quote:Op maandag 3 november 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk wat ik vind al Googlend naar i hate monday.....![]()
Mijn dag is weer goed.
Heb je geen GünterGünter dan? Is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn.quote:Op maandag 3 november 2008 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben trots op je!!
Gaat ze verhuizen dan?
Ja t leukste is dat ik het zo weg moet brengen maar geen idee heb waar die straat is
Tis in een dorp hier in de buurt maar ik moet een stukje door Duitsland en ik ben er zó ontzettend nog niet in thuis dat ik bang ben dat ik verdwaal.
Dat doe ik namelijk heel snel
Dus tis maar weer afwachten waar ik uit kom.
Echt onhandig! Ben zelfs in dit DORP verdwaald. Ik ben geloof ik de eerste die dat gelukt is.
Gewoon doorbellen ook.quote:Op maandag 3 november 2008 09:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]![]()
En iedereen blijft ook maar gewoon zitten
Maandag kutdag.quote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom, omdat het maandag is of om een andere reden?
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je geen GünterGünter dan? Is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn.
Doe ze de groetjes van ons!quote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Maandag kutdag.![]()
Ik ben nu aan het conference callen met belangrijk gedoe, en zit gewoon ondertussen te fokken!. Echt zo'n matige maandag aktie.
Of is er iemand happy mondays, behalve Caro?![]()
Aannemers FTWquote:Op maandag 3 november 2008 09:47 schreef hondjes het volgende:
helemaal geen happy monday..
waar blijf de elektricien, week twee, en zie niemand.
Uh.. ze doén belangrijk hè, datr wat andeers.quote:Op maandag 3 november 2008 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En HO-OOOOI belangrijke conference-call peeps van Gert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |