abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62904944
En hier verder!

Altijd fijn om een topic te sluiten als je weg moet.
pi_62904962
TeeeVeeeePeee.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62904967
De reeks is weer mooi ontopic. Fijn is dat.
For great justice!
pi_62904990
Zullen we dit deel het fenomeen 'wanhopigheid' bespreken?
  maandag 3 november 2008 @ 12:37:22 #5
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62904995
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Q. het volgende:
Je bent jezelf alvast aan het indekken?
Nee, ik ben zodanig geseculariseerd dat ik een voorstander ben van monogamie.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 3 november 2008 @ 12:37:36 #6
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905002
ja hier nog een single! geen idee waar het vorige topic over ging aangezien er geen linkje bij staat
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_62905025
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nee, ik ben zodanig geseculariseerd dat ik een voorstander ben van monogamie.
Je bent dusdanig ontkerkelijkt dat je voorstander bent van monogamie?

Hoi Red_Cat . Hoe lang single?
pi_62905030
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Ontopic: Deel 2 alweer en ik ben nog steeds single
pi_62905045
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef Red_Cat het volgende:
ja hier nog een single! geen idee waar het vorige topic over ging aangezien er geen linkje bij staat
[Singles & De Feestdagen] Deel 1: een nieuwe start
For great justice!
  maandag 3 november 2008 @ 12:40:08 #10
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905060
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoi Red_Cat . Hoe lang single?
Momenteel als ik de relatie van 3 weken niet meetel, bijna negen maanden
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  maandag 3 november 2008 @ 12:41:14 #11
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905082
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
"Je moet eerst tevreden zijn met je eigen leven voordat je een relatie kan hebben". Zo. Is dat ook weer gezegd.
For great justice!
  maandag 3 november 2008 @ 12:41:18 #12
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62905087
 wan·ho·pig bn, bw 1 zonder hoop 2 wanhoop verradend: een ~e blik 3 heel slecht
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  maandag 3 november 2008 @ 12:43:48 #13
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62905154
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:41 schreef Q. het volgende:

[..]

"Je moet eerst tevreden zijn met je eigen leven voordat je een relatie kan hebben". Zo. Is dat ook weer gezegd.
eens! en niet van de ene relatie in de andere vallen terwijl je je eigen leven niet op orde hebt!
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62905160
quote:

[..]

Nee hoor. Ik zie meer dan voldoende stelletjes, zeker in deze tijden, die de sketch van de lamme en blinde opvoeren en tegen de lente wel weer uit elkaar gaan .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 3 november 2008 @ 12:45:01 #15
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905176
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef MLI het volgende:
Ik hanteer een andere definitie van seculariseren (verwereldlijken) maar de woordkeus had beter gekund. Ik meen mijn oerinstincten dermate onder controle te hebben dat ik er geen heil in zie om mijn zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te spreiden...
  maandag 3 november 2008 @ 12:45:48 #16
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905193
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zie meer dan voldoende stelletjes, zeker in deze tijden, die de sketch van de lamme en blinde opvoeren en tegen de lente wel weer uit elkaar gaan .
Plus vaak zie je ook mensen die eigenlijk alleen nog een relatie missen, meestal zijn deze ook weer uit tegen de lente
pi_62905232
Oeh, feestdagen. Ik heb er nu al zin in

Ik hou van redenen voor een feestje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 3 november 2008 @ 12:47:50 #18
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905247
quote:
Dat is inderdaad een non-argument. Je kan jezelf wel het volgende afvragen: Als een relatie de oplossing voor je is, wat is dan eigenlijk je probleem?
  maandag 3 november 2008 @ 12:50:00 #19
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_62905306
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is een goede! Hoe passen emoties en gevoel dan in dat plaatje?
Precies. Mij lijkt het dat de mens een soort tussenvariant is in de evolutie. Ons onbewuste stuurt ons door instincten en driften, maar wij laten ons ook leiden door emoties en gevoel.
pi_62905310
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik meen mijn oerinstincten dermate onder controle te hebben dat ik er geen heil in zie om mijn zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te spreiden...
Dat zie je verkeerd. Het oerinstinct is niet om je zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te dumpen, het is om je zaad bij zoveel mogelijk geschikte partners te dumpen. Jouw definitie van geschikt is in de loop der tijd gewoon iets... selectiever geworden .
pi_62905314
Ik vraag me niet zoveel af eerlijk gezegd

Denk dat ik niet lang genoeg single ben om er echt over na te gaan denken
compact en kleverig.
pi_62905318
Mijn probleem is dat ik los blijf gaan als ik geen relatie heb. Met alle gevolgen van dien.
pi_62905325
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:

Ik had jou er niet van verdacht daar andermans redenen voor nodig te hebben. Alhoewel gebruik maken van degene die er toch al zijn, tja, dat dan weer wel .
  maandag 3 november 2008 @ 12:50:59 #24
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905329
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:

Ik heb zo niks met de feestdagen. Ik vind het altijd zo geforceerd. Plus ik heb ook nog eens een moeder die mij letterlijk afmaakt als ik met oud en nieuw wegga voor 12 uur en dan woon ik niet eens meer thuis..
  maandag 3 november 2008 @ 12:52:08 #25
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905347
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Mijn probleem is dat ik los blijf gaan als ik geen relatie heb. Met alle gevolgen van dien.
Je bent zwanger?
For great justice!
  maandag 3 november 2008 @ 12:52:19 #26
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905353
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef Litpho het volgende:
Dat zie je verkeerd. Het oerinstinct is niet om je zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te dumpen, het is om je zaad bij zoveel mogelijk geschikte partners te dumpen. Jouw definitie van geschikt is in de loop der tijd gewoon iets... selectiever geworden .
Guilty as charged!
pi_62905363
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar hoe zit dat dan als vrouw?
Want die hebben natuurlijk weer heel andere motieven.
Die willen een man die mee de zorg draagt voor hun kinderen...

Het schijnt zo te zijn dat we (vrouwen) qua genen liever een onbetrouwbare, woest aantrekkelijke partner hebben als biologische vader voor onze kinderen, maar dat we dan wel weer een betrouwbare zoeken voor de opvoeding...
compact en kleverig.
  maandag 3 november 2008 @ 12:54:13 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905392
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een non-argument. Je kan jezelf wel het volgende afvragen: Als een relatie de oplossing voor je is, wat is dan eigenlijk je probleem?
En daarom heb ik de afgelopen tijd hard gewerkt aan het verbeteren van mezelf, mijn eigenbeeld en mijn eigen leven. Al mijn problemen heb ik inmiddels opgelost en mijn eigen leven heb ik naar een hoger niveau getild. Als ik nu een relatie zou krijgen dan zou dat mooi en leuk zijn en als ik single blijf is het ook prima: ik heb een leuk en interessant leven.
For great justice!
pi_62905420
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik heb zo niks met de feestdagen. Ik vind het altijd zo geforceerd. Plus ik heb ook nog eens een moeder die mij letterlijk afmaakt als ik met oud en nieuw wegga voor 12 uur en dan woon ik niet eens meer thuis..
Ow, mijn vader maakt altijd een heerlijke kalkoen en iedereen die wil komt aanwaaien, want mijn ouders zetten altijd een gigantische eettafel neer en koken voor een weeshuis. En we huren een gezellige dvd en kijken die met zijn allen onder het genot van een wijntje kijken.

En met oud & nieuw ga ik meestal met mijn zusje en eengroep vrienden naar de Nieuwmarkt en daarna naar een feestje

Feestdagen
pi_62905428
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Je bent zwanger?
Nee. Maar ik kan niet meer nuchter slapen, ik ben 2 keer per week aangeschoten of zat, ik heb een schooljaar verziekt, ik zit nog steeds bij dat verdomde callcenter terwijl ik een maand geleden ergens anders had kunnen beginnen als ik mijn verblijfsvergunning maar had opgehaald, ik ben teringcynisch geworden naar mannen toe en mijn dag en nachtritme is naar de klote.

Maar wat heb ik een lol gehad. . Zou het zó weer doen, op een paar slippertjes na.
  maandag 3 november 2008 @ 12:55:59 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905430
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het schijnt zo te zijn dat we (vrouwen) qua genen liever een onbetrouwbare, woest aantrekkelijke partner hebben als biologische vader voor onze kinderen, maar dat we dan wel weer een betrouwbare zoeken voor de opvoeding...
Jij hebt al twee kinderen, hoe ervaar jij dat?
For great justice!
pi_62905435
tvp
Tap tap tap
pi_62905448
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Klopt, het is ook echt niet op iedereen van toepassing. Dat neemt niet weg dat de fenomenen relatie, exclusiviteit en monogamie allemaal verzinsels zijn van de mens.
*errrr* Wrong answer!
quote:
Hulpeloos nageslacht
Als het zo lastig kan zijn het ook seksueel bij een partner te houden, waarom hebben sommige diersoorten, waaronder de mens, dan eigenlijk overwegend monogame relaties? Wat is het evolutionaire nut van deze – soms levenslange – veroordeling tot elkaar? Het antwoord is eenvoudig: monogamie is een oplossing als het pasgeboren nageslacht zo hulpeloos is dat het beide partners nodig heeft om te overleven. Ofwel, daar waar het vrouwtje de zorg over de kinderen niet alleen af kan.
quote:
Geen overspel zonder monogamie
De mens is overwegend monogaam: in de meeste culturen leeft een man of vrouw samen met één partner. Dat wil niet zeggen dat beide partners per se trouw aan elkaar zijn. Monogamie betekent letterlijk één echtgenoot en zegt niets over het aantal seksuele relaties die man en vrouw onderhouden. Monogamie en trouw zijn dan ook geen synoniemen. Je kunt zelfs zeggen dat je voor overspel een monogame relatie nodig hebt.
Bron.

De mens is dus wèl monogaam, enkel niet in absolute zin.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2008 12:58:12 ]
  maandag 3 november 2008 @ 12:56:56 #34
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905453
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:54 schreef Q. het volgende:
En daarom heb ik de afgelopen tijd hard gewerkt aan het verbeteren van mezelf, mijn eigenbeeld en mijn eigen leven. Al mijn problemen heb ik inmiddels opgelost en mijn eigen leven heb ik naar een hoger niveau getild. Als ik nu een relatie zou krijgen dan zou dat mooi en leuk zijn en als ik single blijf is het ook prima: ik heb een leuk en interessant leven.
Waarmee je dus eigenlijk je eigen stelling onderbouwt?
pi_62905463
quote:

[..]

Ik zit daar dus nog middenin. .
pi_62905491
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen en weet ook niet of ik ze wil. Dus lang leve de lol
pi_62905519
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij hebt al twee kinderen, hoe ervaar jij dat?
Mn ex was een onbetrouwbare, woest aantrekkelijke man
Dus wat dat betreft heb ik het goed gedaan. Ben alleen diegene die wel betrouwbaar is en ze mee kan opvoeden nog niet tegengekomen
compact en kleverig.
  maandag 3 november 2008 @ 13:00:02 #38
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_62905535
quote:

[..]

Wow... wat klink jij ineens positief!

Wie ben je en wat heb je met Q gedaan?!
  maandag 3 november 2008 @ 13:00:03 #39
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905537
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow, mijn vader maakt altijd een heerlijke kalkoen en iedereen die wil komt aanwaaien, want mijn ouders zetten altijd een gigantische eettafel neer en koken voor een weeshuis. En we huren een gezellige dvd en kijken die met zijn allen onder het genot van een wijntje kijken.

En met oud & nieuw ga ik meestal met mijn zusje en eengroep vrienden naar de Nieuwmarkt en daarna naar een feestje

Feestdagen
Meen daar ben ik dus echt jaloers op.
Ik heb dus nog nooit kalkoen gegeten met de kerst.. haha! Naja misschien iets voor dit jaar, kijken of het dan wat leuker word
pi_62905556
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mn ex was een onbetrouwbare, woest aantrekkelijke man
Dus wat dat betreft heb ik het goed gedaan. Ben alleen diegene die wel betrouwbaar is en ze mee kan opvoeden nog niet tegengekomen
Ik neem aan dat je zelf betrouwbaar genoeg bent om je kinderen op te voeden
  maandag 3 november 2008 @ 13:01:09 #41
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905561
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef Friek_ het volgende:

[..]

*errrr* Wrong answer!
[..]

Bron.

De mens is dus wèl monogaam, enkel niet in absolute zin.
In de natuur is het blijkbaar mogelijk dat er tijdelijk sprake is van monogamie. Dat dient een doel. De mens heeft uiteindelijk bedacht dat dat voor de duur van een relatie moet gelden, ongeacht de aan- of afwezigheid van nageslacht. Daarmee is de toepassing van het verschijnsel wat mij betreft een verzinsel van de mens.
pi_62905566
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen en weet ook niet of ik ze wil. Dus lang leve de lol
Ik heb er de laatste maanden eens over nagedacht. En als ik mijn nichtje zie, dan begint het toch wel een klein beetje te kriebelen. Maar ik vind ze tot nu toe alleen leuk als baby, dus ik kijk de kunst de komende 18 jaar nog even af bij mijn zus.
pi_62905569
quote:

[..]

Dat heb je snel gedaan .
Tap tap tap
  maandag 3 november 2008 @ 13:02:12 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905585
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb je snel gedaan .
Asl je maar wil kan er een boel!
For great justice!
  maandag 3 november 2008 @ 13:02:32 #45
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62905589
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee. Maar ik kan niet meer nuchter slapen, ik ben 2 keer per week aangeschoten of zat, ik heb een schooljaar verziekt, ik zit nog steeds bij dat verdomde callcenter terwijl ik een maand geleden ergens anders had kunnen beginnen als ik mijn verblijfsvergunning maar had opgehaald, ik ben teringcynisch geworden naar mannen toe en mijn dag en nachtritme is naar de klote.

Maar wat heb ik een lol gehad. . Zou het zó weer doen, op een paar slippertjes na.
En groot gelijk heb je, en geloof mij het zwakt vanzelf weer af! Ik begin ook eindelijk weer een beetje tot rust te komen
  maandag 3 november 2008 @ 13:02:42 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_62905597
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk je eigen stelling onderbouwt?
Dat was het hele idee van mijn eigen stelling.
For great justice!
pi_62905598
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb er de laatste maanden eens over nagedacht. En als ik mijn nichtje zie, dan begint het toch wel een klein beetje te kriebelen. Maar ik vind ze tot nu toe alleen leuk als baby, dus ik kijk de kunst de komende 18 jaar nog even af bij mijn zus.
Daar zijn leasekinderen voor - ik ben de favoriete suikertante van mijn kleine neefjes en nichtjes. En als vervelend worden mag ik ze weer inleveren bij de rechtmatige eigenaar
pi_62905614
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:00 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Wow... wat klink jij ineens positief!

Wie ben je en wat heb je met Q gedaan?!
Tof Q, dat het zo lekker met je gaat.

*is jaloers*
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 3 november 2008 @ 13:03:08 #49
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62905619
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb je snel gedaan .
Het is nog even afwachten wat er van over blijft als hij een keer keihard wordt gedumpt natuurlijk...
pi_62905636
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Asl je maar wil kan er een boel!
Eigenlijk moet ik deze post bewaren .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: