Whahahahaaha inddquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom post je het dan als "Zakje is gevonden!"
Omdat TMM iets te ver ging.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom post je het dan als "Zakje is gevonden!"
quote:
Waarom praat jij tegen mij?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom vind je het zo belangrijk om hem te onmaskeren, als er al iets te ontmaskeren valt
laat mike, mike zijn
Dan nog zie ik de link met Zakje niet als jij niet vindt dat de jongen in de film graatmager isquote:
de wegen van onze topicpubers zijn ondoorgrondelijk en mysterieus. Dat was met TRS toendertijd toch ook het gevalquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de link met Zakje niet als jij niet vindt dat de jongen in de film graatmager is
Ja, dit is niet graatmager... Dat zijn niet zijn ribben hoor, die je daar ziet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal Arthur, niet de persoon
En dun is niet erg (hallo, ik ben dunal loop ik er dan dus ook niet zo bij) maar dit is graatmager, not covered up en extreem verwijfd
Not my thaaaang girl.
Dat zijn spieren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan toch echt overduidelijk zijn ribbenkast zien
Ik vind 't niks. Kan toch?
Die aan de zijkant wellicht ja, op de ribben, maar die aan de binnenkant echt nietquote:
Smaken verschillen, en ik vind dit eng.quote:Maar dat kan, ja
tis ook een TE deprimerende gedachte gewoon.. maar ik zal me niet langer in het topic mengenquote:
Afbeelding doet het hier niet, maar ik weet ook niet of dat heel erg is, als het de bestandsnaam nus_1131954480.jpg heeftquote:
de nachtmerries (quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de wegen van onze topicpubers zijn ondoorgrondelijk en mysterieus. Dat was met TRS toendertijd toch ook het geval
Oh neeee, toch niet die irritante Marc Marie van DWDDquote:
was je op vakantie geweest?quote:
hoezo voor het laatst gezien? Ben je weer buiten je boekje gegaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Xiance het volgende:
nuja..
k heb mn ex net voor het laatst gezien.
tis over.
hij heeft wat spullen opgehaald, maargoed het doet er ook niet meer toe, het is allemaal niks meer waard.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo voor het laatst gezien? Ben je weer buiten je boekje gegaan?
Je moet je cam aanzetten, snap je dat niet?quote:
Neequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je moet je cam aanzetten, snap je dat niet?
potverdorie ik kan je niet alles uitleggen hoor!quote:
Ik weet niet zeker of bf zaterdag komt en als ie komt gaat ie niet naar Rotterdam deels mijn eigen fout K neemt nog andere mensen mee had niet verwacht, dus ik , C, K en nog 2 andere dozen uit Rotterdamquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
potverdorie ik kan je niet alles uitleggen hoor!![]()
ik=douchen.
Marc Marie is WEL leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh neeee, toch niet die irritante Marc Marie van DWDD
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
http://www.dirkvanbaren.nl/gfy.swf
Yep vroeg naar bed zometeen, na 12 uur werkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al plannen voor 2nite? Wij gaan Barcelona onveilig maken haha
maar zit nog uit te bulken van die kut tapas.
Ik kom denk ik wel, afhankelijk van sollicitatie en scriptie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef samjustme het volgende:
Ik weet niet zeker of bf zaterdag komt en als ie komt gaat ie niet naar Rotterdam deels mijn eigen fout K neemt nog andere mensen mee had niet verwacht, dus ik , C, K en nog 2 andere dozen uit Rotterdam
Ik zal wel iets op tv gaan kijken over de verkiezingen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al plannen voor 2nite? Wij gaan Barcelona onveilig maken haha
maar zit nog uit te bulken van die kut tapas.
Sukkel de eerste uitslagen worden pas om 1:00 verwacht (tot 7:00 voor de diehardsquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef samjustme het volgende:
Trouwens heeft Obama of Mccain gewonnen
Jaaaaaaaaaaaaa, moet je doen! het wordt gezelligquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kom denk ik wel, afhankelijk van sollicitatie en scriptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |