Voedselbank schijnt te kunnen helpenquote:
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.quote:
ik weet gewoon nog niet wat de pot schaft. we'll seequote:Op maandag 3 november 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voedselbank schijnt te kunnen helpen
Maar is het niet het begin van de maand
Wat een programma is dat...quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.
Zo is het lekker.quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Manu82 het volgende:
Wat is een spaanse omelet en hoe maak je die?
Kein Fleisch?quote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Roomprei uit een potje, met gekookte aardappeltjes.
Ik heb een open keuken, als ik vlees maak staat de hele kamer onder de rook.quote:
Natasja is best een lief dingquote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst door een ballotagecommissie. Voorgezeten door Natasja Froger.
Dit excuus heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een open keuken, als ik vlees maak staat de hele kamer onder de rook.
Dus ik eet vlees slechts op mijn brood.
Maw: je laat alles aanbranden?quote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afzuigkapquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik de pan afspoel(de) onder de kraan kreeg je zo`n knetterd geluid, en ontstond er een vreselijke rookwalm, en was de hele gootsteen vet.quote:
Als je een mogelijkheid hebt het naar buiten af te voeren zijn het handige dingen ja.quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afzuigkap
Echt een maffe uitvinding!
Dat moet je ook niet doen als dat kreng nog warm is, gaat die pan ook nog van buigenquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik de pan afspoel(de) onder de kraan kreeg je zo`n knetterd geluid, en ontstond er een vreselijke rookwalm, en was de hele gootsteen vet.
En ik ben niet zo`n uhhhhhhhh actief keukenopruimmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |