quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staan er ook grappen tussendoor
Het is in principe voor iedereen wel handig, omdat er ook een algemene uitleg wordt gegeven over het recht. Bijvoorbeeld: Wat is een wet? Hoe komt een wet tot stand? Hoe kun je besluiten van de overheid aanvechten? Ben je gebonden aan Europees recht?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik hem wellicht aangeschaft
9789012124300.quote:
Ach, dan heb je nog wat aan je dag. Het is elke dag van ongeveer 07.00-12.00 uur neem ik aan. Ik heb dit liever dan dat het midden in de nacht is, zoals op de Australian Open, want daar ga ik 's nachts echt niet naar kijken, behalve naar de finale of eventueel een op papier heel spectaculaire partij eerder in het toernooi.quote:
quote:
Doet me denken aan die plaatjes van 'Liefde is...' .quote:
quote:
Zo ziet elke brit in pak eruit... Del Potro ziet er wat onbenullig uit in mijn ogen. Wellicht doordat zijn boordmaat 2 maten te groot is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Murray past er ook echt niet bij he. Doet me denken aan dat team van Gone in 60 seconds.
"ey what can he do?"
"he can order the best pizza's in town"
"a man has got to eat, you know"
Djokovic heeft een spijkerbroek aan en heeft een das om.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
Waar is Roddick![]()
Die nam de foto zeker...
Hij blijft de koning van de wansmaak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic heeft een spijkerbroek aan en heeft een das om.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is Roddick![]()
Die nam de foto zeker...
Briljant.quote:
Hij dacht misschien aan Mirka...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Federer kon het niet over zijn hart verkrijgen om stoer te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Simon heeft het trouwens ook goed begrepen Hij heeft de onderste knoop van zijn tweeknoopsjasje dichtgedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
Waar is Roddick![]()
Die nam de foto zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |