nee.. ik bedoelde de drukte hierquote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ging ook jouw wekker een uur vroeger af ?
Mijn vriend moest zaterdag om kwart over 6 het bed uit, dus vroeg de wekker gezet. Toen gelijk uit en gisteravond zonder denken weer aan gezet xD. Best dom dus.quote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef nicomart het volgende:
ja nogal
Maar hoe krijg je het voor elkaar dat je wekker een uur te vroeg afgaat? Gewoon fout ingesteld neem ik aan?
haha en vervelend jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vriend moest zaterdag om kwart over 6 het bed uit, dus vroeg de wekker gezet. Toen gelijk uit en gisteravond zonder denken weer aan gezet xD. Best dom dus.
succes!quote:
Jep, nieuw hierquote:
Had je al verteld welke studie en wat voor stage je gaat doen?quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jep, nieuw hierBezig met m'n allerlaatste weekje colleges. Vanaf volgende week weer stagelopen, en daarna afstuderen
Oeh, jammie, dat lust ik ook welquote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
mijn lunch was sate met een stokbroodje
Mouspwndquote:
Knetterhard jaquote:
Met welk hulpmiddelquote:
Rattengifquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RattengifHij heeft volgens mij gewoon bloed gekotst ofso
Gaat wat lastig in een keukenquote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..].
Vroegah, toen was het nog sport om ze plat te rijden met een elektrische palletwagen.
Mja, maar daar zijn weer andere leuke tools voorhandenquote:
True, maar die beesten zijn zo fuckin' snelquote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, maar daar zijn weer andere leuke tools voorhanden.
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 november 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
*note to self: Eerst alles ontsmetten voor eten bij Bart....
Je hoeft hem ook niet op te etenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:39 schreef MPG het volgende:
Zo. Tijd om naar Muck te gaan.
Tot morgen.
Ja, staat ergens in het vorige topicquote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Had je al verteld welke studie en wat voor stage je gaat doen?
ah ok.. leuke studiequote:Op maandag 3 november 2008 15:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, staat ergens in het vorige topicMaar voor de mensen die dat gemist hadden: Zit in het 4e jaar van HBO informatica op Windesheim (Zwolle), en vanaf volgende week stagiair webontwikkeling bij pink web applications in amersfoort
idd.. tosti'squote:Op maandag 3 november 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
Oja Nico: tosti's zijn
En ik dacht dat ik wel wat bij te lezen had, maar blijkbaar is de stage SC verloren zonder mijn gespam
ik ga iig weer werken![]()
Lekker hoorquote:
Op kosten van de baasquote:
hehequote:
klinkt goed.. alleen die banaan erbijquote:Op maandag 3 november 2008 18:57 schreef HostiMeister het volgende:
koken, nasi bijna klaar, nog een satesausje maken en gaan met die banaan
owquote:Op maandag 3 november 2008 19:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee joh, geen negroļde bananen
'T was awesomequote:Op maandag 3 november 2008 19:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt goed.. alleen die banaan erbij
Van mij mag je dubbelposten maken hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
ik weet hetmaar luctor is zo tof dat het mag blijven
PieterBas![]()
![]()
tofquote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij mag je dubbelposten maken hoor![]()
nee hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef Jipje het volgende:
En ik zie dat jullie wel zonder mijn oeverloze gezwam kunnen
Euh. Gewerkt, gewerkt, en euhm... gewerkt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
tof![]()
afwassen
Jippienog maar 5 weken
gaat snel hoor
wat heb jij de afgelopen weken gedaan
![]()
StageSC is halfdood verklaard, dat scheeltquote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef Jipje het volgende:
lama'squote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Euh. Gewerkt, gewerkt, en euhm... gewerkt?
Owja, en ik ben gister naar de Lama's geweest![]()
zonder de mijne ook... Geen internet op stage...quote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef Jipje het volgende:
Owja? Wat's keburt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Jipje![]()
![]()
[..]
StageSC is halfdood verklaard, dat scheelt![]()
![]()
Jaaaa dat was echt tof!!quote:
Ow, ja dan is het wel heel ernstig ja... Hoe komt het dat mensen weg zijn gegaan? Of is het gewoon tijd voor een nieuwe lichting stagiaires?quote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel mensen zijn verdwenen enzo. Zelfs ik![]()
CV op Monsterboard gegooid...quote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef JeroenV het volgende:
Halloo! Even tussen de gezelligheid door
Hoe hebben jullie het zoeken naar een afstudeerplek en leuke opdracht aangepakt?
Ik ben gewoon met diverse bedrijven gaan praten en heb gekeken naar wat ze mij konden bieden aan opdrachtenquote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef JeroenV het volgende:
Halloo! Even tussen de gezelligheid door
Ik moet in februari beginnen met afstuderen Commerciele Economie, en ben dus nu een beetje aan het zoeken naar een afstudeerplek.
Alleen hier gaat t al fout
Ik vind het vooral belangrijk dat ik bij een interessant bedrijf kom. De echte richting van het onderzoek maakt me niet zozeer uit (misschien ook omdat ik nog niet echt weet wat ik het leukste vind), al moet ik het onderwerp natuurlijk wel aansprekend vinden.
Daarnaast zat ik alvast op internet te zoeken naar bedrijven, maar op sites als Stagemotor en Stageplaza word ik ook niet veel wijzer, de opdrachten zijn vaag en bedrijf wordt niet bij naam genoemd.
Hoe hebben jullie het zoeken naar een afstudeerplek en leuke opdracht aangepakt?
Ja hčquote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Jipje het volgende:
Ow, ja dan is het wel heel ernstig ja...
Geen idee, boeit me niet eens veelquote:Hoe komt het dat mensen weg zijn gegaan? Of is het gewoon tijd voor een nieuwe lichting stagiaires?
Jipje!!!quote:Op maandag 3 november 2008 20:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon met diverse bedrijven gaan praten en heb gekeken naar wat ze mij konden bieden aan opdrachtenEn daar heb ik de leukste en meest aansprekende uit gekozen
Succes iig
Kan ik het helpen dat ik het zo druk heb met mijn werk en mijn huisjequote:
Te super tofquote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jaaaa dat was echt tof!!
Hoe is het in Schotland?!
Ow, succes met afwassen...
Alleen maar positief toch, dat je hier weinig komtquote:Op maandag 3 november 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik het zo druk heb met mijn werk en mijn huisje
iddquote:Op maandag 3 november 2008 20:47 schreef Californium het volgende:
o en oja...ik heb vandaag even bewezen dat ik niet verslaafd benen dat de Stage SC niet zonder mijn gespam kan
Mja, opzich. Maar jullie zijn zo tofquote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar positief toch, dat je hier weinig komt![]()
Meestal tenminste
Wanneer kom jij eens naar Rotterdam eigenlijk?quote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mja, opzich. Maar jullie zijn zo tof
quote:
quote:
Primaquote:Op maandag 3 november 2008 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
ik antwoord maar een keer.
Is dat goed?
![]()
Maar met mij gaat het wel goedMet jou ook?
Ja, dat mis je steeds, want dat wordt niet meer hier afgesprokenquote:
Sneaky fuckersquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat mis je steeds, want dat wordt niet meer hier afgesproken
Volgende keer ff van te voren aan je denken
Die andere leuke mensen hebben genoeg kansen gehad hoorquote:Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
Oke! het wordt tijd dat de andere leuke mensen die blijkbaar niet bij de andere meets zijn uitgenodigd ook een secret meet gaan houden....
*boekt ticketquote:Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
Oke! het wordt tijd dat de andere leuke mensen die blijkbaar niet bij de andere meets zijn uitgenodigd ook een secret meet gaan houden....
welke kansenquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Die andere leuke mensen hebben genoeg kansen gehad hoor
Was mss een betere benaming geweest jaquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
welke kansenmeeste mensen hier weten van niets
Noem het dan geen meet, maar een avond uit met vrienden
kloptquote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Was mss een betere benaming geweest ja
Maar om nu opeens te gaan lopen beweren dat andere mensen geen kans op een meet gehad hebben gaat wel erg ver he
quote:
Er was 1 meet waar ik niet bij kon zijn en verder heb ik niets over een meet gehoord. Die laatste waar je het over had, werd uitgebreid besproken hier, maar had niet het idee dat daar andere bij gewenst waren.quote:
is ook waarquote:Op maandag 3 november 2008 21:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Er was 1 meet waar ik niet bij kon zijn en verder heb ik niets over een meet gehoord. Die laatste waar je het over had, werd uitgebreid besproken hier, maar had niet het idee dat daar andere bij gewenst waren.
Niet dat ik daar problemen mee heb hoor, maar het klinkt alsof hier al tientallen meets zijn besproken ofzo
Caliquote:
duhquote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Calikom jij ook?
Anders kom ik niet hoor
dat was deanquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
duhtuurlijk kom ik
waar heb je de ticket naartoe geboekt?
Zo vaak is er niet over een meet gepraatquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we hebben het echt nooit over een meet gehad hier![]()
Sorry ,ik hou er wel over op
luctor ookquote:
maakt niet uit lief poediepoedie van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit lief poediepoedie van me
hoe kom je er op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het klinkt wel lief op zich
ondanks de braakneigingen trouwens![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Psychonikeo op 03-11-2008 21:42:37 ]
Lijkt me logisch omdat er toch weinig tot niet op gereageerd wordtquote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo vaak is er niet over een meet gepraaten er zijn uiteindelijk 2 meets gekomen, waarbij iedereen welkom was
tis ook lief bedoelt dus dat scheeltquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoe kom je er op ja
het klinkt wel lief op zich
ik wel.... Jij welquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me logisch omdat er toch weinig tot niet op gereageerd wordt
Het gaat er voornamelijk om dat als mensen graag een meet hebben ze daar zelf wat voor moeten doen ipv verwachten dat Piles of iemand anders het dan maar regelt. En wat natuurlijk ook opvalt. De meet is afgesproken, maar er hoeft maar een klein dingetje tussen te komen en mensen komen al niet meer.quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
ik wel.... Jij welnico heeft gereageerd...Luctor kon niet, Dean kon niet, milou kon niet .... er was genoeg animo hoor, maar als mensen niet kunnen
naar de meetquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
duhtuurlijk kom ik
waar heb je de ticket naartoe geboekt?
Inderdaad, waar maak je je druk omquote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er voornamelijk om dat als mensen graag een meet hebben ze daar zelf wat voor moeten doen ipv verwachten dat Piles of iemand anders het dan maar regelt. En wat natuurlijk ook opvalt. De meet is afgesproken, maar er hoeft maar een klein dingetje tussen te komen en mensen komen al niet meer.
Achja waar maak ik me ook nog druk om
vooral niet doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er voornamelijk om dat als mensen graag een meet hebben ze daar zelf wat voor moeten doen ipv verwachten dat Piles of iemand anders het dan maar regelt. En wat natuurlijk ook opvalt. De meet is afgesproken, maar er hoeft maar een klein dingetje tussen te komen en mensen komen al niet meer.
Achja waar maak ik me ook nog druk om
Wss even hele oude frustraties eruit gooienquote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, waar maak je je druk om
Hallo, ook weer ff buurten hier?
Wel oke... veel werkenquote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
vooral niet doenDoe ik ook niet
Hoe is het verder met Cue
Nog een degelijke lasagne gegeten de afgelopen tijd??quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss even hele oude frustraties eruit gooien![]()
Eventjes
quote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
naar de meetWeet alleen nog niet waar en wanneer die is
Heb het afgelopen zaterdag overgeslagen. Maar ik denk dat ik het toch bij de super eenvoudige versie van mij houdtquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een degelijke lasagne gegeten de afgelopen tijd??
Die virtuele.. op fokquote:
Dat komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen genoeg vrienden hebben, en die liever de kostbare tijd met vrienden doorbrengen, al met mensen van internetquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, doet niemand, dat is het juist
Maar goed, mij boeit het ook al weken niet meer
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss even hele oude frustraties eruit gooien![]()
Eventjes
mooiquote:
Zeg dat dan, maar ga niet lopen klagen dat je niet naar de meet kan komen enzoquote:Op maandag 3 november 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen genoeg vrienden hebben, en die liever de kostbare tijd met vrienden doorbrengen, al met mensen van internetik ook hoor
Tis net november, dus ga deze week even mailen voor gesprek volgende week (ook geen tijd ivm laatste week project van werk).quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
mooiveel werken betekend ook veel geld verdienen
al iets gehoord van je verslag e.d.?
dan kan je toch ook niet komenquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat dan, maar ga niet lopen klagen dat je niet naar de meet kan komen enzo![]()
laat het lekker gaan joh, wind je niet op..quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat dan, maar ga niet lopen klagen dat je niet naar de meet kan komen enzo![]()
nee, ik gok van nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd gezellie toch? Kom je ook![]()
Dan wil je gewoon nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dan kan je toch ook niet komenmaar ik heb dit altijd al gezegd en ik ben gekomen, toen ik kon komen
Sorryquote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
laat het lekker gaan joh, wind je niet op..
oww...spannendquote:Op maandag 3 november 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis net november, dus ga deze week even mailen voor gesprek volgende week (ook geen tijd ivm laatste week project van werk).
En deze of volgende week ook gesprek voor afstudeerstage.
hoest daaar?
Op een virtuele meet hier op fok niet? volgens mij ben je er al...quote:
vrienden? elke? waar?quote:Op maandag 3 november 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen genoeg vrienden hebben, en die liever de kostbare tijd met vrienden doorbrengen, al met mensen van internetik ook hoor
Ja is allemaal wat afwachten dus ..quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
oww...spannend![]()
Hier gaat het ook goeddruk druk druk met literatuur lezen en hard werken en leuke kerels kijken
Een meet is op een afgesproken tijdstip, dat is nu nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
Op een virtuele meet hier op fok niet? volgens mij ben je er al...
Deanquote:
Wijsneusquote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een meet is op een afgesproken tijdstip, dat is nu niet
Altijd al geweest en blijf ik ook nog wel een tijdjequote:
jahquote:
jeweetwelquote:welke?
waar hun huis woontquote:waar?
Dat dusquote:
quote:
uhh.. neequote:[..]
jeweetwel
oh daarquote:[..]
waar hun huis woont
Vrienden?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
uhh.. nee
[..]
oh daar
Hoiquote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
wie heeft er nou vrienden van de mensen die hier zitten en meer dan 10k aan posts hebben?
Je bent een schatjequote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrienden?
jah
welke:
Hoiik ben cali
waar:
Edinburgh te schotland
jahquote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent een schatjemaar je snapt wel wat ik bedoel
ik voel mij niet aangesprokenquote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
wie heeft er nou vrienden van de mensen die hier zitten en meer dan 10k aan posts hebben?
quote:Op maandag 3 november 2008 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Heb je er al meer dan 10k ja?![]()
quote:Aantal posts: 11.080 (gemiddeld 44 per dag)
Daarvoor moeten de mensen me eerst willen leren kennenquote:Op maandag 3 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
jahik snap het
maar ik snap het niet
je bent zo'n tof wijfie
tenminste... Ik heb lol met je gehad
![]()
Aw, een topic vol xenophoben, trouwens wat zeg ik, een topic, een heel fucking forumquote:Op maandag 3 november 2008 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik voel mij niet aangesproken![]()
![]()
![]()
waarom zouden ze dat niet willenquote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor moeten de mensen me eerst willen leren kennen
Tering wat ga je hardquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat niet willen
gelukkig heeft Cali er nog meer dan mijquote:
sjoerddddquote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tering wat ga je hard
Sjoerd ligt in een scheur
Uhm.. slechte indruk op eerste gezicht ofzo.. i dunno.. Ga er verder ook niet over nadenkenquote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat niet willen
quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelukkig heeft Cali er nog meer dan mij![]()
quote:
Pff, doe wat met je ego ofzo, wat een instellingquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. slechte indruk op eerste gezicht ofzo.. i dunno.. Ga er verder ook niet over nadenken
quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelukkig heeft Cali er nog meer dan mij ik![]()
Ach, nog een daagje of 20 en je hebt mij ingehaald en ik zit hier al dik 5 jaarquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
sjoerdddd![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet toch iets doen met mijn tijd hiero
Vraag dat maar nietquote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, doe wat met je ego ofzo, wat een instelling
quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, nog een daagje of 20 en je hebt mij ingehaald en ik zit hier al dik 5 jaar
Nou denk niet dat Sjoerd zo'n lange aandachtsspanne heeft, die is al weer lang uitgebreid WoW aan het spelen. Om het dan maar even ove xenofobie te hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ik verveel me hier met Els
Zeg tegen sjoerd dat hij me niet moet uitlachen en dat hij lief moet zijn
quote:
Is ie alweer aan het WoW-en jahquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou denk niet dat Sjoerd zo'n lange aandachtsspanne heeft, die is al weer lang uitgebreid WoW aan het spelen. Om het dan maar even ove xenofobie te hebben
Sorryquote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een taalfout
![]()
mijn leven is ten einde
Jeweetzquote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ie alweer aan het WoW-en jah
quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jeweetz
En goede tietenfipo in t Nijmegen topic, ik wist helemaal niet dat je smaak had joh
geeft nietquote:
* eens isquote:En Cali
quote:Op maandag 3 november 2008 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geeft nietHopelijk leer ik er nu iets van
![]()
[..]
* eens is
Tieten? waar?quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is dezelfde als die ik hier gepost had
al een heel tijdje geledenquote:
Daar waar je zwanger was?quote:Op maandag 3 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
al een heel tijdje geleden![]()
heb je mijn minnie mouse outfit al gezien
Sinds wanneer heb jij tieten?quote:
jah die jahquote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar waar je zwanger was?
Ja gezien, was kewl
Ze was heul niet zwanger, dat zou een beetje naar zijnquote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar waar je zwanger was?
Ja gezien, was kewl
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze was heul niet zwanger, dat zou een beetje naar zijn
you get the pointquote:Op maandag 3 november 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ze was heul niet zwanger, dat zou een beetje naar zijn
Die heeft ie ook welquote:
quote:
Ligt aan fokquote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt t aan mij of is fok trouwens teringtraag
luctorquote:
Wat? Ik heb vast wel ergens koters rondlopen, die sneaky fuckers komen overalquote:
Mwah, mannebillen zijn niet helemaal mijn ding zover ik weetquote:
Zoals altijdquote:
Je moet alles eens geprobeerd hebben.. toch?quote:Op maandag 3 november 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, mannebillen zijn niet helemaal mijn ding zover ik weet
Ik kan niet kiezen uit die tientallen foto's die ik daarvan hebquote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
jah Piles...doe maar eens ef die konten posten dan![]()
leuk....zou ik alsnog heel erg knap vinden als ie van jou wasquote:Op maandag 3 november 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? Ik heb vast wel ergens koters rondlopen, die sneaky fuckers komen overal
Tja goed punt, zit alleen nog niet in die fase van mijn leven denk ik.quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben.. toch?
In de tussentijd nog wat anders gehad danquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk....zou ik alsnog heel erg knap vinden als ie van jou was
We willen best die keuze voor je maken hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit die tientallen foto's die ik daarvan heb![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit die tientallen foto's die ik daarvan heb![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de tussentijd nog wat anders gehad dan
En hetzelfde zeg ik tegen jouquote:Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
Nou kom maar op met die mannenbillen, genoeg voorspel
Whehehe, aanbod met die grote spiegel staat nog steeds hoorquote:
Liever niet, wil nog slapen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
Nou kom maar op met die mannenbillen, genoeg voorspel
Ik heb liever een voorproefjequote:Op maandag 3 november 2008 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, aanbod met die grote spiegel staat nog steeds hoor
Postenquote:Op maandag 3 november 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Er zal best wel ergens een foto te vinden zijn van mijn kont... tijdens het sporten...
Omdat jij het bentquote:
Jew weet dat je over die streep moet landen?quote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
![]()
[ afbeelding ]
En toen was je NK kruipen?quote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, de lijn aanraken was voldoende hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jew weet dat je over die streep moet landen?
Nicoquote:
Skillquote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, de lijn aanraken was voldoende hoor
Enkel het minimale doenquote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, de lijn aanraken was voldoende hoor
Heb ook een foto van de voorkant...quote:
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een foto van de voorkant...
en dan nog niet het maximale er uit halen... maar ik heb tenminste mijn kont gepost..quote:
Mooi moment om die dan ook maar eens te postenquote:Op maandag 3 november 2008 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een foto van de voorkant...
quote:Op maandag 3 november 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi moment om die dan ook maar eens te posten
quote:Op maandag 3 november 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi moment om die dan ook maar eens te posten
Denk het ook welquote:Op maandag 3 november 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
wel spectaculair, maar niet wat de vrouwen verwachtten denk ik
7de.. stond wel in de finale met 4 olympiers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |