Nee, ik ben zodanig geseculariseerd dat ik een voorstander ben van monogamie.quote:
Je bent dusdanig ontkerkelijkt dat je voorstander bent van monogamie?quote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben zodanig geseculariseerd dat ik een voorstander ben van monogamie.
Ontopic: Deel 2 alweer en ik ben nog steeds singlequote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Zullen we dit deel het fenomeen 'wanhopigheid' bespreken?
[Singles & De Feestdagen] Deel 1: een nieuwe startquote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef Red_Cat het volgende:
ja hier nog een single! geen idee waar het vorige topic over ging aangezien er geen linkje bij staat
Momenteel als ik de relatie van 3 weken niet meetel, bijna negen maandenquote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Je bent dusdanig ontkerkelijkt dat je voorstander bent van monogamie?
Hoi Red_Cat. Hoe lang single?
"Je moet eerst tevreden zijn met je eigen leven voordat je een relatie kan hebben". Zo. Is dat ook weer gezegd.quote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Zullen we dit deel het fenomeen 'wanhopigheid' bespreken?
eens! en niet van de ene relatie in de andere vallen terwijl je je eigen leven niet op orde hebt!quote:Op maandag 3 november 2008 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je moet eerst tevreden zijn met je eigen leven voordat je een relatie kan hebben". Zo. Is dat ook weer gezegd.
Nee hoor. Ik zie meer dan voldoende stelletjes, zeker in deze tijden, die de sketch van de lamme en blinde opvoeren en tegen de lente wel weer uit elkaar gaanquote:Op maandag 3 november 2008 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je moet eerst tevreden zijn met je eigen leven voordat je een relatie kan hebben". Zo. Is dat ook weer gezegd.
Ik hanteer een andere definitie van seculariseren (verwereldlijken) maar de woordkeus had beter gekund. Ik meen mijn oerinstincten dermate onder controle te hebben dat ik er geen heil in zie om mijn zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te spreiden...quote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef MLI het volgende:
Je bent dusdanig ontkerkelijkt dat je voorstander bent van monogamie?
Plus vaak zie je ook mensen die eigenlijk alleen nog een relatie missen, meestal zijn deze ook weer uit tegen de lentequote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie meer dan voldoende stelletjes, zeker in deze tijden, die de sketch van de lamme en blinde opvoeren en tegen de lente wel weer uit elkaar gaan.
Dat is inderdaad een non-argument. Je kan jezelf wel het volgende afvragen: Als een relatie de oplossing voor je is, wat is dan eigenlijk je probleem?quote:Op maandag 3 november 2008 12:41 schreef Q. het volgende:
Precies. Mij lijkt het dat de mens een soort tussenvariant is in de evolutie. Ons onbewuste stuurt ons door instincten en driften, maar wij laten ons ook leiden door emoties en gevoel.quote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is een goede! Hoe passen emoties en gevoel dan in dat plaatje?
Dat zie je verkeerd. Het oerinstinct is niet om je zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te dumpen, het is om je zaad bij zoveel mogelijk geschikte partners te dumpen. Jouw definitie van geschikt is in de loop der tijd gewoon iets... selectiever gewordenquote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik meen mijn oerinstincten dermate onder controle te hebben dat ik er geen heil in zie om mijn zaad bij zoveel mogelijk verschillende partners te spreiden...
Ik had jou er niet van verdacht daar andermans redenen voor nodig te hebben. Alhoewel gebruik maken van degene die er toch al zijn, tja, dat dan weer welquote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
Oeh, feestdagen. Ik heb er nu al zin in
Ik hou van redenen voor een feestje
Ik heb zo niks met de feestdagen. Ik vind het altijd zo geforceerd. Plus ik heb ook nog eens een moeder die mij letterlijk afmaakt als ik met oud en nieuw wegga voor 12 uurquote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
Oeh, feestdagen. Ik heb er nu al zin in
Ik hou van redenen voor een feestje
Je bent zwanger?quote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Mijn probleem is dat ik los blijf gaan als ik geen relatie heb. Met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |