nEE. cADANS IS NU UIT EN IK DENK DAT pETER pAN NU KOMT.quote:
Peter Pan hoef je niet te lezen. Dead Until Dark wel... want dan loop je voor op de serie als je snel bent!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nEE. cADANS IS NU UIT EN IK DENK DAT pETER pAN NU KOMT.
O oeps, capslock
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sorry pumpkin, for busting your cover...
Why daaaarrling, was that the excrutiating bite of the Giovanni?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sorry pumpkin, for busting your cover...
Maar ik wil helemaal niet voorlopen op de serie!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter Pan hoef je niet te lezen. Dead Until Dark wel... want dan loop je voor op de serie als je snel bent!
Welke "twee van hier" ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
helaas geen cover.. trouwens, als het goed is, zie ik vrijdag die andere twee hier. Dus so much 4 my cover. Tenzij die SAJ ook niet kennen..
Imitatie is de grootste vorm van vleijerij.
GB en P Furballquote:
Psjah!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik wil helemaal niet voorlopen op de serie!!!!!
En dat is iets waar je blij mee moet zijn?quote:
Blij om Furball Volgens mij heb jij je signals crossed...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En dat is iets waar je blij mee moet zijn?
Just remember to wear protection.
Niet "te laat"quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Psjah!
Koop ik een boek, omdat ik zulke goede ogen heb, koop ik zelfs TWEE boeken voor je, leest 'ie ze te laat!
Heb ik niet genoeg furrrrrr voorquote:
quote:
O dan frommel ik me wel ff naar binnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha Niet iedereen is er behaard daar..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan frommel ik me wel ff naar binnen
Wilde die gast zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zit ik vanmorgen in de trein, gaan we ineens een uur stilstaan, en daarna weer terug naar den haag cs waar ik net vandaan kwam.. een of andere idioot ging met z'n auto voor de trein staanbelachelijk. Voor niets zo vroeg opgestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |