idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef lienelien het volgende:
ik zie het eigenlijk nog niet echt gebeuren
^ ook een gelukkig 2009 van mij lieve Amsterdammertjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef Semisane het volgende:
Oh ja...ook beste wensen allentenzame in Amsterdam.![]()
Ik ga echt niet heel Fok de beste wensen wensen, maar de Amsterdammers kan nog net.
En in 1997 ben ik met vrienden vanuit Amsteleveen via Amsel, Keizergracht, Reguliersgracht en Lijnbaansgracht naar onze stamkroeg geschaatstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef lienelien het volgende:
De bedoeling is dat er van de singel, heren- en keizersgracht de komende dagen een ijsbaan wordt gemaakt:)
Beroepsvaart mocht iig daar niet meer varen sinds gisteravond, dus ze gaan iig een poging doen. Laatste keer was trouwens 1997.
Ik gok: Houten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehe, kom ook uit een dorp in de buurt van Utrecht
Ik zag wel zo hier en daar een laagje ijs netquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef Principessa het volgende:
Nou de grachten zijn nu nog vloeibaar..
Náár de kroeg schaatsen is één ding, terugschaatsen lijkt mij nog veel en veel lastiger!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
En in 1997 ben ik met vrienden vanuit Amsteleveen via Amsel, Keizergracht, Reguliersgracht en Lijnbaansgracht naar onze stamkroeg geschaatst
Ja, dat gaat voorlopig niet lukken denk ik....
geen woningnet of woonduur had ik , schreef me in voor een woning , kreeg een week later een uitnodiging voor bezichtiging , 3weken later had ik de sleutel <3quote:Op woensdag 17 december 2008 19:52 schreef leipelullo het volgende:
Van de mensen die hier een huurhuis hebben in Amsterdam (niet helemaal aan de rand).
Hoelang hebben jullie daarop moeten wachten?
Ik wacht al 4 jaar met woningnet.
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die geen huis kan krijgen, terwijl ik boeren zo maar een huis zie krijgen.
Daar zal je dan ook wel naar betalen of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 06:00 schreef dontcare het volgende:
[..]
geen woningnet of woonduur had ik , schreef me in voor een woning , kreeg een week later een uitnodiging voor bezichtiging , 3weken later had ik de sleutel <3
Vrije sector ftw ;p
Ik zou eerst nagaan of ze er wel op rechtmatige wijze uit wordt gegooid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef DABAMaster het volgende:
Een vriendin van mij zoekt zsm een nieuwe kamer/appartement omdat ze er door haar oh zo geweldige huisbaas uitgegooid wordt in maart. Iemand tips?
Ik heb nog wel plekquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef DABAMaster het volgende:
Een vriendin van mij zoekt zsm een nieuwe kamer/appartement omdat ze er door haar oh zo geweldige huisbaas uitgegooid wordt in maart. Iemand tips?
terugweg heb ik ook maar met de fiets gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Náár de kroeg schaatsen is één ding, terugschaatsen lijkt mij nog veel en veel lastiger!
Daar zijn we ook druk mee bezig, maar het verneukt voor haar wel het woonplezier enzo. Dus iets nieuws kan sowieso geen kwaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zou eerst nagaan of ze er wel op rechtmatige wijze uit wordt gegooid.
Er zijn een hoop beunhazen die wat onroerend goed hier en daar beheren maar werkelijk geen enkel benul hebben van het feit dat er ook wetgeving bij komt kijken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
In je iets te krappe kamer en alleen in je eigen bed zeker?
quote:
In principe kun je er niet uitgegooid worden tenzij aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Had ze een tijdelijk huurcontract?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Daar zijn we ook druk mee bezig, maar het verneukt voor haar wel het woonplezier enzo. Dus iets nieuws kan sowieso geen kwaad.
ai, dat gaat lastig wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:29 schreef Roi het volgende:
kut kut moet een paspoort voor donderdag hebben..
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Spoedprocedure kan wel, maar gaat wat kosten.
Kan dat gewoon bij een stadsdeel? Dat het wat gaat kosten is erg jammer maar het moet maar. Ga Vrijdagochtend naar London.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Spoedprocedure kan wel, maar gaat wat kosten.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef Roi het volgende:
LAAT MAAR, het kan dus wel met een ID kaart lees ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |