Dat was hem, bedankt! Tinuz ook bedanktquote:
Aftrap: Earth Wind & Fire - Boogie Wonderland?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:51 schreef moby92 het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt werd in Idols (NL). Beetje disco achtig nummer. In Idols werd alleen de melodie gebruikt, maar ik weet zeker dat ik het nummer vroeger ook wel is in het echt heb gehoord. Ik heb het helaas nooit meer langs horen komen. Het nummer is dus een soort Disco achtig nummer, en het enige kleine stukje tekst dat ik me kan herinneren is iets als "bla bla bla what you nééééd!' aan het einde van het refrein, het kan net zo goed een ander stukje tekst zijn maar het lijkt er wel verdacht veel op. Het nummer is te vergelijken met het nummer Don't Give Hate A Chance van Jamiroquai, qua sfeer en stijl.
Ik ben echt al een jaar of vijf opzoek naar dit nummer, maar heb nog nooit de vraag op een forum gevraagd.
Alvast bedankt!
Gokje:quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef moby92 het volgende:
Nope helaas niet, heb 'm wel, goed nummer.
Iets van 3js?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef teek- het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets gezongen wordt als 'zal ik jouw nooit, vertellen hoe mijn hart breekt'. T zijn geloof ik 2 mannen die het zingen. Beetje in de trant van de Poema's of Acda en de munnik (maar dan weer totaal niet ook). Iig geen smartlap ofzo :'-)
Dat is Doe Maar, bij elkaarquote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef teek- het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets gezongen wordt als 'zal ik jouw nooit, vertellen hoe mijn hart breekt'. T zijn geloof ik 2 mannen die het zingen. Beetje in de trant van de Poema's of Acda en de munnik (maar dan weer totaal niet ook). Iig geen smartlap ofzo :'-)
Nee sorry, dat is em niet...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef Exia het volgende:
[..]
Enige wat op die toon word gezongen en mij bekend voorkomt:
Harvey Danger - Flagpole Sitta
Lijkt me een aardige gokquote:
Je dacht Jack White? die zingt ook bij 'Raconteurs'.. is niet iets van hen?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Nee sorry, dat is em niet...
Begin zwaar het vermoeden te krijgen dat ik een compleet verkeerd beeld heb van het nummer.
Heb ook al gezocht op "Can't you tell" maar er komt niks zinnigs uit. Dat wordt lang zoeken
Het is hem helaas ook niet. Heb 'm wel! Ook wel goed nummer an sich.quote:
Murray Head - One Night in Bangkok?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek het nummer waar Peter R de Vries afgelopen zondag zijn uitzending over Joran van der Sloot mee afsloot. Bangkok zal het wellicht heten? Dat kwam meermaals in de tekst voor namelijk.
Wie oh wie?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:10 schreef xminator het volgende:
Op net5 bij de reclame van hotel babylon hoor je een liedje, weet iemand misschien welke die is?
Deze?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef moby92 het volgende:
[..]
Het is hem helaas ook niet. Heb 'm wel! Ook wel goed nummer an sich.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:53 schreef Henk-DjHenk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |