Stuur ze gewoon die ene "female security" foto en zeg dat jouw vriendinnen bij de politie ze wel even zullen aanpakkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ... mijn woord tegen dat van hem... en denk niet dat ik er iets mee bereik als ik ze hiermee confronteer
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Joooo-pi het volgende:
TS: " Maar u zei toch dat het 328 euro ging kosten ?"
Garagehouder: "wat ?? 328 ?? Zeg JIJ dat Ik sta te LIEGEN ?![]()
![]()
![]()
lamaquote:
Neem jij je zusje altijd mee naar de garage ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lama
TS bedoelde dat TS een mooiboy is en geen nerd... alleen doordat ik geen nerdskills had ging je qoute bewerken niet helemaal super
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lama
TS bedoelde dat TS een mooiboy is en geen nerd... alleen doordat ik geen nerdskills had ging je qoute bewerken niet helemaal super
ja je kan de volgende keer ook gaan fietsen dat is goedkoper in onderhoudquote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
garage: ja je draagarmen moeten vervangen worden.
Barra: mja als jij het zegt.. kost dat dan?
garage: die dingen zijn ongeveer 120 euro
Barra: prima doe maar
krijg ik nu godverdetyfusteringbuilenpesteblolanazi's een rekening van 511 euro!!!
draag armen vervangen was bij elkaar 328 incl manuren
dus ik vraag vriendelijk waar ze die prijs vandaan hebben gehaald... ja de manuren zaten er nog niet bij in!
Godverdomme als ik een pizza bestel en vraag hoe duur het is krijg ik toch ook de hele prijs en niet de prijs exc. het bezorgen!
en dan is al die tyfushoerenzooi ook nog eens zonder BTW!!!!!
verder ben ik wel tevreden over de garage
zo dat lucht op
quote:
Voor 511 euro?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef DragonFire het volgende:
Ah TS wat dacht je van een A4 uit 98
Ik heb er eentje te koop
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Joooo-pi het volgende:
TS: " Maar u zei toch dat het 328 euro ging kosten ?"
[ afbeelding ]
Garagehouder: "wat ?? 328 ?? Zeg JIJ dat Ik sta te LIEGEN ?![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |