Wil je geloven dat Vista het best draait op MacBooks?quote:Op maandag 3 november 2008 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Macbook![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG. Je was al owned toen je je pinpas door het apparaat haalde.
Het is al idioot dat je er zelf achteraan moet, dus van die lui verwacht ik alles.quote:Op maandag 3 november 2008 12:51 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat zou best idioot zijn dat je daardoor problemen zou krijgen.
Dan vind ik je een goede kerel.quote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wil je geloven dat Vista het best draait op MacBooks?
Bovendien heeft zij 'm gekocht, ik niet. Nog voor ze bij me kwam. Ik ben onschuldig.
Dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Macbook![]()
![]()
![]()
![]()
En daar betaalde je niet extra voor?quote:Op maandag 3 november 2008 12:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Nou op de IPod uit San Francisco werd meteen door de winkelmevrouw worldwide guarantee aangeboden, omdat ik niet uit de states kom... Toch prima voor elkaar bij Apple wat dat betreft.
Neequote:Op maandag 3 november 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar betaalde je niet extra voor?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Haha, eigen domme schuld. Moet je maar geen. Vista.
. installeren op een
. MacBook
.
Ik hoop dat het Apple Center 'm rectaal inbrengt bij je als boetedoening!
Inderdaad, TS had beter XP kunnen installeren. Dat werkt hier tenminste al jaren heel erg goedquote:Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Sowieso kan je producten met 1 jaar garantie (EU-minimum is 2 jaar, NL is ronduit achteriljk geweest in de implementatie daarvan) gewoon niet kopen.
Daarbij is het vervangen van redelijke software door kutsoftware wel heel stompzinnig... Zet er dan Tux op.
Heb jij een tablet gekocht ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit maakt het wel duidelijk
[ afbeelding ]
't Is niet te hopen, dan zou het betekenen dat-ie Parkinson heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij een tablet gekocht ofzo
Niet omdat JIJ het kan, gewoon omdat Apple heeft gezorgd dat JIJ dat kan.......quote:Op maandag 3 november 2008 12:49 schreef Karrs het volgende:
Lap tekst
Apple-freak: WTF?!Waarom heb je DAT GEDAAN? MacOS is VEEL BETER *spuug kwijl grom lamenteer*
![]()
Ik: Gewoon, omdat ik het kan
Apple-freak:![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
Nog een lap tekst.
Nee ik heb hem al 2 jaar, samen met mijn MACBOOK gekocht.quote:Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij een tablet gekocht ofzo
Je moet je pinpas ook niet door een MacBook halen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Macbook![]()
![]()
![]()
![]()
Ze snappen niet waar die rechter sleuf voor wasquote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je moet je pinpas ook niet door een MacBook halen.
Waarschijnlijk hadden ze binnen 5 minuten gebeld dat de kaartlezer het niet doet en met de vraag waar de cd-lade uitkomt.quote:Op maandag 3 november 2008 13:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze snappen niet waar die rechter sleuf voor was
Dat is toch die handige papiershredder? Die heeft het bij mij ook maar één keer gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze binnen 5 minuten gebeld dat de kaartlezer het niet doet en met de vraag waar de cd-lade uitkomt.
'Nuff said.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is toch die handige papiershredder? Die heeft het bij mij ook maar één keer gedaan![]()
Daar kan ik ook nog wel een apart topic over openen, inderdaad...quote:
Tja, sommigen van ons hebben ook meer over dan 500 euro voor een 32" HD-ready TVquote:
Lol, op een macbook kan je toch geen wereldreis maken. Anders zou iedereen een cruiseschip kopen ipv een macbook.quote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Daar kan ik ook nog wel een apart topic over openen, inderdaad...
Een laptopje met een 13" scherm voor de prijs van een cruiseschip
Ja, voordat ik me in TV's ging verdiepen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, sommigen van ons hebben ook meer over dan 500 euro voor een 32" HD-ready TV
Ga jij maar lekker hier shoppen.
Van het bedrag dat het ding kost, kan je wel een wereldreis boekenquote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef boskameel het volgende:
[..]
Lol, op een macbook kan je toch geen wereldreis maken. Anders zou iedereen een cruiseschip kopen ipv een macbook.
Als je zo Anti-Mac bent waarom heb je het vrouwtje niet een corrigirende tik gegevenquote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Daar kan ik ook nog wel een apart topic over openen, inderdaad...
Een laptopje met een 13" scherm voor de prijs van een cruiseschip
Ik heb iets véél beters gedaan. Ik heb er Vista op gezetquote:Op maandag 3 november 2008 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je zo Anti-Mac bent waarom heb je het vrouwtje niet een corrigirende tik gegeven
Dat dat beter is, merk je nu welquote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb iets véél beters gedaan. Ik heb er Vista op gezet
Maar het ging over de prijs van een cruiseschip.quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Van het bedrag dat het ding kost, kan je wel een wereldreis boeken
Dat heeft ook met een kapot moederbord te maken, jaquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja van Vista gaat een mobo kapot.!
Niet direct natuurlijk, maar reken maar dat dat doorwerkt in dat koppie..quote:Op maandag 3 november 2008 15:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat heeft ook met een kapot moederbord te maken, ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |