Dat heb ik ook met dit topic.quote:Op zondag 2 november 2008 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Tevens ben ik hier gestopt met lezen.
quote:
Ja, en dat was dus pas de eerste zin.quote:
Nijntje!quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef ixio het volgende:
Als dat te moeilijk voor je is dan pak je toch gewoon een boek van je eigen niveau?
[ afbeelding ]
Staat er ergens dat hij moeilijk is? Ik vind het een gare zin en, er staan veel komma's, in.quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Sanderrrr het volgende:
| frontpage
hier was ik gestopt met lezen..
Zo moeilijk is die zin toch niet?
Bedankt.quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Waar, zoals zovelen al zagen bij aanvang van, naar mijn mening, dit topic, overigens op het forum -dat al tijden bestaat-, in eerste instantie de klacht, welke op sommige moment als verwarrend, zo verwarrend als een Christen die in feiten gelooft, kan overkomen, kan worden ervaren, daar begrijp ik het volkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Waar, zoals zovelen al zagen bij aanvang van, naar mijn mening, dit topic, overigens op het forum -dat al tijden bestaat-, in eerste instantie de klacht, welke op sommige moment als verwarrend, zo verwarrend als een Christen die in feiten gelooft, kan overkomen, kan worden ervaren, daar begrijp ik het volkomen.
Ja, inderdaad.quote:
Een boek die. Complimenten.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Fortitudo het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-boek-hebben-die-ik-probeerde-te-lezen-maar-wat-me-niet-lukt-omdat-ik-te-dom-ben-topic
Ja.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef KingSizePinda het volgende:
Nog een 1e rotzin van een boek : ' Davy had zijn Yamaha 175 uitgeladen en hij was vooruitgegaan om de vallei te verkennen ..
Wel beter dan die zin van de TS toch ?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Omdat ik een grasparkiet heb.quote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Juist. Maar nu even serieus: waarom koop je een boek over grasparkieten?
quote:
quote:in de ik-vorm
Heb ik niet.quote:Gooi in de open haard !
Bestaat dat serieus? Nee zeker.quote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef TeChNo2 het volgende:
Probeer "grasparkieten voor dummies" eens
Nee, maar dat heb ik ook. Ik heb al twaalf boeken over grasparkieten.quote:
Die reactie van je bewijst in ieder geval dat er een markt voor is...quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bestaat dat serieus? Nee zeker.
Ik kreeg bij aankoop van mijn Grasparkiet ook een boek. Toen had ik al aan moeten voelen dat ik beter een kanarie had kunnen nemenquote:
Chagerijnigquote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij aankoop van mijn Grasparkiet ook een boek. Toen had ik al aan moeten voelen dat ik beter een kanarie had kunnen nemen
[ afbeelding ]
Welke is je lievelings?quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik ook. Ik heb al twaalf boeken over grasparkieten.![]()
Het eerste boek dat ik erover kocht. Het heet Grasparkiet.quote:
Ja, precies, van mij ook. Dat kostte me een minuut door al die komma's.quote:Op maandag 3 november 2008 04:01 schreef Tijn het volgende:
Dit vond ik persoonlijk het beste stuk van de zin:
[..]
Voorliggend.quote:Op maandag 3 november 2008 00:59 schreef Robier het volgende:
Hier ook een mooie eerste zin:
"Het voorliggende boek is niet eergisteren geschreven en gisteren gedrukt."
Ik durf het niet te zeggen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij aankoop van mijn Grasparkiet ook een boek. Toen had ik al aan moeten voelen dat ik beter een kanarie had kunnen nemen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verdomme, mijn grap: ik was net dit aan het fabriceren:
leuk boekje voor TS:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 08:52 schreef Specularium het volgende:
Wat een goed topic.
Dat het nog open is.
Hey! Hij die me op het spoor zette van de grasparkiet.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verdomme, mijn grap: ik was net dit aan het fabriceren:
leuk boekje voor TS:
[ afbeelding ]
12 boeken over grasparkietenquote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik ook. Ik heb al twaalf boeken over grasparkieten.![]()
quote:
Nee, ze zijn niet voor m'n parkiet. Ik lees ze zelf.quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
12 boeken over grasparkietenDas veels teveel boeken voor een klein vogeltje
Dan nog... Wat voor verzorging heeft een parkiet nodig.quote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet voor m'n parkiet. Ik lees ze zelf.
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:02 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Dan nog... Wat voor verzorging heeft een parkiet nodig.
- een kooi
- water
-voederbak
- een stok
- een spiegel
- en eens in de zoveel tijd het hok verschinen
Wat moet je meer weten?
dan stop je met lezen hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
- Achtergrondinformatie (gewoon omdat ik dat interessant vindt).
...[
Ow, da's wel stom.quote:
Ik stel voor dat je het boek in de fik steekt en dan een paar grasparkieten roostert boven het vuurtje.quote:Op zondag 2 november 2008 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik dacht ik koop een boek over grasparkieten (het heet Grasparkieten). Dit is de eerste zin (let u ook op de komma's):
"Dat grasparkieten, die oorspronkelijk uit Australië kwamen maar nu allang niet meer worden ingevoerd, enorm populair zijn, wordt, dacht ik, overduidelijk gereflecteerd in de rijke literatuur waarover we momenteel beschikken."
Tevens ben ik hier gestopt met lezen.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey! Hij die me op het spoor zette van de grasparkiet.
quote:
quote:parkieten
Shit hee... zo n beestje heeft blijkbaar best veel verzorging nodig...quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
- Achtergrondinformatie (gewoon omdat ik dat interessant vind).
- Wat je in het begin moet doen om een parkiet te laten wennen.
- Hoe je ze handtam kunt maken.
- Hoe je ziektes kunt zien aankomen en hoe je ze kunt verhelpen.
- Wat je moet doen als ze in de rui zijn.
- Wat je moet doen als ze bijten of andere dingen doen die je niet wilt.
- Wat voor voer ze precies nodig hebben (dat is nogal wat: zaden, grit, maagkiezel, mineralen, eivoer, sepia, trosgierst, fruit (ze mogen bijvoorbeeld geen avocado, want dat is giftig.
- Dat je ze geregeld een badje moet geven.
- Wat voor planten giftig zijn.
- Waar je op moet letten als je hem voor het eerst laat vliegen.
- Als je er twee koopt: of het dan mannetjes moeten zijn of vrouwtjes of van elk een.
Het is twee minuten werk per dag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Shit hee... zo n beestje heeft blijkbaar best veel verzorging nodig...
quote:Ik zou hem roosteren.
Ik kan wel meer dingen in twee minuten. de was doen, even mail checken, bellen en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is twee minuten werk per dag.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |