Ne, inderdaad. En dat is dan de Masters.quote:Op zondag 9 november 2008 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Djoko 7-5 6-3, niet echt een bijzondere match.
Fed-Fan komt uit de kastquote:Op zondag 9 november 2008 10:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk dat Tsonga voor mij op dit moment de speler is met het leukste spel om naar te kijken van de hele ATP Tour.
quote:
Ja, alleen dat laatste punt van de set, die volley van Davydenko. En dat is dan een van de beste acht spelers van de wereld.quote:Op zondag 9 november 2008 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
7-6 JWT, erg leuke eerste set moet ik zeggen.
quote:Op zondag 9 november 2008 09:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ne, inderdaad. En dat is dan de Masters.Hoop dat Davydenko-Tsonga leuk is
Overal? Ik heb het nu twee keer gezegd. Het gaat me om het soort fouten dat ze maken. Bijvoorbeeld net dat laatste punt van de eerste set.quote:Op zondag 9 november 2008 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hoef je niet overal bij te zeggen hoor. Ook deze spelers zijn gewone mensen, die ook kunnen missen. Of bij de Masters alles goed moet gaan. Plus het is het einde van het seizoen. Niet iedereen heeft zoveel meer in de tank zitten.
Ach ook die kunnen ze missen. Je merkt gewoon dat ze bij zo'n toernooi zo laat in het seizoen net dat beetje scherpte missen. En dan sla je zo'n bal wel eens in het net.quote:Op zondag 9 november 2008 10:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Overal? Ik heb het nu twee keer gezegd. Het gaat me om het soort fouten dat ze maken. Bijvoorbeeld net dat laatste punt van de eerste set.![]()
En om die backhand van Del Potro waar ik het over had. Een van de belangrijkste punten van de wedstrijd en dan slaat hij volkomen onnodig een slappe backhand in het net op de derde bal van de rally.
Nee, ik zal hier eens wat bijval krijgen.quote:Op zondag 9 november 2008 11:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ook die kunnen ze missen. Je merkt gewoon dat ze bij zo'n toernooi zo laat in het seizoen net dat beetje scherpte missen. En dan sla je zo'n bal wel eens in het net.
http://nl.justin.tv/strecoptetor_2quote:Op zondag 9 november 2008 11:44 schreef Norrage het volgende:
Oooeh...helemaal vergeten dat het shanghai is en ze allang begonnen zijnwaar kijken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |