Seppi is reserve?quote:Op maandag 10 november 2008 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
De nummer 35 van de wereld is de eerste beschikbare vervanger?
Kristie Boogert had het over Stepanek en Kiefer. Heb de ranglijst niet gecheckt.quote:
Heb hetzelfde jaquote:Op maandag 10 november 2008 11:59 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Weet iemand een andere stream dan betfair? Die laatste weigert dienst bij mij
27 en 37 op de ranglijst. (26 en 35 race)quote:Op maandag 10 november 2008 11:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kristie Boogert had het over Stepanek en Kiefer. Heb de ranglijst niet gecheckt.
De race. Daar is die voorquote:Op maandag 10 november 2008 12:09 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn het eigenlijk de eerste 8 vand e race of de eerste 8 van de ranglijst die spelen? Ik weet het zijn dezelfde namen, maar ik bedoel, naar welke ranking wordt gekeken?
Ik-wil-ook-Betfair!quote:Op maandag 10 november 2008 12:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Dank je. Merkwaardig genoeg deed Betfair het weer op het moment dat ik het poste alleen
Sowieso een kutregel. Die moeten ze meteen uit het handboek schrappen. Goed van Federer wel dat hij er niet moeilijk over deed.quote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef Federer-fan het volgende:
Belachelijk dat Simon daar nog een challenge mocht aanvragen. Hij speelde die bal gewoon, zag hem in het net gaan en vroeg toen een challenge aan.
En hoe zit het bij de vrouwen dan? Want die hebben toch geen race?quote:Op maandag 10 november 2008 12:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
De race. Daar is die voor
Je bedoelt die challenges überhaupt? Van mij mogen ze het ook afschaffen, samen met de lijnrechters en gewoon de umpire een beeldschermpje met Hawk-Eye geven.quote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sowieso een kutregel. Die moeten ze meteen uit het handboek schrappen.
Ja, inderdaad.quote:Goed van Federer wel dat hij er niet moeilijk over deed.
Nee, meer dat je niet mag challengen als je de bal al gespeeld hebt. Wat als je afgeleidt word doordat je denkt: "he, is die bal niet uit?", bijvoorbeeld. Je hebt maar drie challenges, van mij mag je elke bal in de rally achteraf challengen. Als hij uit was was hij uit.quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt die challenges überhaupt? Van mij mogen ze het ook afschaffen, samen met de lijnrechters en gewoon de umpire een beeldschermpje met Hawk-Eye geven.
[..]
Ja, inderdaad.
Hoe doe je dat dan bij lange rallies? Stel dat je een rally hebt van 40 slagen, moet je dan zeggen "Volgens mij was die 20e bal uit"?quote:Op maandag 10 november 2008 12:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, meer dat je niet mag challengen als je de bal al gespeeld hebt. Wat als je afgeleidt word doordat je denkt: "he, is die bal niet uit?", bijvoorbeeld. Je hebt maar drie challenges, van mij mag je elke bal in de rally achteraf challengen. Als hij uit was was hij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |