quote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef jeoren het volgende:
Waarvan is hetgeen gespeeld wordt op 1.27:40 in deze stream?
http://stream3.kerkomroep.nl/archief/stream4i/K10482/2008-11-02-09-43.mp3
kan je dat stukkie er niet even uitknippen met een progje ofzo? 18 mb downen en dan 1,5 uur luisteren voor iets wat ik niet weet vind ik eigenlijk wat veel van het goede...
quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Ottaav het volgende:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Ottaav het volgende:
Ik heb een nummer gehoord (waarschijnlijk heb ik em zelfs), en het enige dat ik nog weet is dit stukje tekst:
"I cannot sleep well
can you tell, can you tell"
of "I don't sleep well, can you tell, can you tell"
Het werd gezongen door een man (ben al aan het zoeken tussen The White Stripes en Jakob Dylan, maar ik kan het niet vinden).
Wie weet het wel?
Toevallig iemand? Zoek me de pleuris :S
quote:Op zondag 2 november 2008 19:03 schreef jaja26 het volgende:
Ik zoek een nummer dat altijd bij ons word gedraaid als ik uit ga! wordt paar x een soort refrein gezongen waarin ze zingen " c'mon and shake that booty" en " and sing with me tonight"
Kent iemand 't?
quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef Bartaz het volgende:
Link
De uitzending van vrijdag was dit, het gaat om de muziek vlak na 6.30, de achtergrond. Ik vermoed dat het van een Bondfilm is, maar ik zou graag willen weten van welke dat dat dan is?
quote:
quote:
x4quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Meezoekert.
The Verve - Bitter Sweet Symphonyquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef Agorias het volgende:
Gister tijdens Gooische vrouwen werd er tijdens de bruiloft zo'n populair nummer met violen gespeeld, hoe heet dat nummer?
Thx.
Moeilijk te zeggen of het em is, maar Track-id zegt deze:quote:Op maandag 3 november 2008 19:41 schreef wingdings het volgende:
Wie o wie kan me helpen met het onderstaande nummer? Ik hoorde deze snippet in Het Blok:
http://home.online.nl/miviut/Untitled.mp3
(sorry voor de beroerde kwaliteit)
Het heeft iets weg van vertical horizon, maar ik kan er totaal naast zitten. Het is in ieder geval een gaaf rockdeuntje.
Yessssirr dat is 'mquote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen of het em is, maar Track-id zegt deze:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Okee, hier volgt een hele vage omschijving. Als jullie het weten zijn jullie echt goed!
Ik zoek een nummer wat ik de laatste tijd af en toe voorbij hoor komen. Vooral 's avonds en 's nachts volgens mij. Het is een redelijk rustig nummer en ik meen mij te herineren dat er ene stuk tekst in zat dat ongeveer zo ging: "He is walking through the disco and everybody looks away"
Kan iemand mij helpen?
Hm nee het heeft geen tekst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kan niks luisteren hier op m'n werk...
Heb je geen omschrijving? Teksten ofzo?
Deze quote ik ffquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
TVP? eh als dat de naam is hoe heet de song dan of band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |