quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef AFCA_874 het volgende:
Ik woon ook in centrum. 2 maanden geleden hier komen wonen. Ik woonde eerst in een dorp in de buurt van Utrecht. Ik voel me al helemaal thuis hier, super mooi.
Hehe, kom ook uit een dorp in de buurt van Utrechtquote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef AFCA_874 het volgende:
Ik woon ook in centrum. 2 maanden geleden hier komen wonen. Ik woonde eerst in een dorp in de buurt van Utrecht. Ik voel me al helemaal thuis hier, super mooi.
Ook best, beetje nieuwbouw.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:02 schreef Grumpey het volgende:
dat eronder gaat niet lukken, het amsterdamse grondwater moet op peil blijven, anders storten de huizen in vanwege rottende palen.
Dan zou je eerst in alle grachten damwanden moeten plaatsen eronder voordat je zo'n NZ zou kunnen installeren. Dat geeft nog meer problemen zoals we die nu al hebben.
Was zeker een mocroquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef Pritt het volgende:
Wat een troep was het op de Nieuwmarkt zeg.
Lawinepijl door een idioot afgestoken midden in het publiek.
Owja en 2 van mijn fietsen gesneuveld, maar dat had ik kunnen weten.
Prettig 2009 mede Amsterdammertjes.
Ach, die grachten zijn romantisch toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ook best, beetje nieuwbouw.
Dat geemmer over die grachten altijd.
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach, die grachten zijn romantisch toch?![]()
En het is zo leuk als je er overheen kan schaatsen...eens in de 18 jaar.
Maar even serieus, Amsterdam zonder grachten...hmmz...dan wordt het toch wel een 13 in een dozijn stadgeval.
Het jaar van de elfstedentocht dus. Mooie vooruitzichten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef lienelien het volgende:
De bedoeling is dat er van de singel, heren- en keizersgracht de komende dagen een ijsbaan wordt gemaakt:)
Beroepsvaart mocht iig daar niet meer varen sinds gisteravond, dus ze gaan iig een poging doen. Laatste keer was trouwens 1997.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |