abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63061732

En zo zijn we ineens titelkandidaat
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_63061936
Krulleput, dream on
Maar het was niet zo verkeerd wat ik NEC zag doen, vanavond. Ik ben trots
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63062015
Overigens:
quote:
Van Beukering opnieuw 'te dik' volgens Been

Jhonny van Beukering lijkt de komende tijd niet meer op een basisplaats te hoeven rekenen. De spits is volgens zijn coach Mario Been opnieuw te dik, waardoor hij tegen PSV wordt vervangen door Tim Janssen.

Ook vorig seizoen klaagde Been al eens over de fysieke gesteldheid van de spits, die toen echter na enkele weken hard trainen topfit terugkeerde. De laatste weken werd Van Beukering weer steeds vaker op de bank gezet door Been, die hem nu zelfs disciplinair heeft geschorst.

Het 'conflict' tussen Been en Van Beukering betekent dat Janssen de komende tijd de kans krijgt zich te bewijzen als centrumspits.
Jezus, wat een verhaal
pi_63062172
Hoe is het mogelijk he? Ik neem ook niet aan dat het maar over een paar kilootjes gaat..

Maargoed, Janssen speelde weer niet onaardig. Beter dan de Beuk van twee weken geleden.

Werkelijk geen een kans weggegeven, en bij vlagen best wat leuke dingen (Bouaouzan) laten zien. Erg knap
pi_63062186
quote:
"Iedere vrijdag worden onze spelers door de medische staf gewogen. Wij hebben normen en waarden waar iedereen aan moet voldoen. De medische staf durfde mij in eerste instantie de uitslag niet te vertellen omdat zij de wedstrijdvoorbereiding niet wilden verstoren. Toch deden zij dit na het eten toch. Daaruit bleek dat Jhonny van Beukering een x-aantal kilo's te zwaar was. Daarop heb ik Jhonny direct gebeld, hem een boete gegeven en naar het tweede elftal teruggezet."

Been vervolgt: "Ik ben absoluut niet blij met deze situatie, en zou deze beslissing liever niet nemen. Maar ik kon niet anders, omdat ik anders mijn geloofwaardigheid ten opzichte van de rest van de selectie zou verliezen. Hun fysieke gesteldheid is namelijk wel volgens de normen en waarden die wij stellen. Jhonny moet eerst op gewicht komen voordat hij weer deel mag uitmaken van de eerste selectie. Wij gaan nog met hem praten en willen hem hierbij uiteraard helpen."
pi_63062950
wtf samen met Theo Janssen in de FEBO
AFC AJAX
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:06:35 #107
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63063086
Jalalalala kampioene!
pi_63066159
Van Beukering ongelofelijk...

Eeuwig zonde want ik vind het ZO'N goede spits
pi_63066641
Jhonny toch..... en ik meende het idd al aan hem te kunnen zien tegen Groningen, hij waggelde maar wat sloom rond.

En de kerst moet nog komen notabene
pi_63069842
Ik hoorde in de skybox trouwens dat de vader van David Jones - z'n zaakwaarnemer - contact had opgenomen met N.E.C.: Z'n zoon zou graag terug willen keren, mits hij een basisplaats kan verwachten: hij verpieterd in Derby op de bank.
Diezelfde kenners verwachten trouwens dat we volgend seizoen Schöne en Dani Fernandez (die terug zou kunnen naar Spanje) kwijtraken.
Korreltje zout, maar goed.

En, btw: 1-0. Yay!
  zondag 9 november 2008 @ 10:59:45 #111
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_63069970
Ik denk dat ik dadelijk de McDonalds maar eens opzoek als een ode aan onze Jhonny
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_63070023
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef AntonWolf het volgende:
Ik hoorde in de skybox trouwens dat de vader van David Jones - z'n zaakwaarnemer - contact had opgenomen met N.E.C.: Z'n zoon zou graag terug willen keren, mits hij een basisplaats kan verwachten: hij verpieterd in Derby op de bank.
Diezelfde kenners verwachten trouwens dat we volgend seizoen Schöne en Dani Fernandez (die terug zou kunnen naar Spanje) kwijtraken.
Korreltje zout, maar goed.
Wat een kenners daar zeg,
Jones speelt voor Wolverhampton Wanderers, niet voor Derby en heeft gewoon een basisplek bij de koploper.
pi_63070097
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:04 schreef elChinoRecoba het volgende:

[..]

Wat een kenners daar zeg,
Jones speelt voor Wolverhampton Wanderers, niet voor Derby en heeft gewoon een basisplek bij de koploper.
  zondag 9 november 2008 @ 12:27:13 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_63071241
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Kan niet begrijpen dat zo'n jongen het maar niet wil leren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_63072120
1-0, karige overwinning hoor
  zondag 9 november 2008 @ 14:39:21 #116
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_63073865
Heeft een supporter van NEC zin om een tof sfeerverslagje te maken?

Winnen van PSV lijkt me namelijk wel een goede reden
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_63078130
quote:
Mocht Van Beukering niet snel enkele kilo's lichter worden, dan is Been van plan hardere maatregelen te nemen. "We zullen hem helpen, maar als Jhon niet voor de winterstop weer op gewicht is, heeft het voor hem geen zin meer om bij NEC te blijven", waren de harde woorden van de trainer.
pi_63078326
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Dat wordt lastig met de kerstdagen nog voor de deur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 17:02:56 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63078377
tsjonge die van Beukering toch

gefeliciteerd met de dik verdiende overwinning trouwens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63078801
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
tsjonge die van Beukering toch

gefeliciteerd met de dik verdiende overwinning trouwens
Been en Jhon... dikke maatjes 4 life
  zondag 9 november 2008 @ 20:17:50 #121
47580 hoM3r
Our trip.
pi_63083113
Been doet wel gewichtig met de verbanning van John, ik vind het zwaar overdreven, ik had een basisplaats tegen PSV dikverdiend gevonden, hij speelt echt vet goed!
pi_63083261
Hebben we het hier nou over John of Jhon? Ze mogen lekker samen gaan trainen op een bijveldje de komende weken....
  zondag 9 november 2008 @ 20:51:52 #123
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_63084305
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:17 schreef hoM3r het volgende:
Been doet wel gewichtig met de verbanning van John, ik vind het zwaar overdreven, ik had een basisplaats tegen PSV dikverdiend gevonden, hij speelt echt vet goed!
flauw hoor
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 9 november 2008 @ 21:37:14 #124
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_63086091
Broer van Van Beukering denkt dat er een spelletje wordt gespeeld met Jhonny.

Zie ForzaNEC
pi_63086618
Laten we hopen dat er niks uit de hand loopt.. zou niet goed zijn voor de groep.. past ook niet bij NEC
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')