quote:Van Beukering opnieuw 'te dik' volgens Been
Jhonny van Beukering lijkt de komende tijd niet meer op een basisplaats te hoeven rekenen. De spits is volgens zijn coach Mario Been opnieuw te dik, waardoor hij tegen PSV wordt vervangen door Tim Janssen.
Ook vorig seizoen klaagde Been al eens over de fysieke gesteldheid van de spits, die toen echter na enkele weken hard trainen topfit terugkeerde. De laatste weken werd Van Beukering weer steeds vaker op de bank gezet door Been, die hem nu zelfs disciplinair heeft geschorst.
Het 'conflict' tussen Been en Van Beukering betekent dat Janssen de komende tijd de kans krijgt zich te bewijzen als centrumspits.
quote:"Iedere vrijdag worden onze spelers door de medische staf gewogen. Wij hebben normen en waarden waar iedereen aan moet voldoen. De medische staf durfde mij in eerste instantie de uitslag niet te vertellen omdat zij de wedstrijdvoorbereiding niet wilden verstoren. Toch deden zij dit na het eten toch. Daaruit bleek dat Jhonny van Beukering een x-aantal kilo's te zwaar was. Daarop heb ik Jhonny direct gebeld, hem een boete gegeven en naar het tweede elftal teruggezet."
Been vervolgt: "Ik ben absoluut niet blij met deze situatie, en zou deze beslissing liever niet nemen. Maar ik kon niet anders, omdat ik anders mijn geloofwaardigheid ten opzichte van de rest van de selectie zou verliezen. Hun fysieke gesteldheid is namelijk wel volgens de normen en waarden die wij stellen. Jhonny moet eerst op gewicht komen voordat hij weer deel mag uitmaken van de eerste selectie. Wij gaan nog met hem praten en willen hem hierbij uiteraard helpen."
Wat een kenners daar zeg,quote:Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef AntonWolf het volgende:
Ik hoorde in de skybox trouwens dat de vader van David Jones - z'n zaakwaarnemer - contact had opgenomen met N.E.C.: Z'n zoon zou graag terug willen keren, mits hij een basisplaats kan verwachten: hij verpieterd in Derby op de bank.
Diezelfde kenners verwachten trouwens dat we volgend seizoen Schöne en Dani Fernandez (die terug zou kunnen naar Spanje) kwijtraken.
Korreltje zout, maar goed.
quote:Op zondag 9 november 2008 11:04 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Wat een kenners daar zeg,
Jones speelt voor Wolverhampton Wanderers, niet voor Derby en heeft gewoon een basisplek bij de koploper.
Kan niet begrijpen dat zo'n jongen het maar niet wil leren.quote:
quote:Mocht Van Beukering niet snel enkele kilo's lichter worden, dan is Been van plan hardere maatregelen te nemen. "We zullen hem helpen, maar als Jhon niet voor de winterstop weer op gewicht is, heeft het voor hem geen zin meer om bij NEC te blijven", waren de harde woorden van de trainer.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
tsjonge die van Beukering toch
gefeliciteerd met de dik verdiende overwinning trouwens
flauw hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:17 schreef hoM3r het volgende:
Been doet wel gewichtig met de verbanning van John, ik vind het zwaar overdreven, ik had een basisplaats tegen PSV dikverdiend gevonden, hij speelt echt vet goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |