanup.html
http://wtc.nist.gov/oct05NCSTAR1-3index.htmquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
welk onderzoek? Door wie ? Heb je daar de resultaten van ?
[..]
De resultaten staan in de links op die pagina.quote:The goal of the study was threefold: Determine mechanical properties of WTC structural steel, Determine the quality of the steel and if design requirements were met, and Analyze the recovered steel to provide insight into failure mechanisms to guide and/or validate models of building performance. Structural steel recovered from the WTC site was analyzed for composition, microstructure, and mechanical properties, including room temperature properties (for modeling baseline building performance), high temperature properties (for modeling structural response of the building to fire), and behavior at high strain rates (for modeling airplane impact). Failure analysis of the recovered steel, complemented by pre-collapse photographs of the damaged building, was used to establish failure modes and temperature excursions experienced by the steel. In addition, documents from the construction era covering issues ranging from steel specifications to engineering design drawings were used to help interpret the results and supplement models of mechanical properties used in the models of building performance.
VOORquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is NA het onderzoek verpatst. Het is nog lang genoeg in New York gebleven. Pas in mei 2002 is de laatste stalen balk van ground zero gehaald.
236 stukken van een 2 totaal verpulverd gebouwen. Dat is gewoon absurd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef Houtworm het volgende:
[..]
http://wtc.nist.gov/oct05NCSTAR1-3index.htm
[..]
De resultaten staan in de links op die pagina.
Zoals hier http://wtc.nist.gov/NISTNCSTAR1-3B.pdf Steel Inventory and Identification. Pagina 5 is al heel interessant wat betreft jouw vragen.
Daar zegt het NIST dat ze 236 stukken staal hebben van allerlei verschillende plaatsen in het gebouw.
En waarom is er gen grand jury over geweest? en over kleinere aanslagen wel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:13 schreef Houtworm het volgende:
Overigens, wat betreft de FBI:
[..]
Er is geen Grand Jury over 9/11 geweest. Dus vandaar dat het niet op hun wanted lijst staat.
Niet dat dat echt noodzakelijk is.
Ik lees daar niks over b.v de gevonden zwavel resten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef Houtworm het volgende:
[..]
http://wtc.nist.gov/oct05NCSTAR1-3index.htm
[..]
De resultaten staan in de links op die pagina.
Zoals hier http://wtc.nist.gov/NISTNCSTAR1-3B.pdf Steel Inventory and Identification. Pagina 5 is al heel interessant wat betreft jouw vragen.
Daar zegt het NIST dat ze 236 stukken staal hebben van allerlei verschillende plaatsen in het gebouw.
Wanneer was het laatste stuk staal ook al weer afgevoerd zei je ?quote:NIST did not receive the legal authority to collect and preserve physical evidence from a disaster/failure site until the National Construction Safety Team Act became law in October 2002.
Ik weet niet precies hoe een Grand Jury werkt, maar volgens mij moeten ze daarvoor een levende verdachte hebben in een rechtzaal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
En waarom is er gen grand jury over geweest? en over kleinere aanslagen wel?
Bizar ze hebben toch het bewijs er voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |