Mwah, het is best aardig toch dat hij af en toe een set weggeeft. Dat doen alleen de grote jongensquote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef XL het volgende:
Dat tanken wat Murray veel te vaak doet is niet zijn sympathiekste kant....
quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn username aanpassen? "Alleen Fan van Federer als hij Wint"?
Wel goed lezen hea.quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[...]
Ik ben altijd voor Federer, tenzij hij er zelf geen zin in lijkt te hebben (en in het verleden weleens als hij tegen Nadal speelde). Als hij slecht speelt, maar wel vecht, vind ik dat altijd heel positief, maar als hij het hem niet interesseert, interesseert het mij ook niet.
Ok, sorry "Alleen Fan van Federer als hij Vecht"!quote:
"Alleen fan van Federer als hij goed speelt en als hij slecht speelt maar er wel voor vecht maar niet als het hem niet interesseert". Hmm, da's veel te lang voor een username, maar goed.quote:Op maandag 10 november 2008 15:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ok, sorry "Alleen Fan van Federer als hij Vecht"!
quote:
Je hebt gelijk, dat is te lang. Misschien "Bijna altijd Federer-fan"?quote:Op maandag 10 november 2008 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Alleen fan van Federer als hij goed speelt en als hij slecht speelt maar er wel voor vecht maar niet als het hem niet interesseert". Hmm, da's veel te lang voor een username, maar goed.
Ja, da's goed.quote:Op maandag 10 november 2008 15:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is te lang. Misschien "Bijna altijd Federer-fan"?
Het enige leuke eraan is dat Murray en Roddick allebei Andy heten. Dat realiseerde ik me net.quote:
En ook op 5-0 een makkelijke game voor degene die achter staatquote:Op maandag 10 november 2008 15:14 schreef TheArt het volgende:
En 5-0
Dit is gewoon precies het omgekeerde van de vorige set.
Oh My GOD..! Bizar.quote:Op maandag 10 november 2008 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het enige leuke eraan is dat Murray en Roddick allebei Andy heten. Dat realiseerde ik me net.
Wat?quote:
Ze houden zich rustig met de verbouwing.quote:Is het nog wel een beetje uit te houden in de herrie, met ook nog eens poeptennis?
Tja, dat dachten we ook van Federerquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, imo hiermee al in de SF, want Simon klopt 'ie wel.
Als Simon dan van Roddick wint, en Federer van Roddick en Murray, kan hij ook nog uitgeschakeld zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, imo hiermee al in de SF, want Simon klopt 'ie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |