quote:Op maandag 3 november 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk wat ik vind al Googlend naar i hate monday.....![]()
Mijn dag is weer goed.
Heb je geen GünterGünter dan? Is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn.quote:Op maandag 3 november 2008 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben trots op je!!
Gaat ze verhuizen dan?
Ja t leukste is dat ik het zo weg moet brengen maar geen idee heb waar die straat is
Tis in een dorp hier in de buurt maar ik moet een stukje door Duitsland en ik ben er zó ontzettend nog niet in thuis dat ik bang ben dat ik verdwaal.
Dat doe ik namelijk heel snel
Dus tis maar weer afwachten waar ik uit kom.
Echt onhandig! Ben zelfs in dit DORP verdwaald. Ik ben geloof ik de eerste die dat gelukt is.
Gewoon doorbellen ook.quote:Op maandag 3 november 2008 09:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]![]()
En iedereen blijft ook maar gewoon zitten
Maandag kutdag.quote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom, omdat het maandag is of om een andere reden?
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je geen GünterGünter dan? Is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn.
Doe ze de groetjes van ons!quote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Maandag kutdag.![]()
Ik ben nu aan het conference callen met belangrijk gedoe, en zit gewoon ondertussen te fokken!. Echt zo'n matige maandag aktie.
Of is er iemand happy mondays, behalve Caro?![]()
Aannemers FTWquote:Op maandag 3 november 2008 09:47 schreef hondjes het volgende:
helemaal geen happy monday..
waar blijf de elektricien, week twee, en zie niemand.
Uh.. ze doén belangrijk hè, datr wat andeers.quote:Op maandag 3 november 2008 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En HO-OOOOI belangrijke conference-call peeps van Gert![]()
Zet anders hier je notities ook ff neer.quote:Op maandag 3 november 2008 10:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.. ze doén belangrijk hè, datr wat andeers.
IK brom af en toe bevestigend, of roep zaken als "ga ik uitzoeken". Het is tenslotte maandag voor je uit schuif-dag.
Nou de interesse druipt er vanaf, dus vooruit maar weer:quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zet anders hier je notities ook ff neer.
Nu hebben we maar zulke halfslachtige info enzo.
Grin, ik ben gewoon aan het werk en daarna ga ik eten bij mijn mams... Vnvnd ben ik gewoon thuis, dus niets bijzonders.quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou de interesse druipt er vanaf, dus vooruit maar weer:
----------------------------------------------
conf. call. 3/11/08, platina
aanw: losahs
blablabla etc.
"EN TOEN GING IK OP KORFBAL"
aktielijst:
- versie 2.0 naar veurster.
- caro moet gewoon d'r pjoeter ff restarten
ORLY? Like duh...
En allemaal tekeningetjes er om- en doorheen.
Gaat er iemand nog wat léuks doen vandaag?
Nee, ik voel er op dit moment weinig voor om 's nachts voor de tv te hangen.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 10:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, ik ben gewoon aan het werk en daarna ga ik eten bij mijn mams... Vnvnd ben ik gewoon thuis, dus niets bijzonders.
Wel een heul fijn en gezellig weekend achter de rug, dus eventjes niets te doen hebben is heerlijk.
Haha nou je kan punt 2 van je agenda punt schrappen, t was niet alleen ff de pjoeter restartenquote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
blablabla etc.
aktielijst:
ORLY? Like duh...
Kinda.quote:Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Vervolgens ben je op assertiviteitstraining gegaan?
quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
blablabla etc.
aktielijst:
ORLY? Like duh...
Neuh.quote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
Waarom duurde de heenweg dan drie keer zo lang? Was de auto zó zwaar beladen?
En nee ik zit niet op korfbal. Niet meer. Als je zelfs bij het über-brave kórfbal nog in de douche omsingeld wordt door teamgenoten die met een wrede grijns zeepjes op de grond gooien, dan is er iets goed mis.
quote:Op maandag 3 november 2008 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:Hò-oooooi
nou rondje friesland gedaan, niet verdwaald, 712 opbrekingen moeten passeren.Ome Gerrit dat ik er ben
Toen was ik 7 hoor, dus het trauma is al enigszins gesleten.quote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef CarOnline het volgende:
Ah Gert, das wel weer zielig.
Wat een kinkels!
Droge cracker met kaasquote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen was ik 7 hoor, dus het trauma is al enigszins gesleten.![]()
Ik slaap tegenwoordig zelfs in dit T-shirt:
[ afbeelding ]
Een volgende stap, in overleg met mijn therapeut, is dat ik er ook buiten mee ga lopen. Eerst in de tuin, later zelfs in het openbaar!
Maar laten we het weer over de krenten in de pap des levens hebben. Wat eten jullie vanavond [ afbeelding ]
Voedselbank schijnt te kunnen helpenquote:
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.quote:
ik weet gewoon nog niet wat de pot schaft. we'll seequote:Op maandag 3 november 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voedselbank schijnt te kunnen helpen
Maar is het niet het begin van de maand
Wat een programma is dat...quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.
Zo is het lekker.quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Manu82 het volgende:
Wat is een spaanse omelet en hoe maak je die?
Kein Fleisch?quote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Roomprei uit een potje, met gekookte aardappeltjes.
Ik heb een open keuken, als ik vlees maak staat de hele kamer onder de rook.quote:
Natasja is best een lief dingquote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.
Dit excuus heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een open keuken, als ik vlees maak staat de hele kamer onder de rook.
Dus ik eet vlees slechts op mijn brood.
Maw: je laat alles aanbranden?quote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afzuigkapquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik de pan afspoel(de) onder de kraan kreeg je zo`n knetterd geluid, en ontstond er een vreselijke rookwalm, en was de hele gootsteen vet.quote:
Als je een mogelijkheid hebt het naar buiten af te voeren zijn het handige dingen ja.quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afzuigkap
Echt een maffe uitvinding!
Dat moet je ook niet doen als dat kreng nog warm is, gaat die pan ook nog van buigenquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik de pan afspoel(de) onder de kraan kreeg je zo`n knetterd geluid, en ontstond er een vreselijke rookwalm, en was de hele gootsteen vet.
En ik ben niet zo`n uhhhhhhhh actief keukenopruimmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |