quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zoek de naam van dat hardstylenummer die zo'n telefoon gepiep (geluid wat een telefoon geeft als hij te dicht bij een box ligt) in het nummer heeft.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:36 schreef Ottaav het volgende:
Nog steeds niet gevonden:
Ik heb een nummer gehoord (waarschijnlijk heb ik em zelfs), en het enige dat ik nog weet is dit stukje tekst:
"I cannot sleep well
can you tell, can you tell"
of "I don't sleep well,
can you tell, can you tell"
Het werd gezongen door een man (ben al aan het zoeken tussen The White Stripes en Jakob Dylan, maar ik kan het niet vinden).
Wie weet het?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Eisbaer het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer noemt?
Ik herken het maar kan echt niet op de titel komen ...
Heb niet de mogelijkheid om het in te zingen, maar het ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 12 november 2008 15:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je anders even een stukje zingen?
Kheb het zelf al in google gegooid maar er kwam niks terug waarvan ik dacht dat het 'm kon zijn ..quote:Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef Ottaav het volgende:
"I do not sleep wèèèèlll,
cààààn you tell, can you tèèèèlll"
Op de site van rtl travel staan alle afleveringen. Weet je toevallig welk land ze aandeden, dat helpt het zoeken.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:36 schreef str33p het volgende:
hallo,
ben nieuw hier op deze site//
ik zoek al 3weken naar een liedje wat ze in rtl travel gespeeld hadden
beetje afrikaans pop liedje met 'shake'erin.. het is bekend maar ik kan maar niet op die titel komen
ik heb een fragment van mezelf beetje nagezongen maar ik weet niet hoe ik die hierin moet plakken
groetjessss
Enige wat op die toon word gezongen en mij bekend voorkomt:quote:Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Heb niet de mogelijkheid om het in te zingen, maar het ging ongeveer zo:
"I do not sleep wèèèèlll,
cààààn you tell, can you tèèèèlll"
(deze laatste regel in aflopende toonhoogte)
Het werd gezongen door een man, ik heb het in mijn herinnering als The White Stripes (Jack White). Maar kan iets soortgelijks zijn. Tempo was ongeveer 100 BPM, beetje melancholisch (/of opgewekt duister) nummer volgens mij.
Peter Gabriel & Youssou Ndour - Shakin' The Tree ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:36 schreef str33p het volgende:
hallo,
ben nieuw hier op deze site//
ik zoek al 3weken naar een liedje wat ze in rtl travel gespeeld hadden
beetje afrikaans pop liedje met 'shake'erin.. het is bekend maar ik kan maar niet op die titel komen
ik heb een fragment van mezelf beetje nagezongen maar ik weet niet hoe ik die hierin moet plakken
groetjessss
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef LaCerise het volgende:
Hoihoi,
Ik heb even een (misschien wel rare) vraag:
Er is nu op tv op net5 elke keer een reclame over de dansfilms die ze deze maand uitzenden. Daar word een lied onder gedraait, en ik zou graag willen weten hoe het lied heet/wie de artiest is. Kan iemand mij hierbij helpen?
Gr. LaCerize!
Ilse de Lange - So Incredible?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:57 schreef DretoX het volgende:
Ik heb nu al meerdere keren op de radio een aanstekelijk liedje gehoord, normaal niet mijn muziek maar goed, geen idee wie het is dus. Zitten gitaren op de achtergrond en de zangeres is een meisje, in het refrein hoor je:
' I dont wanna cry, its not riiiiiight'
Dat is alles wat ik ervan kan horen want zit op stage.
Krezip- Go to Sleepquote:Op donderdag 13 november 2008 17:57 schreef DretoX het volgende:
Ik heb nu al meerdere keren op de radio een aanstekelijk liedje gehoord, normaal niet mijn muziek maar goed, geen idee wie het is dus. Zitten gitaren op de achtergrond en de zangeres is een meisje, in het refrein hoor je:
' I dont wanna cry, its not riiiiiight'
Dat is alles wat ik ervan kan horen want zit op stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |