quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Natuurlijk komt Sackboyquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Als Sackboy komt op die meet dan wil ik ook.
Whihi.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed meld zich !
OFFICIËLE FOK KLB SC VIKING PRESENT !
Vet, mag ik dan ook komen ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk komt Sackboywij hebben een date op de meet
Gucci.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Hoe is t met jou Broekpaling?
OMFG!!!quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
1 keer was op de bruilof van mijn baas. Iedere part-timer en full-timer mocht komen, naja, allemaal gratis drank enzo. Dus ik was zo dronken als Bonnie St. Claire, dus ik loop naar zoeen wijf toe (echt de meest kankerlelijke die er rondliep) en daar ging ik flink wat speeksel mee uitwisselen, en ging ik met m'n handen onder d'r shirt en bh_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, en iedereen zag het, dus werd ik flink gel0llerpwnz0rd de volgende dag op het werk, dus zei ik dat ik flink bezopen was en dat je het kon vergelijken met het volgende. ''Kijk, je hebt een volle grote fruitmand, vol met lekker vers fruit, en daar pak ik dan net de rotte vieze stinkende appel uit. Het meisje in kwestie stond erbij
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ze bleef een keer slapen bij me, en toen ik sliep ging ze m'n smsjes lezen, en daar stonden allemaal smsjes van andere meiden in, ook van een meisje waarmee ik de vorige dag mee naar de bios ben geweesten toen zei ze er wat van, ''ja, we hebben relatie blablabla'' of iets in die trant, en toen zei ik ''oh, sinds wanneer?''
Ik ben zo subtiel
BAASquote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
1 keer was op de bruilof van mijn baas. Iedere part-timer en full-timer mocht komen, naja, allemaal gratis drank enzo. Dus ik was zo dronken als Bonnie St. Claire, dus ik loop naar zoeen wijf toe (echt de meest kankerlelijke die er rondliep) en daar ging ik flink wat speeksel mee uitwisselen, en ging ik met m'n handen onder d'r shirt en bh_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, en iedereen zag het, dus werd ik flink gel0llerpwnz0rd de volgende dag op het werk, dus zei ik dat ik flink bezopen was en dat je het kon vergelijken met het volgende. ''Kijk, je hebt een volle grote fruitmand, vol met lekker vers fruit, en daar pak ik dan net de rotte vieze stinkende appel uit. Het meisje in kwestie stond erbij
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ze bleef een keer slapen bij me, en toen ik sliep ging ze m'n smsjes lezen, en daar stonden allemaal smsjes van andere meiden in, ook van een meisje waarmee ik de vorige dag mee naar de bios ben geweesten toen zei ze er wat van, ''ja, we hebben relatie blablabla'' of iets in die trant, en toen zei ik ''oh, sinds wanneer?''
Ik ben zo subtiel
quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, verhalen
Het volgende verhaaltje.
Soort van ex![]()
Ik ben zo subtiel
Hoooeoi!quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef Rhythm het volgende:
Hallo!
Vanochtend pas om 5 uur thuisgekomen, 30+ euro lichter. Moest om 9 uur op.
Haha, ik zou het zelf gezegd kunnen hebben!quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
''ja, we hebben relatie blablabla'' of iets in die trant, en toen zei ik ''oh, sinds wanneer?''
Bweheh.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat soort dingen heb ik ook altijd
Minus het grabbelen bij andere vrouwen
quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
NG, ik ben net zo subtiel als jij. Ik zeg bijna altijd wat ik denk
.
Voorbeeldje van 3 min geleden.
Fabienne zegt:
maar ik ben het tegenovergestelde van ee n [player-smiley]
' Joris. zegt:
een slet?
Goed hooorquote:
Bad Religion is wel chill, social suicide enzo vind ik wel grappigquote:
Sorry dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed hooor!
[..]
Bad Religion is wel chill, social suicide enzo vind ik wel grappigen Sorrow. Maar ik kan niets luisteren op youtube snoes
Heb ik ook, zelfs bij onbekendenquote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
NG, ik ben net zo subtiel als jij. Ik zeg bijna altijd wat ik denk
.
Voorbeeldje van 3 min geleden.
Fabienne zegt:
maar ik ben het tegenovergestelde van ee n [player-smiley]
' Joris. zegt:
een slet?
Die onthoud ik voor BT op de meet.quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
zal ik ook maar een verhaaltje posten
Zo'n wijf met dik decolette
ik gooi zo'n euro tussen der tetten
trek aan der arm
kijk naar der kruis
zeg jammer geen prijs gewonnen
wijf :
HAHA!quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
trek aan der arm
kijk naar der kruis
wijf :
Tof, maar, nu al?quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg ..
Wat denken mijn mede SC van dit.
Kleine baby Vikingen ?
quote:
Wel ..quote:
Ligt eraan, als ze niet gehandicapt zijn, kun je er flink voor vangen in het Oosten.quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg ..
Kleine baby Vikingen ?
Ik heb geen enorme jetsers, sorryquote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die onthoud ik voor BT op de meet.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze niet gehandicapt zijn, kun je er flink voor vangen in het Oosten.
Oh, gooi ik er een tussen je dikke kontquote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen enorme jetsers, sorry
En Noorsbloed, hoezo, wil je ze, krijg je zewil Mirre ze?
Erhmquote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen enorme jetsers, sorry
En Noorsbloed, hoezo, wil je ze, krijg je zewil Mirre ze?
quote:
Omg.quote:Op zondag 2 november 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Verhaaltje dan nog maar:
Ik ben in da club, ik heb nogal wat op. Ik zie 2 meisjes staan, allebei te doen maar de ene lekkerder dan de andere. Ik erheen, en begin te praten. Voor ik het weet sta ik met de redelijk lekkere te kussen, in plaats van de heel lekkere.
Zij zo erna: Sorry, maar ik wil het wel hierbij laten.
(Ik zat echt niet te wachten op een relatie, dus ik had zoiets van hoe komt ze erbij"
Ik zo: Geeft niet, ik mikte eigenlijk op je vriendin..
Dus je hebt gewoon bij allebei gefaald?quote:Op zondag 2 november 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Verhaaltje dan nog maar:
Ik ben in da club, ik heb nogal wat op. Ik zie 2 meisjes staan, allebei te doen maar de ene lekkerder dan de andere. Ik erheen, en begin te praten. Voor ik het weet sta ik met de redelijk lekkere te kussen, in plaats van de heel lekkere.
(Ik zat echt niet te wachten op een relatie, dus ik had zoiets van hoe komt ze erbij"
quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg ..
Kleine baby Vikingen ?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Verhaaltje dan nog maar:
HEB IK OOK NIETquote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, gooi ik er een tussen je dikke kont
Sorryquote:
Hoogstwaarschijnlijk welquote:
Ik had m'n doel bereikt.quote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon bij allebei gefaald?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
trek aan der arm
kijk naar der kruis
wijf :
OMG!quote:Op zondag 2 november 2008 22:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry
* Noorsbloed mompelt iets over Noors superzaad
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel
Weten we morgen
Oei oei oei. Ja, moeilijkquote:Op zondag 2 november 2008 22:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm
Wel ..
* Noorsbloed mompelt iets met dat ze niet ongesteld is geworden en misselijk en dergelijke is
Wat was je doel dan?quote:Op zondag 2 november 2008 22:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik had m'n doel bereikt.![]()
En je kan natuurlijk niet meer die vriendin hosselen als je net die ene hebt gepakt.
lol dank jequote:
Jups dat wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei oei oei. Ja, moeilijk!
Ben je er aan toe vind je?
DIT MOET IK INLIJSTENquote:
Regelen, als die mooie lukte was het mooi meegenomen maar die ander was ook goedquote:
Pilquote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
Zit ze aan de pil/spiraal/ whatever?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Verhalen ownen![]()
Heb ik er ook nog ein.
Dat wijf, die soort ex dus, stuurde eens naaktfoto's van haar naar mij, en toen ging het ''uit'' begon ze m'n moeder uit te schelden_!!!!, toen gebruikte ik haar naaktfoto als schermafbeelding op msn
.
Nou, dan is het toch prachtigquote:Op zondag 2 november 2008 22:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol dank je
[..]
Jups dat wel.
Denk ik dan maar![]()
PMquote:Op zondag 2 november 2008 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Verhalen ownen![]()
Heb ik er ook nog ein.
Dat wijf, die soort ex dus, stuurde eens naaktfoto's van haar naar mij, en toen ging het ''uit'' begon ze m'n moeder uit te schelden_!!!!, toen gebruikte ik haar naaktfoto als schermafbeelding op msn
.
Hahahaha jupsquote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch prachtigheb je in ieder geval een kindje gekregen ipv genomen
Whehe, jammer dat je niet iets tussen jouw gespleten persoonlijkheid kunt gooienquote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat je niet iets tussen dikke arrogantie kan gooien
Pics?quote:Op zondag 2 november 2008 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Verhalen ownen![]()
Heb ik er ook nog ein.
.
Is maar 99 % betrouwbaar ofzoquote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pil
Maar soms gaat er blijkbaar wel eens wat fout
Haha, hoezo?quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahaha jups
Och
Zolang het maar geen dochter word ..
Want dan word ik een verschrikkelijke Viking
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 2 november 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is maar 99 % betrouwbaar ofzo
Nouja zegquote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahaha jups
Och
Zolang het maar geen dochter word ..
Want dan word ik een verschrikkelijke Viking
Wel als ze dan ooit uitgaat met kleding die ik niet goedkeur.quote:
Proest*quote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
Nog een bewijs van mijn lompheid:
Ik had zo'n best lekker wijf gehosseld met nieuwjaar, en ze kustte op z'n zachts gezegd intensief en krachtig.
Dus ik zo erna: Mag ik m'n longen terug.
Omg.quote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel als ze dan ooit uitgaat met kleding die ik niet goedkeur.
Dan komt ze het huis niet uit![]()
En ik heb nu al medelijden met het eerste vriendje
Vadersquote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel als ze dan ooit uitgaat met kleding die ik niet goedkeur.
Dan komt ze het huis niet uit![]()
En ik heb nu al medelijden met het eerste vriendje
quote:Op zondag 2 november 2008 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou goed, ik lees het weer.
Op fok In KLB bevinden zich of internethelden of lompe boeren
En terecht! Hoerig gedrag van tegenwoordig!quote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vaders! Mijne zegt ook altijd voor uitgaan, ja hoor leuk rokje, maar kan dat niet wat langer?
Ik ben geen van beidenquote:Op zondag 2 november 2008 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op fok bevinden zich of internethelden of lompe boeren
Daarom neem ik ook maar geen kinderenquote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ben altijd wel benieuwd trouwens wat je kinderen ervan vinden als ze dit bijvoorbeeld over 20 jaar teruglezen.![]()
![]()
![]()
Al die hosselverhalen.
"Dat is dan 50ct, alsjeblieft."quote:Op zondag 2 november 2008 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
tvp.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht! Hoerig gedrag van tegenwoordig!
Ik ben een lompe boer.quote:Op zondag 2 november 2008 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op fok bevinden zich of internethelden of lompe boeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |