quote:Eervolle Brit Award voor Pet Shop Boys
Neil Tennant en Chris Lowe staan al 27 jaar bekend als de Pet Shop Boys, en hebben sinds de oprichting van die act, in 1981, de nodige hits gescoord: maar liefst 22 top 10 hits en 4 nummer 1 hits in eigen land. Reden om de heren een onderscheiding te geven, vond de organisatie van de Brit Awards, de prestigieuze Britse muziekprijzen die ieder jaar in Londen worden uitgereikt. Vandaag werd bekend dat de Pet Shop Boys op 18 februari volgend jaar een speciale ere-Brit Award krijgen, voor hun belangrijke bijdrage aan de Engelse muziek.
Met deze ere-Brit Award op zak begeven de Pet Shop Boys zich in goed gezelschap, want in het verleden ging deze ere-award al naar grote acts als Oasis, Sir Paul McCartney en Paul Weller. Op 18 februari scharen de Pet Shop Boys zich dus in dit rijtje. Op die dag zullen ook de andere Brit Awards, zoals die voor Beste Album, Beste Zanger/Zangeres en Beste Single, worden uitgereikt. Welke artiesten er met die prijzen vandoor gaan, is uiteraard nog niet bekend…
Ach zo erg vind ik hem niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen...
Waarom heb de ik de laatste tijd enkel tijd voor 3FM als Giel op is..?
Ik word er toch niet heel erg vrolijk van... Maarja, 3FM is 3FM, dus ik blijf maar braaf luisteren...quote:
De Lama's. Nou, toen had ik wel genoeg gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*pets pets pets*![]()
Waar ken jij Sara van Roel?
Dabedoelik, da's niet representatief. De lama's is oppervlakkige platte humor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Lama's. Nou, toen had ik wel genoeg gezien.
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Heb ook een stukje van die Sara gezien. Hing ze toch een van haar borsten eruit?
Nee, vre-se-lijk en totaal niet grappig.
Dat hoort ook niet grappig te zijn, hihi!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Heb ook een stukje van die Sara gezien. Hing ze toch een van haar borsten eruit?
Nee, vre-se-lijk en totaal niet grappig.
Nou, ik heb meer dan dat stukje gezien en dat vond ik genoeg om te bepalen dat ik er geen fuck aan vondquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet grappig te zijn, hihi!
Dat is het gevoelige einde van een harde show.
Maar dat werkt toch ook niet, stukjes shows kijken? Misschien bij oppervlakkige humor à la Jochem Meyer... da's ook leuk hoor, maar heel anders!
Ik kan vrouwen in het theater slechts zelden uitstaan. Niets tegen vrouwen hoor, maar een aantal voorbeelden (metquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dabedoelik, da's niet representatief. De lama's is oppervlakkige platte humor.
In dr eigen shows gaat ze veel diepzinniger en dr donkere humor is hilarisch!
't Is dan ook echt het enige nummer dat over Amerika gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we Razorlight - America vandaag nog wel meer gaan horen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:50 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo te lezen heb ik Sara Kroos gemist. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |