ik heb een verkiezingsnummer aangevraagdquote:
iddquote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
Ook al zo'n goede request dit, MC Hammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet je tegenwoordig betalen voor editten van de mix van de vrijdagavond
quote:Op maandag 3 november 2008 21:31 schreef Timo20 het volgende:
STOP!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga niet kijken wat er staat...vast Hammertime![]()
ach, ik had hem nlog niet gehoord vandaagquote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een originele request. Vanmorgen ook al op de radio geweest.
Hoe raadt je het zoquote:Op maandag 3 november 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
auw! die splitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Ont-zet-tendquote:
Hoop het ECHT. Lijkt me zo waanzinnig vet om Black eens een keer live te horenquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef Professional het volgende:
Die wil ik zo graag nog een keer op Pinkpop zien, misschien komend jaar weer een kansje.
jij bent slimquote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben fucking slim! Geluid deed het weer hier maar mijn muziek was verwijderd door mijn paps, en en en toen bedacht ik me dat je ook via internet 3fm kan luisteren! Stukken beter dan Abba.
Goh verassendquote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben fucking slim! Geluid deed het weer hier maar mijn muziek was verwijderd door mijn paps, en en en toen bedacht ik me dat je ook via internet 3fm kan luisteren! Stukken beter dan Abba.
quote:
Nope, in Houten op 't Rond. Maar 't stelt niet veel voor hoor. 't maakte zelfs niet echt veel indruk op Nova heb ik het idee, ze gedroeg zich iig voorbeeldig.quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
broekie: je bent naar de kermis geweest...is er in Utreg kermis?
Waar ??quote:
quote:
Kan ie Sarah Palin gaan begaffelen, hebben we daar ook geen last meer vanquote:
Dat wel ja, maar zij niet.quote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej paling is erg lekker hoor
quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh niet mijn request![]()
ik had Tom Jones met Sex Bomb aangevraagd voor je verjaardag Maricha![]()
![]()
![]()
Hahahahaha leuk!quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh niet mijn request![]()
ik had Tom Jones met Sex Bomb aangevraagd voor je verjaardag Maricha![]()
![]()
![]()
ken je het woord begaffellen niet?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Professional het volgende:
Begaffelen is als je niet geschwaffeld wilt worden.
Het kent meerdere betekenissen (kom ik net achterquote:
begaffelen: uitzoeken (bron)quote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat betekend "begaffellen"
dat bedoelde ik dus duidelijk nietquote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
begaffelen: uitzoeken (bron)
begaffelen: foppen, bedriegen (bron)
Nou... netjes?quote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het kent meerdere betekenissen (kom ik net achter) maar als wij het hier zeggen, dan betekent het... tja, hoe zeg je dat netjes?? help es ff, Roel
quote:Op maandag 3 november 2008 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we het op 'iemand iets aandoen' houden>
quote:begaffele > toetakelen
quote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef Professional het volgende:
Begaffelen, begaaien, plezieren, verwennen, zo netjes genoeg gezegd?
quote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef Professional het volgende:
Begaffelen, begaaien, plezieren, verwennen, zo netjes genoeg gezegd?
quote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
volgens het Limburgs--->Nederlands woordenboek op limburghuis.nl:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht* het gaat weer he-le-maal nergens over. En die tuup zit daar van mijn belastingcenten
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nergens dus.
Over Sinterklaas en tradities. En toen ben ik al opgehouden met luisteren.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinterklaas is pas vriendjes met mij geworden op hyves
Nog niet gezien, tijd om te luisteren dus!quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/events/killers2008.shtml al voorbij gekomen hier?
Net begonnen
quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Professional het volgende:
Nu nog ff schwaffelen subtiel uitleggen.
bronquote:# Schwaffelen: Met je naakte geslachtsdeel iemand om het lijf slaan
wow! Je kunt idd Sinterklaas beter maar te vriend houden...quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn man zegt dat je in Spanje niet zulk groen gras heb
Waar ik altijd aan moet denken is dat hij ooit nauw samenwerkte met Jetske van Staa op Radio 2... ook zij is veel te vroeg overleden aan een hersentumorquote:
of de tajh mahalquote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Professional het volgende:
[..]
Of met een semi-stijve piemel zachtjes tegen het gelaat van een vrouw tikken.
Idd jaquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar ik altijd aan moet denken is dat hij ooit nauw samenwerkte met Jetske van Staa op Radio 2... ook zij is veel te vroeg overleden aan een hersentumor
He-le-maal niemand. Maar die knurft aldaar denkt dat ie o zo interessant is met z'n kansloze geblaat.quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Professional het volgende:
En discussie over Sinterklaas? Mijn god, wie boeit dit!
Waarom in Godsnaam via realplayer?quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/events/killers2008.shtml al voorbij gekomen hier?
Net begonnen
quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jongensjullie denken toch niet dat als ik begaffelen niet ken dat ik dit woord ook niet ken?
Ah, ik ben dus niet de enige... Kreeg net zo'n leuke foutmelding...quote:Op maandag 3 november 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
Andrew![]()
Ennuh, wanneer gaan ze hier de performance problemen nou eens structureel oplossen? Af en toe is het echt een drama om een pagina te laden.
Mensen, we hebben een ervaringsdeskundige!quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jongensjullie denken toch niet dat als ik begaffelen niet ken dat ik dit woord ook niet ken?
Over de databases zeker? die had ik namelijk gisterenquote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef MutZ het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige... Kreeg net zo'n leuke foutmelding...
Ik heb alleen de gewone versie (die overigens ook niet verkeerd klinktquote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Alfafriet... ik heb wel weer genoeg gehoord voor vandaag.
Tijd voor wat mp3's. MGMT - Kids (Soulwax Nite Version)
quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mensen, we hebben een ervaringsdeskundige!
en meisjesquote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Professional het volgende:
Jongens, ben klaar met werken, dus de auto in en naar huus!
Fijne avond nog!
NetTransport zou Real-streams op moeten kunnen nemen.quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
En kan het niet eens opnemen nu
WM Recorder pakte 'm nietquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
NetTransport zou Real-streams op moeten kunnen nemen.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Professional het volgende:
Jongens, ben klaar met werken, dus de auto in en naar huus!
Fijne avond nog!
Die versie heb ik nog niet maar.... die is inderdaad ook niet verkeerd.quote:Op maandag 3 november 2008 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen de gewone versie (die overigens ook niet verkeerd klinkt)
Dat dus:quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor wat mp3's. MGMT - Kids (Soulwax Nite Version)
quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb zoooo n zin in sjoko dat ik hagelsag aan t eten ben
Was ff "druk" bezig. Maarreuh.. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]Ik ga zo nog ff lekker chocolademelk maken
quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was ff "druk" bezig. Maarreuh.. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?
Blijft toch zeker wel een van de beste KVK nummers.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was ff "druk" bezig. Maarreuh.. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?
Alleen vanwegen die reclame?quote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat eet ik niet..alleen maar door die stomme koe reclame
*la vache quidinges*
Zelfgemaaktequote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik heb nog sjokomelk in de koelkast staan
Geeft niets hoorquote:
Ik zit me dood te ergeren aan die kneusquote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
leuk heh...als Andrew dr is, is het net alsof de C&S show begint...ook opeens zo rustig hier
Waarom luister je dan niet naar het concert van The Killersquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit me dood te ergeren aan die kneus. Maar ik houd me in om verwensingen op FOK! te posten
.
Waarom luister je dan nog?quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit me dood te ergeren aan die kneus. Maar ik houd me in om verwensingen op FOK! te posten
.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor getraumatiseerde snol
Ik kende 'm niet. Totdat ik 'm net ook bij die van KvK bij de related videos zag staan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Blijft toch zeker wel een van de beste KVK nummers.
Ken je deze cover ook?
'k weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, kreeg hem vorig jaar met sinterklaas toegestuurd nadat ik net het origineel gedraait had.
En dan komt die dochter over een paar jaar met een neger met een enorme tampeloeres thuis en dan is ze jaloersquote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ze heeft dr kind ook al bang gemaakt...als er takken tegen de ramen slaan word ze al bang...wat heeft zij verteld over sint joh
Zal es ff luisterenquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom luister je dan niet naar het concert van The Killers
quote:Op maandag 3 november 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan komt die dochter over een paar jaar met een neger met een enorme tampeloeres thuis en dan is ze jaloers
Alleen jammer van die schimmel tussen zijn benenquote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
sinterklaas for president
quote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
sinterklaas for president
och dat zal wel los lopenquote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen jammer van die schimmel tussen zijn benen
heette zij dan Oboma?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heette zij dan Oboma?
ik zit in de flauwe woordgrapjes mode
quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heette zij dan Oboma?
ik zit in de flauwe woordgrapjes mode
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga dr vandoor![]()
doei allemaal! fijne aaf
quote:
Vervelendquote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Oeh, wat er nou toch voorbij komt in m`n iTunes playlist:
J.U.S.T.I.C.E. vs. Simian - We Are... Your Friends![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bye piepie!!quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga dr vandoor![]()
doei allemaal! fijne aaf
Ja nouquote:
Nice!!quote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is heel vet jaquote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle nummers komen op last.fm... En ook niet volledigquote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Iemand enig idee waarom Infadels - Universe in Reverse (album) nog niet op last.fm staat?
Overdreven aandacht waarvoor?quote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wij lopen er nog altijd achteraan."
ja, ook nu met die overdreven aandacht @ 3FM.
quote:
quote:
Ben ik ook al de hele dag aan het doen ipv tentamen lerenquote:Op maandag 3 november 2008 23:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. Weer ff verder bezig met taggen.
Ah. Vind het niet overdrevenquote:
Hmmmm. Vreemd dat 't album ook helemaal niet op de Artist Page staat. Misschien moeten ze 'm zelf nog toevoegen..quote:Op maandag 3 november 2008 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet alle nummers komen op last.fm... En ook niet volledig.
quote:
Hoiquote:
Yupquote:Op maandag 3 november 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Goedenavond
Heb ik nou de 600e MM gemist?
Ja, echt schandalig!quote:Op maandag 3 november 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Goedenavond
Heb ik nou de 600e MM gemist?
Zeker. Heb 'm vanavond pas voor 't eerst helemaal geluisterd. Erg mooi!!quote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mooi album, hè, van Fleet Foxes! Heb je de Sun Giant EP al?
Is nl. ook een aanrader, al was het alleen maar vanwegequote:Op maandag 3 november 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker. Heb 'm vanavond pas voor 't eerst helemaal geluisterd. Erg mooi!!![]()
Die EP heb ik nog niet. Schrijf 't direct ff op.
Ben benieuwd. Staat nu bovenaan m'n lijstje.quote:Op maandag 3 november 2008 23:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is nl. ook een aanrader, al was het alleen maar vanwegeMykonos
Ik denk het.quote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die voicemails, die zijn zeker grappig bedoeld hè?
Ik vind ze ook maar irritant, terwijl ik draadstaal toch best leuk vindquote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die voicemails, die zijn zeker grappig bedoeld hè?
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
Tja, Duffy. Toch niet wat je verwacht bij Eric na twaalven.
quote:
niet echt verassend natuurlijkquote:
Oh. Hiphop kan ik ook wel erg waarderen, hoor. Vandaag toevallig 'n track van dit album op m'n iPod gehoord: Mind sex.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef Timo20 het volgende:
Ik weet dat hier niet echt veel fans zitten van hiphop (van ECHTE hiphop, zoals het bedoeld is) maar nav de verkiezingen in de VS zou ik zeker eens dit album willen aanraden:
Dead Prez - Let`s Get Free
[..]
[/reclame mode]
Heb net even wat teksten opgesnord. Dat militante gedoe is niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet echt verassend natuurlijkmaar je zou echt eens naar de teksten moeten luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Heel relaxte trackquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh. Hiphop kan ik ook wel erg waarderen, hoor. Vandaag toevallig 'n track van dit album op m'n iPod gehoord: Mind sex.
Dat is geen militant gedoe, that`s what hiphop`s all aboutquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb net even wat teksten opgesnord. Dat militante gedoe is niet aan mij besteed.
Cracker is in Amerika een gewoon woord, een soort van geuzennaam voor blanken. En hoezo is hun boodschap niet constructief? ze klagen over de dingen zoals zij ze hebben meegemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:09 schreef Sersjee het volgende:
En het continue "cracker" doet mij ze niet serieus nemen, want daarmee zijn ze net zo erg als degenen over wie ze zo klagen. Maar goed, echt constructief is hun boodschap toch niet.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:30 schreef Sersjee het volgende:
Best raar eigenlijk. Vaak hoor je iemand die een plaat aanvraagt die zo belangrijk voor ze is of het gevoel van de dag zo goed weergeeft, maar vervolgens niet weet hoe die plaat heet of wie de artiest in kwestie is. Daar kan ik met mijn pet niet bij.Ik had al zo'n voorgevoel over wat er in die spoiler stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat eigenlijk ook niet. En dat zijn dan meestal ook nog degenen die in de uitzending komen..O+ SG / BRM O+!!
quote:Eervolle Brit Award voor Pet Shop Boys
Neil Tennant en Chris Lowe staan al 27 jaar bekend als de Pet Shop Boys, en hebben sinds de oprichting van die act, in 1981, de nodige hits gescoord: maar liefst 22 top 10 hits en 4 nummer 1 hits in eigen land. Reden om de heren een onderscheiding te geven, vond de organisatie van de Brit Awards, de prestigieuze Britse muziekprijzen die ieder jaar in Londen worden uitgereikt. Vandaag werd bekend dat de Pet Shop Boys op 18 februari volgend jaar een speciale ere-Brit Award krijgen, voor hun belangrijke bijdrage aan de Engelse muziek.
Met deze ere-Brit Award op zak begeven de Pet Shop Boys zich in goed gezelschap, want in het verleden ging deze ere-award al naar grote acts als Oasis, Sir Paul McCartney en Paul Weller. Op 18 februari scharen de Pet Shop Boys zich dus in dit rijtje. Op die dag zullen ook de andere Brit Awards, zoals die voor Beste Album, Beste Zanger/Zangeres en Beste Single, worden uitgereikt. Welke artiesten er met die prijzen vandoor gaan, is uiteraard nog niet bekend…
Ach zo erg vind ik hem niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen...
Waarom heb de ik de laatste tijd enkel tijd voor 3FM als Giel op is..?
Ik word er toch niet heel erg vrolijk van... Maarja, 3FM is 3FM, dus ik blijf maar braaf luisteren...quote:
De Lama's. Nou, toen had ik wel genoeg gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*pets pets pets*![]()
Waar ken jij Sara van Roel?
Dabedoelik, da's niet representatief. De lama's is oppervlakkige platte humor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Lama's. Nou, toen had ik wel genoeg gezien.
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Heb ook een stukje van die Sara gezien. Hing ze toch een van haar borsten eruit?
Nee, vre-se-lijk en totaal niet grappig.
Dat hoort ook niet grappig te zijn, hihi!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Heb ook een stukje van die Sara gezien. Hing ze toch een van haar borsten eruit?
Nee, vre-se-lijk en totaal niet grappig.
Nou, ik heb meer dan dat stukje gezien en dat vond ik genoeg om te bepalen dat ik er geen fuck aan vondquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet grappig te zijn, hihi!
Dat is het gevoelige einde van een harde show.
Maar dat werkt toch ook niet, stukjes shows kijken? Misschien bij oppervlakkige humor à la Jochem Meyer... da's ook leuk hoor, maar heel anders!
Ik kan vrouwen in het theater slechts zelden uitstaan. Niets tegen vrouwen hoor, maar een aantal voorbeelden (metquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dabedoelik, da's niet representatief. De lama's is oppervlakkige platte humor.
In dr eigen shows gaat ze veel diepzinniger en dr donkere humor is hilarisch!
't Is dan ook echt het enige nummer dat over Amerika gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we Razorlight - America vandaag nog wel meer gaan horen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:50 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo te lezen heb ik Sara Kroos gemist. Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |