abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 00:22:47 #276
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_63065811
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En voor tankstations en bloemenstallatjes en winkelpersoneel, mensen bij de TV, Efteling.... ah, geef iedereen een ontheffing.
Behalve de buurman natuurlijk
pi_63066268
Trouwens er mag op dit moment niet meer gepost worden. Zondagrust! De ZP surveilleert
  zondag 9 november 2008 @ 00:50:39 #278
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63066340
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Trouwens er mag op dit moment niet meer gepost worden. Zondagrust! De ZP surveilleert
Ik zit lekker op mijn kamer, op zolder. Wel met een krant (Reformatorisch Dagblad) vlakbij, zodat ik indien nodig snel me laptop kan dichtklappen en kan verbergen onder de krant.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_63066382
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:50 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ik zit lekker op mijn kamer, op zolder. Wel met een krant (Reformatorisch Dagblad) vlakbij, zodat ik indien nodig snel me laptop kan dichtklappen en kan verbergen onder de krant.
Bedenk dat ZP zo ongeveer alle trucjes wel kent

Ik ga slapen (geen arbeid). Welterusten.alvast.
pi_63066451
Trouwens, Scaurus, dat Reformatorisch Dagblad moet je nu echt als de wiedeweerga opbergen.

De internetversie van het RD kan je vandaag niet lezen ivm zondagrust.

Kijk hier maar

http://www.refdag.nl/zondag

Dat geldt dan voor de papieren versie uiteraard ook.

zondag 9 november 2008 @ 00:59:51 #281
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63066508
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Bedenk dat ZP zo ongeveer alle trucjes wel kent
Ik heb ook zo'n teleding (hoe heet het ook alweer? Gosh, 1984 is lang geleden) aan de muur hangen, ze weten het al. Ik wacht rustig tot ze mij komen halen.
  zondag 9 november 2008 @ 01:00:34 #282
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63066529
De refdag kan je toch makkelijk binnenkomen op zondag? Via een andere 'port' ofzo, heb het ooit eens op GeenStijl gezien.
pi_63066606
De wereld onder God, het ultieme 1984
  zondag 9 november 2008 @ 01:07:14 #284
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63066660
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef sneakypete het volgende:
De wereld onder God, het ultieme 1984
De weg naar 1984 loopt echter wel langs de weg van de goddelozen, niet de gelovigen.
pi_63066740
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Scaurus het volgende:

[..]

De weg naar 1984 loopt echter wel langs de weg van de goddelozen, niet de gelovigen.
Dus ook langs jou, beste atheïst.
  zondag 9 november 2008 @ 01:13:58 #286
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63066804
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:11 schreef sneakypete het volgende:
Dus ook langs jou, beste atheïst.
Ik ben geen atheïst in de utopische traditie (zoals veel atheïsten hier, geloven dat geloof uiteindelijk zal verdwijnen en dat godsdienst per definitie achterlijk is). Sta liever in de schaduw van Schopenhauer en Nietzsche.
pi_63066982
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ik ben geen atheïst in de utopische traditie (zoals veel atheïsten hier, geloven dat geloof uiteindelijk zal verdwijnen en dat godsdienst per definitie achterlijk is). Sta liever in de schaduw van Schopenhauer en Nietzsche.
Spiritualiteit zal nooit verdwijnen aangezien onze hersens er zelfs op gemaakt zijn. Onderzoekers vonden een gebied dat actief betrokken is bij geestelijke ervaringen e.d. In die zin is atheisme ten onrechte van mening dat ideeën ook een darwinistisch patroon vormen (waaruit ook oa de opvatting volgt dat de wereld van nu hoe dan ook veel beter moet zijn dan die uit vroegere tijden).

Maar los daarvan hebben bovengenoemde toch bepaald wel de vloer aangeveegd met religie, of het in elk geval in de juiste context geplaatst
.
Ik had vanochtend vroeg (althans, 11 uur, dat is voor een heiden erg vroeg) een jehova aan de deur met een foldertje over 'de waarheid' en of ik daar naar zocht. De hond was er blij mee.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 01:56:32 #288
25682 2cv
Niet subtiel
pi_63067461
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat klopt. Ze hebben dan ook ontheffingen, zoals de reguliere politie dat ook heeft. In beginsel zou de zondagspolitie dezelfde bevoegdheden moeten hebben als de reguliere politie.
[..]

Gelukkig dat je vindt dat er geen herrie mag worden gemaakt. Dat zou al een heleboel schelen. Als dat ook buiten het gezicht van anderen plaatsvindt, dan is er geen reden voor ingrijpen.
Ik zal wel grote grijze of zwarte schermen van 4 meter hoog rondom m'n sleutelplek zetten dan. Dan kan je teniminste niet zien dat ik aan het sleutelen ben. Want daar hebben mensen toch zo'n ontzettende last van ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_63068736
Heerlijk dat gebluf hier met de kennis van de Nederlandse taal. Beetje kinderachtig maar goed.
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Uiteraard nooddiensten ontheffing. Dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Wel eens van kraaktreinen gehoord in een chemische plant? Ken je een cokesproces in de staalfabriek? Continue gieten? Transport wat niet stil kan liggen?

Misschien mocht je het niet doorhebben maar veel activiteiten in dit land gaan ook gewoon op zondag door omdat dat namelijk onze economie is... Dat jij nou alleen aan hulpdiensten kan denken omdat je daar zelf direct baat bij kan hebben schetst weer je karakter.
  zondag 9 november 2008 @ 11:49:33 #290
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63070608
quote:
Op zondag 9 november 2008 06:13 schreef jpjedi het volgende:
Wel eens van kraaktreinen gehoord in een chemische plant? Ken je een cokesproces in de staalfabriek? Continue gieten? Transport wat niet stil kan liggen?

Misschien mocht je het niet doorhebben maar veel activiteiten in dit land gaan ook gewoon op zondag door omdat dat namelijk onze economie is... Dat jij nou alleen aan hulpdiensten kan denken omdat je daar zelf direct baat bij kan hebben schetst weer je karakter.
Idd, maar volgens mij is de hele zondagsrust en het mensen hem verplicht opleggen een achterhaald jaren 50 en 60 verschijnsel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63070752
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, maar volgens mij is de hele zondagsrust en het mensen hem verplicht opleggen een achterhaald jaren 50 en 60 verschijnsel
Toch is er anno 2008 nog steeds zeer strenge wetgeving voor.
pi_63072722
Nog geen bonnen uitgeschreven vandaag
pi_63072748
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Toch is er anno 2008 nog steeds zeer strenge wetgeving voor.
Dat valt toch wel mee?
pi_63072769
quote:
Op zondag 9 november 2008 06:13 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk dat gebluf hier met de kennis van de Nederlandse taal. Beetje kinderachtig maar goed.
[..]

Alles kan je stilleggen, maar dat kost geld.
quote:
Misschien mocht je het niet doorhebben maar veel activiteiten in dit land gaan ook gewoon op zondag door omdat dat namelijk onze economie is...
Economie boven alles?
quote:
Dat jij nou alleen aan hulpdiensten kan denken omdat je daar zelf direct baat bij kan hebben schetst weer je karakter.
pi_63072778
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:56 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zal wel grote grijze of zwarte schermen van 4 meter hoog rondom m'n sleutelplek zetten dan. Dan kan je teniminste niet zien dat ik aan het sleutelen ben. Want daar hebben mensen toch zo'n ontzettende last van ...
Hmm, dat is dan wel weer erg repressief hoor.
pi_63072794
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef Scaurus het volgende:
De refdag kan je toch makkelijk binnenkomen op zondag? Via een andere 'port' ofzo, heb het ooit eens op GeenStijl gezien.
Ow. Maar zullen ze dat lek dan niet inmiddels hebben gedicht?
  zondag 9 november 2008 @ 13:55:51 #297
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63072939
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Economie boven alles?
Nee, zondagsrust boven alles dat is de oplossing.

Zeker als je daarmee mensen verplicht tot zaken die ze helemaal niet willen. Het wordt echt eens tijd dat we die jaren 50 / 60 betuttelende houding afschaffen.

Als jij zondagsrust wil oke maar val er andere niet mee lastig en leg het ze ook niet verplicht op.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63073015
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, zondagsrust boven alles dat is de oplossing.

Zeker als je daarmee mensen verplicht tot zaken die ze helemaal niet willen. Het wordt echt eens tijd dat we die jaren 50 / 60 betuttelende houding afschaffen.

Als jij zondagsrust wil oke maar val er andere niet mee lastig en leg het ze ook niet verplicht op.
Het zou zalig voor de mensheid zijn als de zondagsrust in ere zou worden hersteld
pi_63073109
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het zou zalig voor de mensheid zijn als de zondagsrust in ere zou worden hersteld
Vind jij, daar is niet iedereen het mee eens natuurlijk
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63073250
http://www.spitsnieuws.nl(...)ags_in_grafkerk.html

Kan dat niet gewoon door de week?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')