nEE. cADANS IS NU UIT EN IK DENK DAT pETER pAN NU KOMT.quote:
Peter Pan hoef je niet te lezen. Dead Until Dark wel... want dan loop je voor op de serie als je snel bent!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nEE. cADANS IS NU UIT EN IK DENK DAT pETER pAN NU KOMT.
O oeps, capslock
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sorry pumpkin, for busting your cover...
Why daaaarrling, was that the excrutiating bite of the Giovanni?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar ik wil helemaal niet voorlopen op de serie!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter Pan hoef je niet te lezen. Dead Until Dark wel... want dan loop je voor op de serie als je snel bent!
Welke "twee van hier" ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
helaas geen cover.. trouwens, als het goed is, zie ik vrijdag die andere twee hier. Dus so much 4 my cover. Tenzij die SAJ ook niet kennen..
Imitatie is de grootste vorm van vleijerij.
GB en P Furballquote:
Psjah!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik wil helemaal niet voorlopen op de serie!!!!!
En dat is iets waar je blij mee moet zijn?quote:
Blij om Furball Volgens mij heb jij je signals crossed...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En dat is iets waar je blij mee moet zijn?
Just remember to wear protection.
Niet "te laat"quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Psjah!
Koop ik een boek, omdat ik zulke goede ogen heb, koop ik zelfs TWEE boeken voor je, leest 'ie ze te laat!
Heb ik niet genoeg furrrrrr voorquote:
quote:
O dan frommel ik me wel ff naar binnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha Niet iedereen is er behaard daar..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan frommel ik me wel ff naar binnen
Wilde die gast zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zit ik vanmorgen in de trein, gaan we ineens een uur stilstaan, en daarna weer terug naar den haag cs waar ik net vandaan kwam.. een of andere idioot ging met z'n auto voor de trein staanbelachelijk. Voor niets zo vroeg opgestaan
om jezelf op te geilen?quote:
Ga jij ook naar Furball? Ging jij niet naar euh.. Pann Am o.i.d?quote:
Nee, om te zien of ik mijn rug netjes recht hou tijdens de workoutquote:
http://www.nu.nl/news/182(...)rs_door_ongeval.htmlquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wilde die gast zelfmoord plegen?
Is dat tegelijk??quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Furball? Ging jij niet naar euh.. Pann Am o.i.d?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, om te zien of ik mijn rug netjes recht hou tijdens de workout
Er komen heus wel andere opportunitiesquote:
Er is echt niets meer over van die auto.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/182(...)rs_door_ongeval.html
waarom vind je het zo belangrijk om hem te onmaskeren, als er al iets te ontmaskeren valtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Die was op gay.nl al lang verschenen spuitje 11quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
WE HEBBEN ZAKJE GEVONDEN
Ik vind het wel mooi. Dat lijf, niet wat hij ermee doet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was op gay.nl al lang verschenen spuitje 11
Brrrr, wat een eng ding
Ik kan eerder bewondering opbrengen voor wat hij er mee doet, aangezien het echt wel hele goede mooie moves zijn... voor een vrouwquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Dat lijf, niet wat hij ermee doet.
Je kan zeggen wat je wil, dansen kan hij welquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
WE HEBBEN ZAKJE GEVONDEN
Hij kan beyoncé inderdaad verrek goed nadoen, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, dansen kan hij wel
Het verhaal Arthur, niet de persoonquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Heheh. En toch vind je Arthur leuk... Die heeft dezelfde bouwDie danst alleen wat mannelijker
Dit is niet dun, geloof me. Komt door het dansje, die gozer is niet mager.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal Arthur, niet de persoon
En dun is niet erg (hallo, ik ben dunal loop ik er dan dus ook niet zo bij) maar dit is graatmager, not covered up en extreem verwijfd
Not my thaaaang girl.
Waarom post je het dan als "Zakje is gevonden!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit is niet dun, geloof me. Komt door het dansje, die gozer is niet mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |