Zelfgemaaktequote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik heb nog sjokomelk in de koelkast staan
Geeft niets hoorquote:
Ik zit me dood te ergeren aan die kneusquote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
leuk heh...als Andrew dr is, is het net alsof de C&S show begint...ook opeens zo rustig hier
Waarom luister je dan niet naar het concert van The Killersquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit me dood te ergeren aan die kneus. Maar ik houd me in om verwensingen op FOK! te posten
.
Waarom luister je dan nog?quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit me dood te ergeren aan die kneus. Maar ik houd me in om verwensingen op FOK! te posten
.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor getraumatiseerde snol
Ik kende 'm niet. Totdat ik 'm net ook bij die van KvK bij de related videos zag staan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Blijft toch zeker wel een van de beste KVK nummers.
Ken je deze cover ook?
'k weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, kreeg hem vorig jaar met sinterklaas toegestuurd nadat ik net het origineel gedraait had.
En dan komt die dochter over een paar jaar met een neger met een enorme tampeloeres thuis en dan is ze jaloersquote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ze heeft dr kind ook al bang gemaakt...als er takken tegen de ramen slaan word ze al bang...wat heeft zij verteld over sint joh
Zal es ff luisterenquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom luister je dan niet naar het concert van The Killers
quote:Op maandag 3 november 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan komt die dochter over een paar jaar met een neger met een enorme tampeloeres thuis en dan is ze jaloers
Alleen jammer van die schimmel tussen zijn benenquote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
sinterklaas for president
quote:Op maandag 3 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
sinterklaas for president
och dat zal wel los lopenquote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen jammer van die schimmel tussen zijn benen
heette zij dan Oboma?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heette zij dan Oboma?
ik zit in de flauwe woordgrapjes mode
quote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heette zij dan Oboma?
ik zit in de flauwe woordgrapjes mode
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga dr vandoor![]()
doei allemaal! fijne aaf
quote:
Vervelendquote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Oeh, wat er nou toch voorbij komt in m`n iTunes playlist:
J.U.S.T.I.C.E. vs. Simian - We Are... Your Friends![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bye piepie!!quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga dr vandoor![]()
doei allemaal! fijne aaf
Ja nouquote:
Nice!!quote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is heel vet jaquote:Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle nummers komen op last.fm... En ook niet volledigquote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Iemand enig idee waarom Infadels - Universe in Reverse (album) nog niet op last.fm staat?
Overdreven aandacht waarvoor?quote:Op maandag 3 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wij lopen er nog altijd achteraan."
ja, ook nu met die overdreven aandacht @ 3FM.
quote:
quote:
Ben ik ook al de hele dag aan het doen ipv tentamen lerenquote:Op maandag 3 november 2008 23:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. Weer ff verder bezig met taggen.
Ah. Vind het niet overdrevenquote:
Hmmmm. Vreemd dat 't album ook helemaal niet op de Artist Page staat. Misschien moeten ze 'm zelf nog toevoegen..quote:Op maandag 3 november 2008 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet alle nummers komen op last.fm... En ook niet volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |