Nou dat is dan reden genoeg om de zondagpoltite direct in te laten grijpen. Dit kan dus gewoon echt niet.quote:Op maandag 3 november 2008 22:09 schreef Rosbief het volgende:
Over aanstootgevend te spreken:
Hier staan elke zondagmorgen om stipt 8:30 drie 13/14-jarige meisjes auto's te wassen in bikini terwijl hun vader ze filmt. Beat that
Neen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
HALO HALO U BENT KATHOLIEK?
Nou liever niet.quote:ROT EENS OP
Om de dooie dood niet..quote:EEN GEEF MIJN KOOPZONDAG TERUG
Nee, we moeten de zondagrust weer in ere herstellen. Voorkomen dat een traditie zo verloren gaat. Ht is voor iedereen beter. Werkgevers krijgen zo tenminste goed uitgeruste werknemers op maandag terug.quote:Op maandag 3 november 2008 22:18 schreef Fastmatti het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
Dat kan op zaterdag en door de week ook. Gun het personeel nou ook eens de broodnodige zondagrust.quote:Vind het al erg zat dat ik op zondag niet naar de winkels kan.
Nee, je weet niet hoe goed het hier is. Niet mee spotten, tweederde van de wereldbevolking lijdt honger.quote:Kutland.
Daar is niets op tegen. Dan kan je de dienst ook niet vergeten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:22 schreef Salatrel het volgende:
maar wel om 8:30 me bed uit geklokkeluid worden zeker
Waarom niet? Het zijn z'n eigen dochters, hij heeft ze toch GVD zelf gekocht!quote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat is dan reden genoeg om de zondagpoltite direct in te laten grijpen. Dit kan dus gewoon echt niet.
Ik wil op zondag kunnen werkenquote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, we moeten de zondagrust weer in ere herstellen. Voorkomen dat een traditie zo verloren gaat. Ht is voor iedereen beter. Werkgevers krijgen zo tenminste goed uitgeruste werknemers op maandag terug.![]()
[..]
Dat kan op zaterdag en door de week ook. Gun het personeel nou ook eens de broodnodige zondagrust.![]()
[..]
Nee, je weet niet hoe goed het hier is. Niet mee spotten, tweederde van de wereldbevolking lijdt honger.
Zijn eigen dochters gekocht?quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn z'n eigen dochters, hij heeft ze toch GVD zelf gekocht!
Vertel mij eens waarom die rust exact op zondag moet. Dat kan best op een andere dag in de week. Staat trouwens nergens in de bijbel dat die dag rust op zondag moet zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, we moeten de zondagrust weer in ere herstellen. Voorkomen dat een traditie zo verloren gaat. Ht is voor iedereen beter. Werkgevers krijgen zo tenminste goed uitgeruste werknemers op maandag terug.![]()
[..]
Dat kan op zaterdag en door de week ook. Gun het personeel nou ook eens de broodnodige zondagrust.![]()
[..]
Nee, ik heb helaas moeten constateren dat Nederland een tweede wereld land wordt/is. Absoluut niet arm, maar ik durf het niet meer rijk te noemen.quote:Nee, je weet niet hoe goed het hier is. Niet mee spotten, tweederde van de wereldbevolking lijdt honger.
Waarom op zondag? Er zijn toch andere 6 dagen?quote:
Omdat ik zondag niks te doen heb? En dan op straat ga hangen, geluidoverlast veroorzaken, oude mensen lastig vallen. Mensen beroven omdat ik geld tekort kom.quote:Op maandag 3 november 2008 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom op zondag? Er zijn toch andere 6 dagen?
Waarom niet eens een dagje lekker uitrusten? Dat is toch veel beter voor je?
Op sabbat zult gij geen werk doen. In Nederland hebben we dat op zondag vastgesteldquote:Op maandag 3 november 2008 22:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom die rust exact op zondag moet. Dat kan best op een andere dag in de week. Staat trouwens nergens in de bijbel dat die dag rust op zondag moet zijn.
[..]
Maar is dat ook erg? Je aanbidt teveel het materialisme. Dat komt vast nog door je jonge leeftijd. Maar geloof me, als je op leeftijd komt en meer uit ervaring gaat spreken wordt het materialisme steeds minder belangrijk.quote:Nee, ik heb helaas moeten constateren dat Nederland een tweede wereld land wordt/is. Absoluut niet arm, maar ik durf het niet meer rijk te noemen.
Een slimme vader VERkoopt zijn dochters. En weinig kans dat de Zondagpoltitie daar wat aan doet.quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn z'n eigen dochters, hij heeft ze toch GVD zelf gekocht!
Ik word gelukkig van werken, ik word gelukkig van geld uitgeven. Geluk kan ik meenemen naar de hemel.quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op sabbat zult gij geen werk doen. In Nederland hebben we dat op zondag vastgesteld![]()
[..]
Maar is dat ook erg? Je aanbidt teveel het materialisme. Dat komt vast nog door je jonge leeftijd. Maar geloof me, als je op leeftijd komt en meer uit ervaring gaat spreken wordt het materialisme steeds minder belangrijk.
Ik heb daarnaast nog nooit een auto bij iemand in z'n grafkist gezien. Laat staan een suv![]()
Waarmee ik wil zeggen, Fastmatti, je neemt niets mee naar het hiernamaals. Verzamel daarom schatten in de hemel.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Troll.
Die zal dat zeker niet toestaan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een slimme vader VERkoopt zijn dochters. En weinig kans dat de Zondagpoltitie daar wat aan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |