Ben het nog niet zat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal wel iets op tv gaan kijken over de verkiezingen...
Ik hoop dat je die baan krijgtquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kom denk ik wel, afhankelijk van sollicitatie en scriptie.
Om 7 uur ben ik al op kantoor en ik heb hele dag gewerkt studentjequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sukkel de eerste uitslagen worden pas om 1:00 verwacht (tot 7:00 voor de diehards)
Moet je niet zeggen dan wordt het juist niet gezelligquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, moet je doen! het wordt gezellig
Ik heb het redelijk kunnen ontwijkenquote:
Ja ik heb nog een bed overquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, moet je doen! het wordt gezellig
Widde gij ruzie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef samjustme het volgende:
Moet je niet zeggen dan wordt het juist niet gezellig
Neee, dit is toch het spannends! Ik ben echt benieuwd wie gaat winnenquote:
Hoezo, het is altijd gezelligquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dan wordt het juist niet gezellig
Ik was soms chago tijdens uitgaanquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk kunnen ontwijken
Can you handle a independent, loving, sexy, strong and intelligentquote:
je interview!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:51 schreef wonderer het volgende:
Oh ja: http://www.michameinderts.nl/images/interview_zizo.jpg
was je zus ook niet degene die naar Palin was toegegaan? Ik moest wel lachen om Palins uitspraken over die pitbull en lipstick en 'newsflash" hahaquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee, dit is toch het spannends! Ik ben echt benieuwd wie gaat winnenMn zus is nu in Chicago voor haar studie en is al op de foto geweest met Obama
als ik kon, was ik de hele nacht naar de tv gaan kijken, maar omdat ik morgenvroeg mijn praktijkexamen heb, gaat dat niet door...
Ik gooi morgen de TV wel even snel aan voor ik naar m'n werk gaquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sukkel de eerste uitslagen worden pas om 1:00 verwacht (tot 7:00 voor de diehards)
Ik heb lichtgevoelige ogen. Die zonnebril is puur noodzaak buitenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je interview!![]()
how diva met je sunglasses...
Good boy! ja dat was mijn zus... vanavond dus Obama, en morgen gaat ze naar NY. damn zus, ik ben te jaloersquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je zus ook niet degene die naar Palin was toegegaan? Ik moest wel lachen om Palins uitspraken over die pitbull en lipstick en 'newsflash" haha
Zie je i do remember?
toch blijft ut kut..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef samjustme het volgende:
Hmm relatie van een vriend is uit geen wonder duurde korter dan een maand volgens mij en mwa als je na 1 week al zegt dat je het uit wil maken niet echt verrassend en onmogelijke stiltes met elkaar hebt
hoe toepasselijk: als laatste staat foto: A. Schotanus Kan zo als character in het boek. hahaquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb lichtgevoelige ogen. Die zonnebril is puur noodzaak buiten
ze studeert daar toch, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good boy! ja dat was mijn zus... vanavond dus Obama, en morgen gaat ze naar NY. damn zus, ik ben te jaloersmaaar ze heeft me beloofd een paar I <3 NY shirtjes te kopen
Hij was hem zelf zatquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
toch blijft ut kut..
als je iemand heel erg leuk vind enzo..
Daar zijn regels voor?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij was hem zelf zateigenlijk kan je pas na 1 jaar over een relatie spreken
puur mijn eigen mening, je ziet wel bij hetero vrouwen die ik ken, dat ze zelf een relatie serieus nemen als je elkaar al enkele jaren kentquote:
Op bepaalde foto's heeft ie wel wat, alleen op msn was het echt failuro, en hij woont te verquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
puur mijn eigen mening, je ziet wel bij hetero vrouwen die ik ken, dat ze zelf een relatie serieus nemen als je elkaar al enkele jaren kent
Ik zit zelf ook in beginfase hoorhet kost tijd voordat je elkaar door en door kent
Het is puberaal als iemand een maand of zelfs enkele maanden korter dan een half jaar relatie heeft gehad spreekt van een lange relatie
@C je vindt hem nog steeds leuk he
Ik heb echt zó enorm gelachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marc Marie is WEL leuk![]()
kijk anders dat seizoen van Wie is de Mol nog maar eens terug
EENSCH!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat je de ander echt helemaal door en door wil en kan kennen. Maar een relatie van twee weken kan best een relatie genoemd worden, dat ligt toch aan de definitie van de betrokken personen?
Mwa je kan elkaar op bepaalde hoogte leren kennen hangt vanaf in hoeverre je dat zelf wil en een ander het vanuit zijn kant toelaat en op zich heb je wel gelijk dat het afhangt van definitie van betrokkene partijen maar 2 weken met elkaar neuken valt niet echt onder relatie in mijn woordenboek en volgens mij ben ik niet de enige die zo over denktquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat je de ander echt helemaal door en door wil en kan kennen. Maar een relatie van twee weken kan best een relatie genoemd worden, dat ligt toch aan de definitie van de betrokken personen?
Ik heb het voor je geprobeerd dat je die kans niet aandurfde kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op bepaalde foto's heeft ie wel wat, alleen op msn was het echt failuro, en hij woont te ver
ach ja, speel het zo, ik dacht dat jij van de serieuze discussie wasquote:
2 dramamagneten op Pann? Dat is vragen om problemen hequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kom denk ik wel, afhankelijk van sollicitatie en scriptie.
hij is een nette jongemanquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 dramamagneten op Pann? Dat is vragen om problemen he
nee ik vind je vaak zinvolle en gezellige reactie's hebben, alleen we weten nu wel dat jij vind dat Whitney zo'n mooie sterke vrouw was die diep is gevallen en dat je dat treurig vindquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis ook een TE deprimerende gedachte gewoon.. maar ik zal me niet langer in het topic mengen
ik voelde me even gelijk met Whitneyquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik vind je vaak zinvolle en gezellige reactie's hebben, alleen we weten nu wel dat jij vind dat Whitney zo'n mooie sterke vrouw was die diep is gevallen en dat je dat treurig vind
Hij is geen sletquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ohhh en sam!
laat m vooral lekker in de ronte neuken, kijken wat er zoal op de markt is
ga es wild!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is geen sletheeft genoeg aanbidders deels wegens zijn karakter en six pack
Hij is meer soort van broetje en we zijn netjes dus geen geslet![]()
Hij weet al wat er zoal op de markt isquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ohhh en sam!
laat m vooral lekker in de ronte neuken, kijken wat er zoal op de markt is
Verdachte fotosoep restanten bij zijn onderbroekquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, kreeg net weer eens een kusje van m'n Koning. Hij leeft dus blijkbaar nog!
[ afbeelding ]
Mja, ik weet ook wel waaromquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Verdachte fotosoep restanten bij zijn onderbroek
Is dat jou Reinquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, kreeg net weer eens een kusje van m'n Koning. Hij leeft dus blijkbaar nog!
[ afbeelding ]
Whaha heeft hij zo'n enorme scepter dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook wel waaromWas een foto voor de Mister Gay Belgium Personality (o.i.d.) en dan moet je niet zo'n enorme... uh... nou ja, koningsscepter in je broek hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |