tsss, ik ging er echt nooit meer heenquote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verder ben ik wel tevreden over de garage
Kreeg je wel gratis een vervangende auto dan?quote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
garage: ja je draagarmen moeten vervangen worden.
Barra: mja als jij het zegt.. kost dat dan?
garage: die dingen zijn ongeveer 120 euro
Barra: prima doe maar
krijg ik nu godverdetyfusteringbuilenpesteblolanazi's een rekening van 511 euro!!!
draag armen vervangen was bij elkaar 328 incl manuren
dus ik vraag vriendelijk waar ze die prijs vandaan hebben gehaald... ja de manuren zaten er nog niet bij in!
Godverdomme als ik een pizza bestel en vraag hoe duur het is krijg ik toch ook de hele prijs en niet de prijs exc. het bezorgen!
en dan is al die tyfushoerenzooi ook nog eens zonder BTW!!!!!
verder ben ik wel tevreden over de garage
zo dat lucht op
quote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kreeg je wel gratis een vervangende auto dan?
ik kreeg een dialect sprekende monteur aan de lijn.... die vetelde het me... weet niet eens zn naamquote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
Omg wat een genaai
Laat ze het maar terug draaien
Heb je getekend voor 120?
dat moet natuurlijk EbolaNazi's zijnquote:Op maandag 3 november 2008 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eblolanazi's?
Aan dat soort lui heb ik ook zo'n hekelquote:Op maandag 3 november 2008 17:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat moet natuurlijk EbolaNazi's zijn
Ja, die ebola doet 't 'm.quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Aan dat soort lui heb ik ook zo'n hekel.
zoveel verstand heb ik er dan net weer wel van!quote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Hebben ze zeker ook de bougies van je diesel vervangen...
en mijn mooie verkopershandjes vies maken?quote:
Natuurlijk, nazi's spugen nogal bij het roepen van hun kreten en dan kan je zelf ook ebola krijgen.quote:
Mwehe.quote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik wist dat het zou komen, maar ik zei toch niet GLOEIbougie..quote:Op maandag 3 november 2008 17:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Alle diesels hebben gloeibougie'sen ja die moeten ook vervangen worden.
dat is familie van de gloeiwijnquote:Op maandag 3 november 2008 18:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik wist dat het zou komen, maar ik zei toch niet GLOEIbougie..
Zorgen dat de reet van die kerel niet over het asfalt schuurt bij het voortbewegen.quote:
quote:
ik bedoel natuurlijk het gedeelte met een remkabel en een halve remschijf, ik kan niet plaatsen of dat ding nu iets afremt of stuurtquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef vigier het volgende:
[..]
Zorgen dat de reet van die kerel niet over het asfalt schuurt bij het voortbewegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
één of andere iraanse varkensdokter dat het zo goedkoop kon?quote:Op maandag 3 november 2008 22:09 schreef xminator het volgende:
Laatst toen bij mij de draagarmen werden veranderd kosten het incl. alles gewoon 300 euro.
idd ik ging toch maar liever naar de echte dealer...quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Dulk het volgende:
[..]
één of andere iraanse varkensdokter dat het zo goedkoop kon?
Jaquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Dulk het volgende:
[..]
één of andere iraanse varkensdokter dat het zo goedkoop kon?
wat voor auto heb je?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:24 schreef danny91184 het volgende:
Niet zeiken, zelf vroeg je wat draagarmen kostte. Had je maar duidelijk moeten zijn
Maarre; zoiets kun je toch zelf?
Open dan geen janktopic.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja als ik van maandag tot vrijdag 50 uur per week werk en in het weekend ook nog een dag bezig ben met hosselen dan heb ik zeker tijd om die draag armen op de oprit voor me huis te vervangen....
IK WEETS ALLEEN IK SCHROK EEN BEETJE!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Open dan geen janktopic.![]()
Je gaat liever naar de dealer = duur
Je wil het zelf niet maken omdat je liever gaat hosselen.![]()
Je stelt de verkeerde vragen aan de verkeerde personen bij de dealer.
TT veranderen in IK SCHROK EEN BEETJE!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
IK WEETS ALLEEN IK SCHROK EEN BEETJE!
t is nog steeds een vlektyfus garage en ze zijn hoerig want ze hebben me laten schrikkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
TT veranderen in IK SCHROK EEN BEETJE!
En dat mag dus niet. Ze moeten in offertes (dus ook mondelinge prijsafspraken) duideljik aangeven dat de prijs excl. BTW is. Anders is de afgegeven prijs altijd incl. BTW.quote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en dan is al die tyfushoerenzooi ook nog eens zonder BTW!!!!!
ik vind het geld niet zozeer een probleem... als ze het maar zeggen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:47 schreef RedDevil085 het volgende:
Wel een naaiactie... die gasten weten verdomd goed dat het veel duurder gaat uitvallen maar zijn bang dat je dan naar beun de haas vertrekt...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat mag dus niet. Ze moeten in offertes (dus ook mondelinge prijsafspraken) duideljik aangeven dat de prijs excl. BTW is. Anders is de afgegeven prijs altijd incl. BTW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |