Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele weekquote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het weekend ben jij zelden op FOK!. Dus die dagen tellen niet mee.
Immer kwaliteitsposts.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbij
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dunquote:
Zolang ik aan de goede kant sta is dat prima.quote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dun
Ik ben dan net terug uit Japan. Nah, geen zin.quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
21 april, dan kan ik niet...
quote:Op maandag 3 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doet Cali eigenlijk ook huisbezoekjes
neeeeeeeeeeeh, niet weggaan, je bent liefquote:Op maandag 3 november 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weer weg van, mijn aanwezigheid is niet gewaardeerd
quote:Op maandag 3 november 2008 16:22 schreef Californium het volgende:Huisbezoekjes
die mogelijkheid bestaat
Nu weer werkenDruk druk druk druk druk
In het weekend fokken is ook zooooo not RLquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele week
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
geen zin meer, maar moet nog effies door.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Trailer Trash vs Stereo Suicide? : ')
Spampinquinking Pheno vs Commentary Klonk
quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Klonk het volgende:
en ik wil helemaal niet vechten, laat staan met pinquins, als verstokt linux gebruiker ben ik juist groot fan van pinquins...
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achterquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie grap![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |