quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
En dan nog mag ik hem makenquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Allure_ het volgende:
En ik ben arrogant ja, so what. Maar wat ik zojuist postte is wel 100% waar.
quote:
mag ik een dood paard zonder darmen wel posten in de OP?quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets, maar als de darmen eruit hangen vind ik het minder.
Moet je naar het andere topic gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef Agiath het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de rel?
Stelt niet veel voor.quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef Agiath het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de rel?
quote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef gers het volgende:
kan 1 van de 2 dicht anders volg ik het niet
Ah, en dat maak jij uit? Tsja, als anderen voor haar beslissen, is het inderdaad moeilijk voor jezelf opkomen.quote:
Schattig zeg, dat je verliefd bent op BT. No offence, maar bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, en dat maak jij uit? Tsja, als anderen voor haar beslissen, is het inderdaad moeilijk voor jezelf opkomen.Maar hey, jij bent al twintig jaar. Jij hebt natuurlijk heel veel wijsheid in pacht. Jij hebt alles al meegemaakt. Jij weet hoe het leven in elkaar steekt. Jij hebt een uitstekende mensenkennis. Vooral wat betreft mensen die je wel eens ziet reageren op een forum.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Zal ik hem maar tevoorschijn halen?
[ afbeelding ]
Dat is het 'm juist. Volgens mij heb ik even veel recht om me ermee te bemoeien als jij. 't Is immers iets tussen Fas en BT.quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schattig zeg, dat je verliefd bent op BT. No offence, maar bemoei je er niet mee.
Ja, maar jij kan niet voor jezelf beslissen. Dat moet de geniale, o zo wijze Allure voor je doen, snap dat dan. All hail Allure.quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
Kunnen we 't over iets anders hebben bitte?
Ik ben fout geweest, punt.
5 uur slaap, meer heb je eigenlijk niet nodig.quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, is weer eens wat anders dan 5 uur slaap
quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
REMLOF, ALS JE DIT LEEST, IK KOM MORGEN OM 8:37 AAN OP SPOOR 7, EN IK DRAAG EEN ZWARTE LANGE JAS, EEN GEKLEURDE SJAAL, EN IK HEB EEN GROENE PUMA TAS MET BUTTONS VAN THE BEATLES EN PINK FLOYD!!!!!!!!!!. Zie ik je om 8:40 of 8:41 even bij het advertentiebord als je de roltrap afkomt bij spoor 7
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef Juup© het volgende:
Laatste waarschuwing, vetes e.d. vecht je maar ergens anders uit dan op FOK!!!!
Idemquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij zijn mijn dagdag punten op. Hij pmt mij al een paar dagen niet meer.
Ik wel, afgelopen nacht ging in om 5 uur naar bed en was om 11 uur weer wakker. Mijn hoofd werkt de gehele dag al niet mee.quote:Op zondag 2 november 2008 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
5 uur slaap, meer heb je eigenlijk niet nodig.
Praat mij even een beetje bij dan mijn waarde !quote:
Dit was een compliment richting haar?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Stel je voor, mensen op internet vinden je lelijk
Steek jij maar je vingen in je pruim met de gedachten dat een paar FOK!ers zich zitten te fappen op jouw foto. [ afbeelding ]
Ik ga geen roltrap op of af, ik moet van de ene kant van het perron naar de andere, zeker 10 meterquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
REMLOF, ALS JE DIT LEEST, IK KOM MORGEN OM 8:37 AAN OP SPOOR 7, EN IK DRAAG EEN ZWARTE LANGE JAS, EEN GEKLEURDE SJAAL, EN IK HEB EEN GROENE PUMA TAS MET BUTTONS VAN THE BEATLES EN PINK FLOYD!!!!!!!!!!. Zie ik je om 8:40 of 8:41 even bij het advertentiebord als je de roltrap afkomt bij spoor 7
Rel tussen bt en allure volgens mij.quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Praat mij even een beetje bij dan mijn waarde !
Ik zou je zweren dat ik niet gemerkt heb dat je weg was.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi hoiik ben er 2 dagen niet geweest, wat is de rel
![]()
![]()
???
En ze heeft weer eens de alleswetende held uitgehangen zonder ergens inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Juup, dit was puur even om jou bezig te houden, dat begrijp je wel he. Het feest is al weer afgelopen voordat het was begonnen.
Welterusten Jordeeeh![]()
.
Ik ga ook altijd weg op de verkeerde momenten !quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rel tussen bt en allure volgens mij.
Waarover?
Keine anung.
UITSLAPEN FTW !quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, is weer eens wat anders dan 5 uur slaap
Waor ging je nu heen?quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd weg op de verkeerde momenten !
Maar zo zie ik er dus uit, en jij dan?quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga geen roltrap op of af, ik moet van de ene kant van het perron naar de andere, zeker 10 meter
Nog even Salvia trippen ..quote:
Denk je dat ik wilde dat Allure_ dit posttequote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan niet voor jezelf beslissen. Dat moet de geniale, o zo wijze Allure voor je doen, snap dat dan. All hail Allure.
Uiteraard !quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
Viking, jullie houden het eventuele vikingetje toch wel he?
oh vannacht was ik er trouwens welquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je zweren dat ik niet gemerkt heb dat je weg was.
Lurken?quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
oh vannacht was ik er trouwens wel
Mja ik probeer mezelf wijs te maken dat k niet veel slaap nodig heb, maar ben wel altijd moe. Dus deze week de andere tourquote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wel, afgelopen nacht ging in om 5 uur naar bed en was om 11 uur weer wakker. Mijn hoofd werkt de gehele dag al niet mee.
Weltrustenquote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Juup, dit was puur even om jou bezig te houden, dat begrijp je wel he. Het feest is al weer afgelopen voordat het was begonnen.
Welterusten Jordeeeh![]()
.
Nee, maar dat is juist het hele punt dat ik probeer te maken.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat ik wilde dat Allure_ dit postte?
Godverdomme zeg.
Ik ben de moeite waard.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef IQM het volgende:
Ik troost me maar met de gedachte dat ik remlof zo nu en dan voorbij zie lopen op het station, in tegenstelling tot NoelGallagher.![]()
![]()
Hoe oud zijn jullie beiden nu?quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Uiteraard !![]()
Ik heb niets meer dan pure minachting voor kerels die iemand zwanger maken en dan weg gaan
Die zouden ze gewoon moeten ruimen.
Je gaat er 10 tot 15 minuten keihard van spacenquote:
Vooruit liefje., nog 1 speciaal berichtje voor je.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef IQM het volgende:
De vorige keer kapte die Allure er ook al mee. Toen ik nog maar net begonnen was. Was is dat met dat gerel tegenwoordig?
Nee ik was heel even aan het posten rond 2 uurquote:
IK TEGEN IKquote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee ik was heel even aan het posten rond 2 uur![]()
MAAR VERTEL ME OVER DIE REL![]()
![]()
![]()
SAMENVATTING??
WIE TEGEN WIE ??
Allure VS BT VS Fascination volgens mijquote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee ik was heel even aan het posten rond 2 uur![]()
MAAR VERTEL ME OVER DIE REL![]()
![]()
![]()
SAMENVATTING??
WIE TEGEN WIE ??
Nee dank jequote:
Ik ben 23quote:
Neen !quote:
Catfightquote:Op zondag 2 november 2008 23:36 schreef gers het volgende:
[..]
Allure VS BT VS Fascination volgens mij
oorzaak heb ik gemist