quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
FAILOquote:
had em snel gequote dang!quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Bazen ik ga mijn kribbe in !
Fijne nacht nog en fap ze !
trust4equote:Op maandag 3 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Bazen ik ga mijn kribbe in !
Fijne nacht nog en fap ze !
Als je heel veel mazzel hebt en ik me niet verslaapquote:Op maandag 3 november 2008 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga morgen remlof misschien zien
Morgen is het dinsdag. Ik dacht dat jullie vandaag hadden afgesproken?quote:Op maandag 3 november 2008 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga morgen remlof misschien zien
scherpquote:Op maandag 3 november 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgen is het dinsdag. Ik dacht dat jullie vandaag hadden afgesproken?
BAZENFOTO!quote:
Goed album, zekerquote:Op maandag 3 november 2008 00:57 schreef gers het volgende:
(What's the Story) Morning Glory?
truste NTB WJNMKquote:Op maandag 3 november 2008 00:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed album, zeker![]()
DBTT is ook een bazenalbum![]()
Maar ik ga, spreek jullie morgen weer, trusten, hou van jullie xx
trustequote:
21 en 22 jan in HMHquote:
Ik ga donderdag 22 januari wel effe kijken of ik een kaartje van zo'n pauper buiten bij de HMH kan kopen, heb ik al vaker gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 01:08 schreef gers het volgende:
[..]
21 en 22 jan in HMH
is al wel uitverkocht
ik verkoop nog een kaartje voor woensdag omdat jij het bent 150 euroquote:Op maandag 3 november 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga donderdag 22 januari wel effe kijken of ik een kaartje van zo'n pauper buiten bij de HMH kan kopen, heb ik al vaker gedaan
Ik wil op donderdag, en voor minderquote:Op maandag 3 november 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik verkoop nog een kaartje voor woensdag omdat jij het bent 150 euro
oke oke mijn laatste prijs 149.95quote:Op maandag 3 november 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil op donderdag, en voor minder
En ik kom toch langs de HMH, dus ik stap wel effe uit.
mazzelkankerpik.quote:Op maandag 3 november 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
Bohh gek. Ik dus net zo met een spuitbus met oranje verf die ik had gekregen van een goede kornuit van een kameraad van me, sta ik zo bij het bankje, komt er een politieautomobiel met een zoeklicht naar ons toe sjezen. Ze reden godzijdank door!
Fijn dank jequote:Op maandag 3 november 2008 07:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
MOGGUH!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je ff verdedigt hoor!
Bananen in mijn oren.
quote:
Zo, zeg dat wel. Vooral als de halve productieomgeving afgelopen weekend niet is bijgewerkt met de cijfers van vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op maandag 3 november 2008 07:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
beetje n00bjes pownen op de vroege maandagochtend helpt erg stressbevrijdend!
quote:Op maandag 3 november 2008 07:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo, zeg dat wel. Vooral als de halve productieomgeving afgelopen weekend niet is bijgewerkt met de cijfers van vrijdag, zaterdag en zondag.
Ik heb het nu over werkquote:Op maandag 3 november 2008 07:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb je het nu over werk, dan is het kut!
fok gerelateerd wacht ik op de maandcijfers!!!
Nu al, dat is niet goed he?quote:Op maandag 3 november 2008 07:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
owkee....
en dat zorgt nu voor stress????
en dat duurt lang of is het gewoon vervelend...?quote:Op maandag 3 november 2008 07:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu al, dat is niet goed he?
Ja, tuurlijk. Want ik moet roggelen dat het alsnog gebeurt.
Alle drie tegelijkertijd.quote:Op maandag 3 november 2008 07:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat duurt lang of is het gewoon vervelend...?
of moeten die cijfers voor een bepaalde tijd ergens zijn?
quote:Op maandag 3 november 2008 07:53 schreef jitzzzze het volgende:
En dan doe ik het ook nog eens voor een collega, die (zoals altijd) te laat binnen komt
Ik heb er al een paar keer wat van gezegd, maar het heeft geen zinquote:Op maandag 3 november 2008 07:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daar moet je dan maar eens wat van zeggen, of zorgen dat je met wat andersd druk bent dat hij het lekker een keertje zelf mag roggelen....
quote:Op maandag 3 november 2008 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer wat van gezegd, maar het heeft geen zin
En ik kan zelf ook niet verder voordat die gegevens zijn bijgewerkt. Misschien moet ik zelf maar eens nog later komen, maar dan moet ik ook weer later blijven
Wat een dilemma's op maandagmorgen
Dat hoop ik wel jaquote:Op maandag 3 november 2008 07:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar het moet toch ergens op management nivo opvallen dat wat hij hoort te doen nu door jou wordt gedaan omdat meneer (mevrouw?) het vertikt op tijd te komen?
quote:Op maandag 3 november 2008 08:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel jaEn daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
Maar gelukkig heeft deze koning al bij het management geroggeld dat er ander en vooral leuker werk komt, zodat er minder verloop is.
Ik ben echt goed, was iedereen maar zo goed als ik
Nog veel sexier dan jij ooit zal zijnquote:Op maandag 3 november 2008 08:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goed ok!
marr ben je ook zo damn sexy als ik????
quote:Op maandag 3 november 2008 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog veel sexier dan jij ooit zal zijn
Whehehe, dat was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 3 november 2008 08:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat boeit het dan dat je goed bent in je werk...
quote:Op maandag 3 november 2008 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
En dan zou er 9 minuten geleden ook nog eens bezoek komen, maar die is later. Nu kan ik dus niet gaan schijten, want straks staat ie er wel ineens
Koop eens een leven, vriendquote:Op maandag 3 november 2008 08:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
das lastig....zie trouwens dat ik in 1 week 1000 posts heb gemaakt, temninste als ik er vandaag nog 62 maak, luister dat is echt erg!!!!!
quote:
Hoop je daar nog steeds op?quote:Op maandag 3 november 2008 08:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar wat moet er dan van de KLB komen als ik er niert meer ben??
Terechte klachtquote:Op maandag 3 november 2008 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
En dan zou er 9 minuten geleden ook nog eens bezoek komen, maar die is later. Nu kan ik dus niet gaan schijten, want straks staat ie er wel ineens
quote:Op maandag 3 november 2008 08:42 schreef jordeeeh het volgende:
Kankerzooi, leraar had 2 weken geleden gezegd dat ie er vandaag niet zou zijn, niet meer aan gedacht
Stond ook niks op de roosterpagine. Teringzooi
Ja echt ehquote:Op maandag 3 november 2008 08:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
uitgeslapen en dan worden gepwnd door je leraar!!!!
Newb.quote:Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
014. 2569 Kali-Mist1
in de maand oktober!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |